Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No entäs yritetäänkö mua iskeä?

Vierailija
13.02.2015 |

Kyseessä siis työkaveri. Molemmat naimisissa, keski-ikäisiä. Kumpikin tekee ns. tikusta asiaa, jotta näkisi toisensa lyhyesti päivän mittaan. Lähes aina kuitenkin puhutaan työasioista. Viestejä lähtee molempiin suuntiin, ei päivittäin, mutta kausittain. Ja nämäkin pysyy aikalailla työasiarintamalla. Tosin hymiöitä ja huumoria täynnä. Olen saanut kuulla olevani työkaverini luottohenkilö todella monta kertaa. Tiedän myös että työkaverini arvostaa minua työntekijänä paljon ja luottaa ammattitaitooni. 

yrittää ajoittain avata keskustelua parisuhteeni tilanteesta, johon en oikein lähde mukaan. Koskettaa mielellään tuttavallisesti olkapäähän ( tätä tekee muillekin joskus). Humalassa viihtyy seurassani ja joskus jotain pientä jalkapeliä on ollut. Pääosin kuitenkin suht asiallista. Kiusaa minua julkisesti milloin mistäkin asiasta. Nauttii ilmeisesti siitä että alan punastella :) Ja rivien välistä voi varmaan lukea, että itse kyllä pidän tästä työkaveristani, olen ehkä vähän ihastunutkin. Tilanne on jatkunut samanlaisena jo kohta pari vuotta, enkä sinänsä itse aktiivisesti aio tälle mitään tehdä. Piristää päivää mukavasti. Onkohan toi työkaveri musta kiinnostunut. Tää tilanne siis on ihan teinimäinen, ymmärrän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka enpä tuota tiiä

Vierailija
2/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisit varmaan puolisoltasi samanlaisen toiminnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun puoliso on kyllä ihan naistennaurattaja pahinta laatua. Joten joo. Ap

Vierailija
4/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo panna

Vierailija
5/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Ihan samanlainen tilanne mulla. Lähes identtinen. Olen kyllä kuvitellut, että tässä on jotain ja rakastunut...kannattaa välttää viimeiseen asti.

T: kohtalotoveri

Vierailija
6/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kutonen. Meinaatko tehdä aloitteen johonkin suuntaan?

Vierailija
7/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen ihan hajalla asian kanssa. Oma mieheni on mulle rakas, mutta en rakasta häntä enää romanttisesti. Tämä toinen mies taas olisi unelmieni täyttymys. Meillä olisi niin paljon yhteistä. Mutta hänkin asuu naisen kanssa, joten tuskin uskallan varsinaista aloitetta tehdä, jollei tilanne lipsu siihen... T: Kohtalotoveri

Vierailija
8/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 Ihan vasta luin täältä aiheesta toisessa ketjussa tosi viisaan kirjoituksen. Idea oli se, että arkinen, rutinoitunut elämä on tehnyt sinulle huomatuksi tulemisen (tms) vajeen ja uudelle ihastukselle on tavallaan tilausta.Saat toiselta pitkään kaipaamaasi huomiota. Biologista. On kai sulla nyt jotain yhteistä oman miehesi kanssa?