Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko suhde enää toimia?

Vierailija
13.02.2015 |

Nyt tarvitaan apua ja kokemuksia.
Mieheni jäi kiinni suhteesta. Olemme olleet 18 vuotta naimisissa. Miehellä tiedettevästi takana melkein puolen vuoden suhde itseään 11 vuotta nuorempaan. Seksin mies keltää mutta myöntää että jonkunlainen suhde on. Ovat tiiviisti yhteydessä puhelimitse. Mies myöntää nähneensä myös naista joskus.
En tiedä mitä ajatella. Mieheni kertoo olleensa pitkään tyytymätön suhteeseemme, minä luulin kaiken olleen hyvin. Pari vuotta sitten itse olin eron kannalla nyt en ollut mutta kaikelta hävisi pohja..
Mies ei suoraa sano haluavansa erota mutta ei myöskään suoraa että haluaa jatkaa. Pyytää anteeksi että loukkasi. Luulin suhteen jo loppuneen mutta puhelimen puheluloki kertoo muuta.. Tuo toinen nainen on se kelle jakaa arkensa. Olen sekaisin.. Töihin en pysty, ero pelottaa suoraan sanottuna helvetisti. Koko aikuisikäni olen miehen kanssa ollut. Nyt luottamus on mennyt ja pelko tilalla...
Onko kokemuksia, voiko tästä vielä selvitä!? Töistä hain saikkua... Itken, en pysty syömään... Välillä olen niin vihainen, välillä haluan vain heittäytyä miehen syliin mutta jotenki mies on niin neutraali..
En tiedä saako tästä kukaan selvää..

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun Ap auta muu kun kohdata tuleva! Älä teemaa itsestäsi uhria joka velloo kärsimykdessäsi vaan nouse ja kohtaa se!
Jos miehesi ei tiedä tai sillä ei ole munaa kertoja mitä haluaa, sinä tiedät -haluat parempaa, etkös?
Joten tee se, älä jää odottamaan että joku muu päätöksillää sanelee sinun loppu elämäsi vaan ota se omiin käsiisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla