Mies29 pohtii, haittaako kun asun vielä äitini kanssa?
Onko se tässä iässä normaalia? Äitini huolehtii minusta ja rakastan hänen ruokiaan. Lisäksi olen työtön eli taloudellisesti varsin järkevää.
Kommentit (38)
Siis sitten teidän mielestäkö on parempi että elää ASUMISTUELLA jonka maksamme veroilla niin aikaseen kuin mahdollista??
En oo ap.
Niin ja sitten asumisTUELLa loisiminen mahd. Aikaseen jotenki parempi?
Meillä molemmat asuu kotona ja kaikki hoitaa kotia ei vain äiti. P.s. Hän ei halua meidän muuttavan pois sillä isä kuoli. Jäi yksin isoon taloon.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:05"]
Tämä EI ole aito Mies29v. Huomaahan sen nyt sokea Reettakin.
[/quote]
Onko sillä väliä? En minä ainakaan edes yhdistänyt tiettyyn kirjoittajaan? Vai eikö ole aidosti mies ja 29-vuotias?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:11"]
[/quote]
Onko sillä väliä? En minä ainakaan edes yhdistänyt tiettyyn kirjoittajaan? Vai eikö ole aidosti mies ja 29-vuotias?
[/quote]
No Mies29 on näitä palstan vakihahmoja. Kirjoitustyylistä huomaa, että joku nyt vaan yrittää esiintyä hänenä.
Mutta tämä aihehan ei mihinkään kulu, vaikkei sitä ole aloittanut Mies29...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:11"]
[/quote]
[/quote]
No Mies29 on näitä palstan vakihahmoja. Kirjoitustyylistä huomaa, että joku nyt vaan yrittää esiintyä hänenä.
[/quote]
Kun on Vauva AV:n kaltaisella ei-rekisteröintiä foorumilla, niin on melko turhaa miettiä onko juku avaus tai kommentti "aito". Voi olla että tämän avauksen Ap on mies ja vieläpä 29v, tai sitten ei ole, mutta haluaa tietää mitä mieltä muut ovat "jos joku eläisi kuvatun kaltaisesti". 41v m
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:18"]Ei jatkoon... En olisi 18-vuotiaanakaan huolinut ikäistäni, joka asuu kotona. [/quote] Ellei siis kyse sairaasta vanhemmasta, vanhojen vanhempien hoitamisesta, asumisesta samassa pihapiirissä tilan jatkamisen vuoksi tmv KUNNON SYYSTÄ.
[/quote]
Ei jatkoon... En olisi 18-vuotiaanakaan huolinut ikäistäni, joka asuu kotona.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:18"]Ei jatkoon... En olisi 18-vuotiaanakaan huolinut ikäistäni, joka asuu kotona.
[/quote]
Ellei siis kyse sairaasta vanhemmasta, vanhojen vanhempien hoitamisesta, asumisesta samassa pihapiirissä tilan jatkamisen vuoksi tmv KUNNON SYYSTÄ.
Jos naista etsit, niin kyllä tuo Suomessa useimpia haittaa. Täällä kun se ei ole tavallista kuten esim. Italiassa tai Espanjassa. Täällä useimmat ajattelee että noin vanhana äidin kanssa asumiseen liittyy jonkinlaisia ongelmia, ja ongelmaisen kanssa harvempi haluaa seurustella.
Äitiäsi se haittaa, terv. äitisi
(menisköhän tätä kautta jakeluun kun muuta kautta ei tunnu menevän)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:21"]Jos naista etsit, niin kyllä tuo Suomessa useimpia haittaa. Täällä kun se ei ole tavallista kuten esim. Italiassa tai Espanjassa. Täällä useimmat ajattelee että noin vanhana äidin kanssa asumiseen liittyy jonkinlaisia ongelmia, ja ongelmaisen kanssa harvempi haluaa seurustella.
[/quote]
No ongelmiahan minulla kyllä on niinkuin moni tietää. Ei ne ongelmat kuitenkaan liity mitenkään asumiseeni.
-Mies 29v-
Hyi! Korkea aika sun itsenäistyä! Anna äidillesi jo armoa, hän kärsii varmasti, kun loisit nurkissa, aikuinen lapsi! Hyi!
suomi on yhden totuuden maa... muutin äitini luo viime vuonna kun hän sairastui enkä halunnut ketään ventovierasta häntä hoitamaan. kun mainitsen asiasta jollekin satunnaiselle tuttavalle niin se on kuulemma pelkkä tekosyy ja haluan muka vain loisia. minua on ruvettu katsomaan kieroon koska olen kauhea luuseri joka ei tajua itsenäistyä pois äitinsä nurkista. anteeksi kielenkäyttöni mutta haistakaa pitkä v***u. epäilemättä eräätkin teistä sulloisitte vanhempanne ensimmäiseen löytämäänne hoitokotiin ettei vain tarvitsisi kestää sitä häpeää että asuisitte samassa taloudessa heidän kanssaan.
nainen36v