Kannattaako ostaa Vans tennarit?
Tyttäreni haluaisi sellaiset synttärilahjaksi. Katselin netistä kuvia ja näyttivät raskailta käyttää. Onko kokemuksia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Osta vaan. On pakko. Se on nuorten juttu-heidän on pakko kuulua joukkoon. Eikä tässä mitään sen kummempa,en ymmärrää mistä se trendi on tullut,mutta suhtautuu siihen kun kasvukipuun-kärsimys mutta yli ei pääse...Olemme tehneet ratkaissun että kuria me pidetään,on kotiintuloajat eikä ulkona myöhäistä liikkumista,kuten myös yöt on AINA kotona.Olemme uskovaisia,joten tietystä asioista ei lipsutaan . Mutta vaatteita ostetaan,lapsen pitää saada olla lapsi. Muodikkaita vaatteita ei estää tytön kehitystä,sen sijaan kurin,rakkauden ja itsekunnioituksen puute-kyllä. Enemmään olisin huolissaan nuorten holtittomasta ajan vietosta,poikakaverin määrästä ja varhaisesta seksistä,sukupuolintautien levenneisyydestä,abortteista ja teiniäitien tuskasta ja yksinäisyydestä. Ja siitä että tässä kertakäyttökultturissa tyttöjä käytetään oman tärpeitten mukaan. Juostaan himoen perässä muistamatta siitä että ei pitää harrastaa jos ei ole tosissaan kypsä äidiksi tai isäksi. Pitää opetta kantamaan vastuu ja välittä lähimmäisestä eikä jalostaa nuoreissa kevytmielistä elämänasennetta.
Saako teillä kattoa pesukoneen luukkuikkunaa?
Omaan jalkaani Vansit sopivat hyvin. Conversen lesti on itselleni huono, hiertävät. Vanseilla olen mennyt mm. monta kaupunkilomaa ja kevyitä, lyhyehköjä patikkaretkiäkin olen niillä kävellyt. Eivät hierrä koskaan ja jaksaa hyvin kävellä.
Vansseja on nahkaisia ja pelkästä kankaasta olevia. Lesti on suomalaiseen leveähköön jalkaan sopiva kun useinmiten tennarit ovat liian kapeita. Ne on tosiaan hyvät kävellä pitkiäkin matkoja.
Klassiset Vansit ehd. parhaat. Viimeisin pari käytössä jo 4 v. eikä mitään ongelmia. Tosin en käytä päivittäin, mutta usein kuitenkin. Ai niin, joskus saattaa hangata kantapäätä (tekovika), siihen auttaa laastaripätkä kengän sisäpuolelle. Joskus käytän myös pitkillä reissuilla kantakorokkeita (matalia), jolloin jalat eivät turhaan rasitu. :)
N58
Mul on vans old skool se naisten malli.. Ostin ne kun 2019 koulu luku vuotta oli menny 2 viikkoa pysyivät siisteinä viikon ja sit ku olin illan istuaisis nii vähä meni likaseks mut pesin sen valkosen osan ja monta kuukautta säily hyvinä ja nyt huomasin et on aika kuluneen näköset ja siihen mokka kangas kohtaa on tullu reikä ei läpi reikä mut ärsyttää makso kuitenki sen 80€ kalleimmat tennarit mitkä mul on ollu. Ja sit ei se raha kasvapuussa. Aion ostaa seuraavaksi vansit missä ei oo sitä mokka kangasta nii ei mee rikki. Hyvän tuntuset jalassa sen takia ehkä meni huonoksi mulla ku käytin niitä koko ajan
Tilattiin Vansit postimyynnistä. Kengän nauhaan oli tarttunut harleguin cockroach torakka. Kuva löytyi netissä. Takaisin lähtivät. Ruotsiin.