Mitä ajattelisit jos miehesi toisi sinulle yllättäen perjantaina töistä tullessaan 10kpl nipun ruusuja?
Kommentit (51)
Ollut huoraamassa ja syyllisyys painaa.
Menisin katsomaan peilistä että olenko vaihtanut kroppaa jonkun kanssa, jos mulla olisi mies, ja se olisi vielä töissäkin.
Ei ole poikkeuksellista. Usein ostaa kukkia himaan, tykkää niistä itsekin.
Kolmannen asteen kuulustelu siitä miksi toi. Jotain outoahan tuossa on takana.
Syyllistäminen siitä miksi ei ole tuonut aiemmin.
Että mitähän helevettiä se on nyt tehny?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poikkeuksellista. Usein ostaa kukkia himaan, tykkää niistä itsekin.[/quotep.s. mies meillänhoitaa ostokset muutenkin, ei ole valtavan iso kynnys napata se femman kimppu kassan vierestä.
"Voisiko portit rakkauden puutarhaan avautua?"
Mikäs tekstari-Ike sinä olet?
Kenelle ne oli alun perin tarkoitettu? Kuka ei huolinut niitä aiemmin?
Jos ei ole valkoisia ja virheettömiä niin saisi tunkea ne ahteriinsa.
Heittäisin ne päin näköä. Mies tietää etten pidä ruusuista. Muuten en ajattelisi juuri mitään. Mieheni ostaa ajoittain minulle kukkia. Pääasiassa silloin kun lempikukkani kausi sattuu olemaan. Joskus muutakin.
Ihmettelisin suuresti, koska meillä ei kissan takia voi niitä mihinkään järkevään paikkaan laittaa. Mies on myös meistä se haluttomampi, joten ei ainakaan sitä varten kukkia toisi.
Passittaisin sukupuolitautitesteihin.
Kysyisin, että keneltä on ne saanut vai onko jäänyt yli firman tilaisuudesta?
Harvoin ostaa minulle kukkia ihan huvin vuoksi.
Jos on jotain Pirkkaa niin saisi viedä ne jätekatokseen rumentamasta boho-sisustusta.
Ilahtuisin, vaikka se olisi voinut muistaa ettei ruusu kuulu kukkasuosikkeihini.
Olisin hämmentynyt, ja ihmettelisin eikö mies ollenkaan tunne minua 20 vuoden jälkeen. Mutta kiittäisin toki kauniisti. Mitään portteja ei kyllä availla, jos ei ensin hankita lapsenvahtia.
Keneltä se on ne saanut ja mistä syystä?
Kysyisin erehtyikö hän naisesta.