Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään tapahtui jotain tosi outoa :(

Vierailija
13.02.2015 |

Aamulla vein lapsen tarhaan. En muistanut sanoa miehelleni että pidän etäpäivän. Mies oli vielä nukkumassa kun tulin kotiin (klo oli siis n. 9 aamulla.) Menin lapsen huoneeseen ja otin läppärin eteeni. Normaalisti jos teen etätöitä, istun keittiössä, olkkarissa tms missä tahansa muualla, nyt menin jostain syystä tytön huoneeseen. Ovi oli puoliksi auki, mutta istuin ilmeisesti niin nurkassa ettei mies huomannut minua kun hän heräsi.
Mies lauleskeli itsekseen, kävi suihkussa ja ilmeisesti paskalla OVI AUKI :D Olisin toki voinut mennä ja sanoa että Moi, mäki oon täällä, mutta siinä vaiheessa minusta alkoi tuntua että tirkistelen. Mies lauloi myös tosi oudolla äänellä jotain Guns'n rosesin biisiä, se oli aika pelottavaa. Ja piereskeli.
Olin ihan hipihiljaa ettei kuule minua, olisi ollut kiusallista meille molemmille.

Huokaisin helpotuksesta kun lähti töihin.
Nyt jälkeenpäin hävettää. Olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta, en tiedä miksi toimin noin. Mies luuli olevansa yksin, ja hänelle ois ollut noloa jos olisin vaan paukahtanut siihen että morooo, ja hänhän oli tavallaan "paljaana."
Aargh. Olen tyhmä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh :D

Vierailija
2/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että mies saapuu kotiin toisen naisen kanssa. Mutta joo, en kyllä ymmärrä miksi et voinut sanoa olevasi kotona :D

Vierailija
4/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa, miehes laulaa, käy vessassa ja pieree? Okei :D

Vierailija
5/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin huikannut huomenet heti kun kuulin että mies heräsi. Jokainen meistä kai yksin ollessaan tekee vähän "outoja" juttuja, mitä sitten vaikka yksin kotonaan käy vessassa ovi auki, ketä se siinä haittaa?

Vierailija
6/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkistelijä!

Vierailija
7/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla syvällinen suhde:) Mä heräsin aamulla ja mun mies kuunteli Guns´s rosesia myös. Spooky...

Vierailija
8/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:24"]Ja ikä oli?
[/quote]

Olen 24. mies 31. Jos sillä on väliä

Vierailija
9/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:26"]Itse olisin huikannut huomenet heti kun kuulin että mies heräsi. Jokainen meistä kai yksin ollessaan tekee vähän "outoja" juttuja, mitä sitten vaikka yksin kotonaan käy vessassa ovi auki, ketä se siinä haittaa?
[/quote]

Ei se haittaakkaan. En tajua miksi en moikannut heti.

Vierailija
10/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän laula sinun seurassasi? Tai pieraise edes vessassa kun olet lähettyvillä? Me ollaan miehen kanssa sen verran luontevia ja avoimia et tuossa tilanteessa ei olis mitään erikoista!

Vierailija
11/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä outoa tässä sitten oli? Miksi kauhistelet asiaa?

Vierailija
12/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:29"]Eikö hän laula sinun seurassasi? Tai pieraise edes vessassa kun olet lähettyvillä? Me ollaan miehen kanssa sen verran luontevia ja avoimia et tuossa tilanteessa ei olis mitään erikoista!
[/quote]

Juu laulaa joskus, mutta ei noin kummalla äänellä. Piereskelee myös, mutta ei niin kovaa ja koko ajan kuin nyt tänä aamuna

Vierailija
13/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:30"]No mitä outoa tässä sitten oli? Miksi kauhistelet asiaa?
[/quote]

Outoa oli se että itse piilottelin itseäni, enkä tiedä miksi :(

Vierailija
14/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että LAUKESI :D

Vierailija
15/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun olette yhdessä niin esitätte toisillenne jotain, ette ole omia itsejänne?

Vierailija
16/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä mua häiritsi on se, että lapsi raahataan amulla hoitoon ja itse jäädään nukkumaan..

Vierailija
17/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:35"]

Ainut mikä mua häiritsi on se, että lapsi raahataan amulla hoitoon ja itse jäädään nukkumaan..

[/quote]

Lukisitpa tarkemmin...

Vierailija
18/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tarina oli jollain oudolla tavalla järkeenkäypä!

Vierailija
19/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:33"]

Ja kun olette yhdessä niin esitätte toisillenne jotain, ette ole omia itsejänne?

[/quote]

Tämä muakin ihmetyttää. Kai nyt omassa kodissa kehtaa huikata että määkin oon muuten kotona, tai muuten vain olla eikä olla hipihiljaa. 

Vierailija
20/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lauleskelisin sitä samaa biisiä, kun mies tulisi kotiin ja kattelisin reaktiota. Saattaisin myös vihjailla, että turhaan sulkee enää vessaa kun käy siellä tms. Tosin minulla ei varmaan kestäisi kauaa, kun paljastaisin tirkistelleeni :D