Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako ei-valkoista työ/opiskelukaveria, ystävää, perheenjäsentä tai muuta sinulla on arkielämässäsi?

Vierailija
22.11.2021 |

Arjessani ei ole yhtään. Tuttavapiirissä on 2 afrikkalaista adoptiolasta ja yhdellä puolitutulla on kiinalainen vaimo, mutta hekin asuvat Turussa.
Täällä Porissa ei vain juurikaan ole erivärisiä, paitsi wolt-lähetit.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Arkielämässä nykyään muutenkin pienet piirit, joten ihan todennäköisyyksien mukaan tässä mennään, kun suku on suomalainen.

Harrastusporukassa on pari oletettavasti kaakkois-aasiasta adoptoitua (en tiedä mistä, aina pitänyt heitä suomalaisina) ja opiskeluaikoina samoissa porukoissa pyöri muutama Intian suunnalta kotoisin ollut kaveri.

Vierailija
42/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen alapeukuttaja tässä ketjussa on ja miksi alapeukuttaa..?:D

Vierailija
44/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta ja itsekin. Pitkälti kyse on siitä miten sanaa käytetään, ei mitä sanaa käytetään. 

Vierailija
45/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Mun alakerrassa on intialaisten pitämä nepalilainen ravintola ja yhden kokin kanssa tulee juteltua silloin tällöin. Aikaisemmin mulla oli thaimaalainen työkaveri, mutta se vaihtoi työpaikkaa.

Vierailija
46/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereista varmaan 50%. Kansainvälinen it-firma. Muussa tuttavapiirissä ei tällä hetkellä ole juurikaan. Lapsella on muutama kaveri, joiden vanhemmat ovat muuttaneet tänne Afrikasta tai Aasiasta, mutta en itse näitä vanhempia tunne.

Vierailija
47/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule. Pahimmillaan on ollut 2 italialaista ystävää mutta molempiin olen harkiten katkaissut välit. N-sanaa tahi hiekka n-sanaa en voisi kuvitellakaan!

Vierailija
48/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 0 kpl. Opiskelen oikeustiedettä, koko tiedekunnassa on vain yksi tummaihoinen ja hänkin on tutkimushenkilökuntaa, eli en tunne häntä. Töissä jopa tietämäni toimiston siivoojat ovat vaaleita. Ainoa tummaihoinen, jonka tunnen jotenkuten, oli kanssani ulkomailla samalla kesäkurssilla ollut nainen.