Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mieheni gay?

Vierailija
13.02.2015 |

Mies puhkuu taas intoa, kun sillä on huomenna saunailta poikien kanssa. Ne tapaavat säännöllisesti kuukauden välein ja tietysti hapankin maistuu saunareissuilla. Saunailtojen jälkeen mies on aivan onnesta soikeana ja kertoilee miten mukavaa oli ja miten hyvä yksi kavereistaan on hieromaan. Mies vaikuttaa myös selvästi rentoutuneelta iltojen jälkeen. 

Minua etoo ajatus, että siellä ne kyhnyttä toisiaan, tiedän ainakin yhden joukosta olevan bi.

Pitää ilmeisesti ottaa kissa pöydälle sunnuntaina ja kysyä suoraan mitä siellä oikein tapahtuu.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko täällä nyt ihan tosissaan?! Siis oikeesti, tuollaisiako ne miesten saunaillat ovat?

Vierailija
42/45 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:59"]Ollaanko täällä nyt ihan tosissaan?! Siis oikeesti, tuollaisiako ne miesten saunaillat ovat?
[/quote]
Mitä luulet? No ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:59"]Ollaanko täällä nyt ihan tosissaan?! Siis oikeesti, tuollaisiako ne miesten saunaillat ovat?
[/quote]
Mitä luulet? No ei ole.
[/quote]

Mitä saunailloissa käy se saunaan jää.

Vierailija
44/45 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:59"]Ollaanko täällä nyt ihan tosissaan?! Siis oikeesti, tuollaisiako ne miesten saunaillat ovat?
[/quote]
Mitä luulet? No ei ole.
[/quote]

Ööö. Oletko mies vai nainen vai miten tiedät? Kyllä minun kaveripiireissä hetero-ukkomiehet toisiaan imuttelee saunailloissa. En ole edes ajatellut että siinä olisi jotain omituista. Ei se mitään "seksiä" ole. Vaimo on sanonut että eipä kai se ole sen kummempaa kun se, että naiset laittaa toistensa hiuksia tmv. Mielestäni se on hyvä vertaus. Ei tämä mikään vitsi ole. :p

Vierailija
45/45 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:59"]Ollaanko täällä nyt ihan tosissaan?! Siis oikeesti, tuollaisiako ne miesten saunaillat ovat?
[/quote]
Mitä luulet? No ei ole.
[/quote]

Ööö. Oletko mies vai nainen vai miten tiedät? Kyllä minun kaveripiireissä hetero-ukkomiehet toisiaan imuttelee saunailloissa. En ole edes ajatellut että siinä olisi jotain omituista. Ei se mitään "seksiä" ole. Vaimo on sanonut että eipä kai se ole sen kummempaa kun se, että naiset laittaa toistensa hiuksia tmv. Mielestäni se on hyvä vertaus. Ei tämä mikään vitsi ole. :p
[/quote]
Olen mies ja mitä olen saunailloissa ollut, ei siellä ole lauteen ollessa täysi kylki kyljessä kiinni istumista kummempaa läheisyyttä ollut. Jos oikeasti olisit mies tietäisit, että heteromiehet kavahtaa toisen miehen kosketusta. Sarkasmiahan tämä koko ketju on.