Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset anna palautetta kaupasta heti, kun saat tuotteen?

Vierailija
13.02.2015 |

Suurin osa myymistäni tavaroista on sellaisia, että niiden kunnon pystyy ihan hyvin toteamaan heti kun on paketin avannut ja tavaran katsonut läpi. Ymmärrän, että joistain elektronisista välineistä ei ehkä heti voi antaa palautetta, vaan halutaan kokeilla, että tuote toimii käytössä eikä heti mene rikki. Mutta esimerkiksi vaatteista nyt näkee heti, vastaavatko ne sitä kuntoa, mitä myynti-ilmoituksessa oli.

Ottaa suunnattomasti päähän, kun itse myyjänä annan palautteen heti, kun olen tuotteen vienyt postiin. Sen sijaan suurin osa ostajista jättää palautteen antamatta ja nekin, jotka antaa niin niistä suurin osa antaa kahden kuukauden päästä kaupasta. Ymmärtäisin, jos ostaja tosiaan on joku harvakseltaan Huutonetissä käyttävä, mutta kun monet näistä on näitä useasti siellä kävijöitä, joten en ymmärrä, miksi sitä palautetta on niin vaikea antaa. Siinä sitten saa monta kuukautta pelätä, että tuliko paketti nyt perille hyvässä kunnossa ja miellyttikö vaatteen kunto ostajaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä täytyy sitten itsekin unohtaa palautteiden anto. Mitä sitä toista palkitsemaan, jos ei itse siitä mitään saa.

Vierailija
2/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen siellä myymässä ja ostamassa tavaraa, enkä mikään palauteautomaatti. Laitan palautetta jos on jotain palautetta annettavana, kuten normaalielämässäkin, oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mobiililla se palauteikkuna on mahdoton täyttää ja läppärillä en iltaisin ole kuin harvoin.

Vierailija
4/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta antaa palautteita eikä kiinnosta saanko itse palautteita.

Vierailija
5/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet antavat useita palautteita kerralla.

Vierailija
6/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan toki palautetta heti! En tosin myyjälle vaan julkisesti facebookissa, että ystävät yms tietävät laittaa kyseisen myyjän poikottiin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi