voiapuasaatana! purssin TODELLA kovasti kielestä
Tuntui huumaava kipu, suu meni täyteen verta. Hetken kipu oli tajua riipivää mutta verentulo loppui mutta nyt en voi käyttää kieltä! Roikkuu suussa kuin etana. Puraistessa siitä kuului iso rusahdus,voiko olla että purin jänteeni poikki? Mitä vittua mä teen
Kommentit (42)
Toivottavati ap tulee kertomaan, mitä tapahtui.
Ehkä kieltä leikataan juuri tai ommellaan tikkejä.
Ja kipu aivan kamalaa koko ajan ! Jääpala suussa itken
Hyi kuulostaa kamalalta! Ja vakavalta. Miten ihmeessä onnistuit puremaan niin kovaa?!
Päivystykseen heti nyt. Koita painaa kieltä jollain kylmällä että vuoto tyrehtyisi.
Joo, päivystykseen, jos on noin paha. Saat varmasti ainakin kipulääkkeet tai jotain. Toivottavasti helpottaa sitten.
Mitä voi tehdä jos kieli halvaantuu? Siis leikataanko se pois ja jotain silikonia tilalle?
Minä menen nyt:( lääkäriin. Sydämensyke tuntuu ja alkoi vuotamaan taas kirkasta nestettä ja verta. Sattuu hetki hetkeltä enemmän eikä tee mitään liikkeitä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:36"]
Mitä voi tehdä jos kieli halvaantuu? Siis leikataanko se pois ja jotain silikonia tilalle?
[/quote]
Ihan varmasti. Kielen voi myydä jollekin gourmet-ravintolalle.
Ai kauheaa! Kuulostaa aivan kamalan kivuliaalle ja inhottavalle! Tsemppiä matkaan!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:36"]Minä menen nyt:( lääkäriin. Sydämensyke tuntuu ja alkoi vuotamaan taas kirkasta nestettä ja verta. Sattuu hetki hetkeltä enemmän eikä tee mitään liikkeitä.
[/quote]
Voi ei :( toivon että se voidaan korjata. Kuulostaa ihan hirveältä. Miten sait kielesi siihen kuntoon?!
Hyi!! Tuu sit tänne kertomaan miten kävi :(
Luultavasti kieli kuitenkin saadaan kuntoon. Ensin saat hyvät kipulääkkeet ja sitten kieli ommellaan leikkaussalissa. Tsemppiä hirveästi, ihan kamala juttu! Tulehan kertomaan kuulumiset!
Mua huimaa pelkkä mielikuva! Tsemppii!!
Up