Onko mieheni gay?
Mies puhkuu taas intoa, kun sillä on huomenna saunailta poikien kanssa. Ne tapaavat säännöllisesti kuukauden välein ja tietysti hapankin maistuu saunareissuilla. Saunailtojen jälkeen mies on aivan onnesta soikeana ja kertoilee miten mukavaa oli ja miten hyvä yksi kavereistaan on hieromaan. Mies vaikuttaa myös selvästi rentoutuneelta iltojen jälkeen.
Minua etoo ajatus, että siellä ne kyhnyttä toisiaan, tiedän ainakin yhden joukosta olevan bi.
Pitää ilmeisesti ottaa kissa pöydälle sunnuntaina ja kysyä suoraan mitä siellä oikein tapahtuu.
Kommentit (45)
Aloittajalle: Ota ihan sellainen rauhallienen imuttelu sessio. Tee kaikki mitä osaat, niin hyvin kuin huulilla ja kielellä osaat. Kun sitten on raukea ja hyvä fiilis lastin purun jälkeen, kerro sille, kuinka hiena on kun saa omaa kultaa imutella. Ja siinä sitten johdata juttu siihen, että olenko minä kaikkein paras näissä hommaissa? Siinä mies sitten voi ruveta vautumaan.
Täh?! Onko tässä jotakin outoa tai uutta tietoa naisille? Nuoresta miehestä lähtien, isän mukana, olen imutellut ja minua on imutettu miesten saunailloissa. Isän jäkisporukan kaverien kanssa grillattiin makkaraa, juotiin olutta, saunottiin ja imuteltiin puolin ja toisin.
Kyllä tämä on ollut ihan normaalia meininkiä alusta lähtien, eikä siinä ole koskaan kenenkään seksuaalista suuntautumista kyseenalaistettu. Vaimot ja tyttökaverit on jokaisella. Minun tyttöystävä tietää illan kulun ja jaksaa muistuttaa aina että pese hampaat ennen kuin tulet kotiin. :)
Mieheltäs lens Antin käsittelyssä mälli metrin kaaressa ;)
Minun mieheni on hehkuttanit avoimesti yhtä julkkismiestä ja sanonut jotain aika... hmmm.... liittyen häneen. Ts. mitä tämä mies saisi miehelleni tehdä. Äijällä on 'pilke silmäkulmassa' kun puhuu tästä julkkiksesta, mutta voin vaikka lyödä vetoa että tarkoittaa mitä sanoo. Eikä minua ällötä yhtään, en edes mennyt shokkiin asiasta :D Saa puolestani kuolata vaikka kaikkia miehiä maailmassa mutta haluan olla naisena hänelle ainutlaatuinen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:54"]Minun mieheni on hehkuttanit avoimesti yhtä julkkismiestä ja sanonut jotain aika... hmmm.... liittyen häneen. Ts. mitä tämä mies saisi miehelleni tehdä. Äijällä on 'pilke silmäkulmassa' kun puhuu tästä julkkiksesta, mutta voin vaikka lyödä vetoa että tarkoittaa mitä sanoo. Eikä minua ällötä yhtään, en edes mennyt shokkiin asiasta :D Saa puolestani kuolata vaikka kaikkia miehiä maailmassa mutta haluan olla naisena hänelle ainutlaatuinen.
[/quote]
*Hehkuttanut
Todellakin miesten imeminen on aivan normaalia toiselta mieheltä. Itse olen imutellut esimerkiksi taksikuskia ja poliisia.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:54"]Minun mieheni on hehkuttanit avoimesti yhtä julkkismiestä ja sanonut jotain aika... hmmm.... liittyen häneen. Ts. mitä tämä mies saisi miehelleni tehdä. Äijällä on 'pilke silmäkulmassa' kun puhuu tästä julkkiksesta, mutta voin vaikka lyödä vetoa että tarkoittaa mitä sanoo. Eikä minua ällötä yhtään, en edes mennyt shokkiin asiasta :D Saa puolestani kuolata vaikka kaikkia miehiä maailmassa mutta haluan olla naisena hänelle ainutlaatuinen.
[/quote]
*Hehkuttanut
[/quote]
Ketju olikin provo (huomasin vasta), mutta minun viestini totta :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:54"]
Minun mieheni on hehkuttanit avoimesti yhtä julkkismiestä ja sanonut jotain aika... hmmm.... liittyen häneen. Ts. mitä tämä mies saisi miehelleni tehdä. Äijällä on 'pilke silmäkulmassa' kun puhuu tästä julkkiksesta, mutta voin vaikka lyödä vetoa että tarkoittaa mitä sanoo. Eikä minua ällötä yhtään, en edes mennyt shokkiin asiasta :D Saa puolestani kuolata vaikka kaikkia miehiä maailmassa mutta haluan olla naisena hänelle ainutlaatuinen.
[/quote]
Ketä julkkista?
T: imuttelua toivova julkkismies
Mikäs sen mukavampaa kun jätkäporukassa runkata,imeä ja naida ilman, että naiset on siinä seassa sähläämässä. Jos pitää kohtuuden eli kerran kuussa niin ei se vielä homoksi tee.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:54"]
[/quote]
Ketä julkkista?
T: imuttelua toivova julkkismies
[/quote]
En paljasta :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:45"]Miehet osaavat erottaa ihastumisen ja seksin. Poikien illoissa voi runkkailla ja tosiaan ottaa suihin, ilman tunnontuskia, kun se on ihan normaalia. Ei heterot kiinnostu sillä tavalla miehistä, pelkkää seksiä vain, eli ei naisten tarvitse olla huolissaan. [/quote] Juuri näin. Runkkailua ja välillä imuttelua, ihan heteropohjalta. Mällejä ei niellä, vaan syljetään lattialle. Ihan normaalia ukkomiesten irrottelua, älkää huolestuko.
[/quote]
Nimenomaan tuollaisesta pitäisi huolestua. Et sitten ole kuullut suuseksin kautta leviävistä taudeista? Bi-ukkomiehet on kuulemma niitä pahimpia tautien levittäjä. Kun ei ne edes tajua suojautua. Ja hei, kyllä se "pelkkä seksikin" riittää bi-seksuaalin määrittelyyn, ei siinä sen romanttisia tunteita vaadita. Mut ei siinä mitään, on ihan okei olla bi, jos vaan on vastuullinen.
En koskaan imuttelisi muuten kuin tutun sanunaporukan kanssa. Kyllä sielä tiedettäisiin, jos tauti leviäsi. Että voi vaimot olla ihan huoletta.
ei kerta (kuukaudessa) homoksi tee.
Suomi 24:n homorunkkarit ovat näemmä siirtyneet tänne palstauudistuksen myötä. Olen ollut monissa eri miesten saunailloissa dokaamassa(opiskelukaverit, duuniporukka, vanhat ystävät ym), eikä noissa kukaan ole mitään kullinlypsyjä tai imutteluja ehdottanut. Pihalle lentäisi tai turpaan saisi. T: oikea heteromies
Onhan se ihanaa istua höyryävien, timmien miesvartaloiden välissä saunan lauteella ja haistella sieraimet väristen testosteronia. Imuttelukin onnistuu. Mutta minä ainakin naputan muille miehille, että pesevät kalunsa ja vartalonsa ennen lauteille astumista.
T: Heteromies
Herranen aika nyt sentään. Mies on hyväntuulinen ja rento, kun on saanut viettää saunailtaa mieskaveriporukalla = homo. Ihan oikeasti nyt.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:45"]Miehet osaavat erottaa ihastumisen ja seksin. Poikien illoissa voi runkkailla ja tosiaan ottaa suihin, ilman tunnontuskia, kun se on ihan normaalia. Ei heterot kiinnostu sillä tavalla miehistä, pelkkää seksiä vain, eli ei naisten tarvitse olla huolissaan.
[/quote]
Juuri näin. Runkkailua ja välillä imuttelua, ihan heteropohjalta. Mällejä ei niellä, vaan syljetään lattialle. Ihan normaalia ukkomiesten irrottelua, älkää huolestuko.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:45"]Miehet osaavat erottaa ihastumisen ja seksin. Poikien illoissa voi runkkailla ja tosiaan ottaa suihin, ilman tunnontuskia, kun se on ihan normaalia. Ei heterot kiinnostu sillä tavalla miehistä, pelkkää seksiä vain, eli ei naisten tarvitse olla huolissaan.
[/quote]
Juuri näin. Runkkailua ja välillä imuttelua, ihan heteropohjalta. Mällejä ei niellä, vaan syljetään lattialle. Ihan normaalia ukkomiesten irrottelua, älkää huolestuko.
[/quote]
Näin 100% heteromiehenä ärsyttäää kun aina saunassa joku alkaa mussuttaan toisen munaa. Aivan sama mikä kaveriporukka kyseessä, parin suihkukierroksen jälkeen joku istuu alemmalla lauteella imuttelemassa. Itsekin joskus osani tuosta saanut, eikä ollut minun juttuni. Mielummin otan suikkarini vaimolta kotoa..
Toki joskus humalassa tulee annettua kaverin imeä. Tai ainakin pari olutta täytyy olla alla. Fyysisesti miehen imu tuntuu paremmalta, kun tietää mitä tekee. Mutta mulle kyllä merkitsee aika paljon se naisen kauneus.. Itse en kyllä ime muutakuin tosi harvoin, muutaman kerran vuodessa.
Lähinnä siis ärsyttää se, että miksi se saunareissu pitää mennä AINA siihen. Välillä olisi vain kiva saunoa.
Miehet osaavat erottaa ihastumisen ja seksin. Poikien illoissa voi runkkailla ja tosiaan ottaa suihin, ilman tunnontuskia, kun se on ihan normaalia. Ei heterot kiinnostu sillä tavalla miehistä, pelkkää seksiä vain, eli ei naisten tarvitse olla huolissaan.