voiapuasaatana! purssin TODELLA kovasti kielestä
Tuntui huumaava kipu, suu meni täyteen verta. Hetken kipu oli tajua riipivää mutta verentulo loppui mutta nyt en voi käyttää kieltä! Roikkuu suussa kuin etana. Puraistessa siitä kuului iso rusahdus,voiko olla että purin jänteeni poikki? Mitä vittua mä teen
Kommentit (42)
Hui. Toivottavasti ap sai hoitoa!
Voi ei :( varmaan ihan hirvittävän kivulias kun jo pieni nippasukin hampaiden välissä koskee. Miten noin pahasti puraisit? Pystytkö puhumaan? Tule sitten kertomaan miten kävi! Tsemppiä matkaan.
Ap kirjottelee. Leikkauksesta tulin. ja pääsin osastolle, mies toi läppärin. Tosiaan kielijänne katki. Lihas poikki ja sylkitiehyt(?) vaurioituneet pahasti. Olen aivan tillintallin kivusta ja leikkauksesta ja lääkkeistä joten alan nukkumaan. Mitta leikkauksia tulossa lisää jatkossa.
Millaisessa tilanteessa onnettomuus tapahtui?
Hyi juma! :( *harkitsee vakavasti soseruokiin siirtymistä* kuinka purut noin kovasti? Tsemppiä ja myötätuntoa sulle, hrrrrrrr ☹
Purematilanteessa tipahdin siis tuolilta ostualleni lattialle ja iskin leuan pöytään matkalla. Kieli hampaiden välissä. Hyvää yötä.ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:29"]Purematilanteessa tipahdin siis tuolilta ostualleni lattialle ja iskin leuan pöytään matkalla. Kieli hampaiden välissä. Hyvää yötä.ap
[/quote]
Olin siis seisaallani penkin päällä ja siitä vipsahin.
Hyi helvetti! On varmasti kipeä!!!!
Ohis, mutta mua aina huvittaa ja hämmentää nää topicit joissa on sattunut jotain dramaattista. Purit itseltäsi kielen poikki niin ensimmäisenä tulet av:lle?
Ei sillä, tsemppiä ja toivottavasti saat kielen ehyeksi.
Hyi saatana vittu perkele varmaan yks kuvottavimmista asioista mitä vois tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:19"]
Ohis, mutta mua aina huvittaa ja hämmentää nää topicit joissa on sattunut jotain dramaattista. Purit itseltäsi kielen poikki niin ensimmäisenä tulet av:lle? Ei sillä, tsemppiä ja toivottavasti saat kielen ehyeksi.
[/quote]
Ei sitä shokissa aina tajua kuinka isosta jutusta on kyse.
Oi kamala, toivottavasti tulee kuntoon :/
Pikaisia paranemisia!!! Toivottavasti kielesi elpyy eikä halvaantunut ja roiku enää kuin etana!
Täältä saa usein neuvoa nopeammin kuin päivystykseen soittamalla. Ainakaan meidän päivystyksessä eivät juuri puhelimeen vastaa tai saa soitella puolisen tuntiakin pahimmillaan. Täältä saa välillä vastauksen minuutissa tai parissa, jos on vaikka epävarma olo onko vakavaa vai menisikö ohi esim kylmäpussilla.
???? Vieläkö kieli on tallella?