Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kantapääkävelijä. Millä muulla voisin vielä koettaa himmentää meteliä kuin isoilla pehmeillä matoilla?

Vierailija
22.11.2021 |

Tuntuu että koko talo tärsee kun kävelen ja jos minulla on kiire esim. pelastamaan ylikiehuvaa kattilaa, tunnen kipua kantapäissäni kun ne iskeytyvät pikakävlyn tahdissa laminaattiin. Olen 50vuotias ja kävellyt näin aina.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelit. Feel you, mulla sama kävelytyyli.

Vierailija
2/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipohjaiset tossut. Toivottavasti asut ok-talossa! "Talo" kun voi myös olla kerrostalo.

Meillä just käyty kiivaat keskustelut seinänaapurin takia hallituksen puh.johtajan kanssa. Pieni nainen, about 150senttinen ja siro, mutta menee kuin norsu. Treenaa rivarin portaissa ja hyppii ne tasajalkaa alas ja juoksee ylös. Sairasta!!!!!!! Tätä useamman kerran päivässä ja vieraita heillä jatkuvasti tupa täynnä ja sama ravaaminen, hyppely ja töminä tuntikausia!

Ihminen voi kävellä niin, ettei laminaatit halkea. On paljon asioita joita voi itsessään muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanmarjat olet. Olet palstan vakiotrolli, joka aina jaksaa vaatia, että "kantapääkävelijöiden" pitää lopettaa kävely kodissaan ja siirtyä levitoitumalla paikasta toiseen.

Oikeasti kukaan ei pysty kävelemään kantapäillään. Jos kodissa on onneton lattian äänieristys, se on taloyhtiön ongelma, ei yksittäisen asukkaan.

Vierailija
4/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen astuu kanta edellä.

Ballerinakävely on sitten erikseen.

Niin astuu, mutta normaali askellus on täysin eri asia, kuin koko painolla kantapäällään tömäyttämimnen.

Ap:n "kipu kantapäissä" ei ole normaalia.

Vierailija
5/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luupiikit?

Vierailija
6/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut rauhoittumista? Mulla asuu naapurissa kantapääkävelijä, ja se kuulostaa lähinnä raivokävelyltä.

Vierailija
8/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele astumaan oikein. Eiks tee kipeetä astua kantapäillä.

Vierailija
9/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös kantapää-astuja ja moni on sanonut ettei 155cm pitkästä ja 55 kg painavasta naisesta voi lähteä sellaista töminää kuin musta lähtee! Ex koetti kouluttaa karjumalla ja sanomalehdellä päähän läpsimällä mua kävelemään niinkuin "normaalit naiset" ,mutta lopputulos oli että kuljin sitten kirjaimellisesti varpaillani ja mulla tuli pohkeet järkyttävän kipeiksi. En mä VOI astua niin että kantapää osuu maahan ilman tömähdystä! 

Vierailija
10/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen päkiöillä. Ei juuri kuulu mitään. Tosin painan vain hieman alle 70kg joten ei kuulu kantapäilläkään.

Vierailija
11/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele astumaan oikein. Eiks tee kipeetä astua kantapäillä.

Ei, jos niin on kävellyt koko elämänsä. 

Vierailija
12/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä kulkee suvussa. Veljeni liikkuu kuin kissa, mutta vasta 5vuotias veljenpoikani kuulostaa norsulaumalta eli geeni hyppäsi yli. Minä kantakävelen, samoin äitini ja mummoni. Tämä periytyy kuin vihreät silmät  tai vasenkätisyys.

Vierailija
13/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämä on aina naapureilla ollut juuri sitä juoksemista. Ikinä ei tömähtely ole ollut verkkaista, vaan todellakin nopeatempoista hyppelehtimistä ja loikkaa. Kun hiljentää vauhtia, niin ei tule kantapäällä niin kovaa jytkäytettyä. Tuskin kukaan on kotonaan niin aktiivisesti liikkeessä, että olisi mitenkään mahdotonta hieman hidastaa. Ajatelkaa niitä kärsiviä ihmisiä siellä seinienne takana!!!

Ja kun tämä on tyyliin samanlainen asia, kuin musiikin kuuntelu. Sulle itsellesi soi mielimusaa, mutta se naapuri ei kuule kuin  yliviritetyn resonoivan bassonjytkeen. Ei edes biisiä pysty tunnistamaan, vaan on kuin kumilekalla tumpauteltais. Sama kävelyssäkin, rakenteissa jytisee.

Vierailija
14/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele joustamaan lantiolla. Silloin pystyy kävelemään kantapää edellä ilman jytinää.

Vierailija
15/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus ja muuta ihmeessä pois jos asut kerrostalossa! Ajattele muita, ennenkuin välit tulehtuvat. Kuvittele bassopauke aamusta iltaan oman ikkunasi taakse. 

Kantapääkopsuttelun kuuntelu on yhtä 24/7/365 helvettiä naapureille!! Pitäisi luokitella kotirauhan häiritsemiseksi. 

T. Kiukkuinen, kokemusta.

Vierailija
16/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile feikki crockseja. Samanhintaiset kuin naapurin korvatulpat. Betonirakennuksessa jytinä vastaa maanjäristyksen matalaa jytisevää ääntä ja kaikuu ja tuntuu jopa perusteissa. 

Vierailija
17/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla asuu tuollainen yläkerran naapurissa.😩 Hän aloittaa joka ilta klo 23 jonkun ihmeellisen iltaravin. Makaan itse sängyssä silmät kiinni ja odotan, että pääsen nukkumaan. Hän ei tosin satavarmasti edes mieti miten itseään hiljentäisi, sillä tehostaa jytinäänsä kaapin ovien paukutuksella.

Vierailija
18/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en osaa kantakävellä vaan kävelen automaattisesti "hiljaa" ettei kuulu mitään ääntä. Ihan vtuttaa kun alakerrassa asuu kanta-astuja ja tömps tömps-äänet kuuluu asuntooni jatkuvasti. Joskus ihan muistutan itseäni kävelemään itsekin kantapäällä että saa naapuri maistaa omaa lääkettään!

Vierailija
19/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu yläkerrassa kantapää jyskyttäjä perhe, heillä päin helvettiä asennettu laminaatti joka toimii kuin kaiuttimena tänne meidän asuntoon. Kello 21 alkaa marssi ja marssi jatkuu tonne aamu 4-5. Kyllä ärsyttää!!

Laminaatit pitäisi kieltää kerrostaloissa!

Vierailija
20/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu yläkerrassa kantapää jyskyttäjä perhe, heillä päin helvettiä asennettu laminaatti joka toimii kuin kaiuttimena tänne meidän asuntoon. Kello 21 alkaa marssi ja marssi jatkuu tonne aamu 4-5. Kyllä ärsyttää!!

Laminaatit pitäisi kieltää kerrostaloissa!

Meillä muovimatto 2000 luvun talossa. Tiedän (lue: kuulen ) joka askeleen minkä alakerran akka ottaa. 

Pitäisikö itsekin alkaa kävellä kantapäillä? Onko se vaan "hullun yllyttämistä"? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi