Mitä joululahjaostosta olet itse jälkeenpäin katunut?
Aina kysellään huonoja saatuja lahjoja, mutta kysytääs välillä näin päin. Oletko joskus hankkinut lahjan, joka hankintahetkellä tuntui täydelliseltä mutta totuus olikin eri lahjan antohetkellä? Kenties mainonnan uhrina ostanut jonkun vimpaimen mitä lahjan saaja ei tule käyttämään? Kertokaa!
Kommentit (5)
Huomasin juuri käyttämättömänä miehen kaapissa paidan jonka annoin lahjaksi vuonna 2003 tai 2004.
Ostamani lahja toiselle joulu lahjana , oli pahin mokani !Kysymättä haluaako henkilö sen ? Kysessä oli Kartta pallo valolla 2019.Jostain syystä itse rakastan karttoja ,tutkia niitä,karttapalloakin.. Vaikka on diki aika ja kaiken, kartat saa älypuhelin,kuin muut laiteet näkyville heti! Jotenkin vastutan teknoloogia juuri tuo kaikki otetaan netistä!Ei haluta tutkia Kartat kirjana ,paperilla ,kartta paloilla ei kysyntää tai arvostus.Ovat historiaa nykyaika, nyky nuorille.
Kallis viskipullo. Kaduin kun saaja veti sitä kuin vettä ja sitten räyhäsi kännissä.
On vähän ot, mutta kerran kysyin anopilta mitä miehen mummolle voisi hankkia lahjaksi. Mulla oli tietyt budjetit lahjoille ja siitä tuli sitten joulun kallein lahja, kyllä harmitti. En kehdannut sanoa, että nyt on liian kallis ehdotus, joten budjetti paukkui. Enää en kysele, vaan pysyn budjetissa. Jokainen voi ostaa ne kalliimmat jutut sitten itse.