Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa Vans tennarit?

Vierailija
13.02.2015 |

Tyttäreni haluaisi sellaiset synttärilahjaksi. Katselin netistä kuvia ja näyttivät raskailta käyttää. Onko kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö koot kutinsa? Pieniä vai reiluja..?

Vierailija
2/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Paljon paremmat jalassa kuin ohuet ja lötköt Converset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihmeessä. Meillä on teinit tykänneet niistäkin. Kuten converseistakin. Molemmat ovat kestäneet hyvin.

Vierailija
4/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkengistä mun lempparit on ehdottomasti vansit, suosittelen! Raskaammat toki on kuin converset mutta mun mielestä just sen takia niillä on parempi kävellä :) koot vastaavat hyvin normaaleja, ei siis pieniä eikä isoja.

Vierailija
5/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa trenditennarit niin Adidaksen Superstarit on seuraavat jotka kokee jälleen kerran uuden tulemisen.

Vierailija
6/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:44"]En tykännyt. Mun tossut ainakin oli tosi kankeat ja raskaat, mutta olen tottunut kipittämään converset jalassa. En osta toista paria. [/quote] Oliko ne sun vansit miesten vai naisten mallia?

[/quote]

Naisten mallia. Tuntui ihan hyvältä kaupassa, mut sitten kun käveli hetken aikaa... roskiin lensi. 

Vierailija
7/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan. On pakko. Se on nuorten juttu-heidän on pakko kuulua joukkoon. Eikä tässä mitään sen kummempa,en ymmärrää mistä se trendi on tullut,mutta suhtautuu siihen kun kasvukipuun-kärsimys mutta yli ei pääse...Olemme tehneet ratkaissun että kuria me pidetään,on kotiintuloajat eikä ulkona myöhäistä liikkumista,kuten myös yöt on AINA kotona.Olemme uskovaisia,joten tietystä asioista ei lipsutaan . Mutta vaatteita ostetaan,lapsen pitää saada olla lapsi. Muodikkaita vaatteita ei estää tytön kehitystä,sen sijaan kurin,rakkauden ja itsekunnioituksen puute-kyllä. Enemmään olisin huolissaan nuorten holtittomasta ajan vietosta,poikakaverin määrästä ja varhaisesta seksistä,sukupuolintautien levenneisyydestä,abortteista ja teiniäitien tuskasta ja yksinäisyydestä. Ja siitä että tässä kertakäyttökultturissa tyttöjä käytetään oman tärpeitten mukaan. Juostaan himoen perässä muistamatta siitä että ei pitää harrastaa jos ei ole tosissaan kypsä äidiksi tai isäksi. Pitää opetta kantamaan vastuu ja välittä lähimmäisestä eikä jalostaa nuoreissa kevytmielistä elämänasennetta.

Vierailija
8/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vans Erat on omasta mielestäni parhaimmat, authentic-sarjoissa mielestäni vähemmän tukea jalalle. Tosin Erat on useimmiten yksivärisiä omien shoppailukokemusten perusteela.

Vierailija
9/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on olleet hyvät 14v pojallani. Tytöt käyttävät converseja pojat vansseja

Vierailija
10/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet, olleet pari vuotta päivittäisessä käytössä (paitsi talvella) ja vielä on ihan hyvässä kunnossa, monta vuotta kestää vielä kävellä. On myös hyvät jalassa, eikä kyllä mielestäni ollenkaan raskaat, tulevat pikemminkin.

Vierailija
11/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaapissa yhdet lähes käyttämättömät, naisten mallia.Teini halusi ne viime keväänä. Hankaavat kantapäästä ihon verille. Ei kuulema tarvi toisia ja nuokin saa viedä kirpparille.

Vierailija
12/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliarvostettu merkki, en ostaisi.

Vierailija
13/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mallit on kevyempiä. Ne "miesten" on kyllä aika raskaat, mutta eivät mitenkään häiritsevästi ja niitä käyttääkin myös naiset.

Vierailija
14/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Ostin itselleni viime kesänä, tennareita viimeksi käyttänyt yli 20 v sitten.

Vierailija
15/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. Mun tossut ainakin oli tosi kankeat ja raskaat, mutta olen tottunut kipittämään converset jalassa. En osta toista paria.

Vierailija
16/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:44"]En tykännyt. Mun tossut ainakin oli tosi kankeat ja raskaat, mutta olen tottunut kipittämään converset jalassa. En osta toista paria.
[/quote]

Oliko ne sun vansit miesten vai naisten mallia?

Vierailija
17/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vansseja käyttää enemmän skeittari pojat ja rampeilla räppääjät, ne on jämäkämmät että jalka siellä pysyy "ehjänä" ne ei ole vetreet tennarit.

Vierailija
18/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen perusteella Vansit on paljon laadukkaammat kuin Converset. Mulla on kokemusta vain niistä Unisex-malleista, koska mulla on aika iso jalka. Tosi kapeajalkaiselle en suosittelisi tuota Unisex-mallia. Oon myös huomannut, että kengissä se "raskaus" kertoo niiden laadusta. Tukevat kengät kestävät huomattavasti podempään. Omat Vansini olen tilannut pääasiassa Zalandolta, koska siellä on usein niitä alessa.

Vierailija
19/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä voisin ne sieltä Zalandosta tilata. Ap

Vierailija
20/26 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan jos tyttäresi on skeittaaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi