Tänään tapahtui jotain tosi outoa :(
Aamulla vein lapsen tarhaan. En muistanut sanoa miehelleni että pidän etäpäivän. Mies oli vielä nukkumassa kun tulin kotiin (klo oli siis n. 9 aamulla.) Menin lapsen huoneeseen ja otin läppärin eteeni. Normaalisti jos teen etätöitä, istun keittiössä, olkkarissa tms missä tahansa muualla, nyt menin jostain syystä tytön huoneeseen. Ovi oli puoliksi auki, mutta istuin ilmeisesti niin nurkassa ettei mies huomannut minua kun hän heräsi.
Mies lauleskeli itsekseen, kävi suihkussa ja ilmeisesti paskalla OVI AUKI :D Olisin toki voinut mennä ja sanoa että Moi, mäki oon täällä, mutta siinä vaiheessa minusta alkoi tuntua että tirkistelen. Mies lauloi myös tosi oudolla äänellä jotain Guns'n rosesin biisiä, se oli aika pelottavaa. Ja piereskeli.
Olin ihan hipihiljaa ettei kuule minua, olisi ollut kiusallista meille molemmille.
Huokaisin helpotuksesta kun lähti töihin.
Nyt jälkeenpäin hävettää. Olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta, en tiedä miksi toimin noin. Mies luuli olevansa yksin, ja hänelle ois ollut noloa jos olisin vaan paukahtanut siihen että morooo, ja hänhän oli tavallaan "paljaana."
Aargh. Olen tyhmä.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:24"]Ja ikä oli?
[/quote]
Olen 24. mies 31. Jos sillä on väliä
[/quote]
Aloitte siis olemaan yhdessä kun olit 17 ja mies 24? Just, olette tätä porukkaa ...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:24"]Ja ikä oli?
[/quote]
Olen 24. mies 31. Jos sillä on väliä
[/quote]
Aloitte siis olemaan yhdessä kun olit 17 ja mies 24? Just, olette tätä porukkaa ...
[/quote]
Täytän loppuvuodesta 25, mutta kyllä, mitä ihmeellistä siinä on?
Meillä käydään normaalistikin ovi auki paskalla, pierrään ja lauleskellaan.
Jessus millasen slaagin saisit jos asuisit mun kanssa. Pidän aina yksinollessani mm. tanssi- ja lauluesityksiä, leikin kokkiohjelmia, juttelen koiralleni englantilaisella aksentilla "would you care to join me for a walk good sir" jne jne jne. Että itseeni verrattuna sun mies vaikuttaa hyvinkin normaalilta jos noi on pahimmat mitä kotona yksin ollessaan tekee. :)
Itse ainakin kun vaimo on poissa vedän handuuni. Ei se ole syntiä tai pettämistä.
M50
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:35"]Ainut mikä mua häiritsi on se, että lapsi raahataan amulla hoitoon ja itse jäädään nukkumaan..
[/quote]
Minä vien lapsen hoitoon koska minulla on säännölliset työajat, lapsellekin helpompi. Mies on johtotehtävissä, ja pyörittää toistakin firmaa. Ja eilen teki töitä klo 2 yöhön saakka, eli luonnollisesti nukkui pidempään