Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sipilä muidenkin mielestä kieron oloinen?

Vierailija
13.02.2015 |

Miehen olemus on jotenkin sellainen kiero ja epärehellinen tuuliviiri, mitä toki myös tukee viimeaikaiset takinkäännöt. Ovatko muut samaa mieltä? 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:59"]

Sipilä edustaa sellaista vanhan ajan ukkotyyliä. Älkää ainakaan te naiset ja vielä nuoret naiset menkö siihen. Sellaisen ukkopolitiikan aika pitää olla takana päin. Äänestäkää nuoria ihmisiä. 

[/quote]

Mulla on sellainen "sääntö", että äänestän aina itseäni nuorempaa. Nytkin olen jo löytänyt hyvän ehdokkaan, nuoren koulutetun miehen.

[/quote]

Hyvä sääntö, taidan ottaa käyttöön! Itseä nuorempia pitäisi äänestää jo siksikin, että ikäluokkien kokoeroista johtuen eduskunnan ikärakenne on kamalan paljon vanhoihin painottunut. Jos kaikki äänestäisivät selvästi itseään nuorempia, tämä tasoittuisi jonkin verran.

Ja vastaus ap:n kysymykseen: kyllä on. En äänestä kepua, vaan puoluetta jossa oikeasti otetaan rohkeasti kantaa, jonka toimenpide-ehdotukset perusteluineen pystyn uskomaan toimiviksi, ja jonka uskon myös pystyvän toteuttamaan ehdotuksensa. Paraskaan ehdotus ei ole mitään, jos se tulee puolueelta joka ei saa asioita tapahtumaan.

Vierailija
42/49 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:48"]Ihan tavallisen lestan oloinen. Sellainen päältä siloiteltu, josta ei tiedä mitä hommaa kun silmä välttää.
[/quote]veit sanat suustani! Nämä silonaamat sisältävät yleensä kovaa oikeistopolitiikkaa eli on susi lampaan naamiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen puhetyyli v*tuttaa niin siitä kannattaa jo vetää jotain johtopäätöksiä. Takinkääntäjä. Kepu pettää aina. Tiitisen listan top 10:ssä.

Vierailija
44/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiero, mutta ensinnäkin hyvin kokematon muussa kuin kepupolitikoinnissa, ja varovainen Suu supussa ja antaa muiden mokailla niin sataa Kepun laariin-politiikan harrastaja. Julkisuuskuva pidetään sympaattisena ja odotetaan vaaleja, salataan kaikki moska mitä maton alla on. Lesta-asenteet ovat siellä vahvana, ne eivät kuulu nykyaikaan. Miten hän muka aikoo selvitä vanhoista ketuista, Vanhasesta ja Väyrysestä, joista varsinkin jälkimmäinen vuorenvarmasti kampittaa Sipilää (siinä missä kaikkia muitakin) sen minkä ikinä kerkiää ja vaatii päästä ministeriksi, mikä olisi täyttä mahorkanlemua? Kepu on niin taantumuksellinen, että pelottaa todella.

Vierailija
45/49 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Itse oon vielä alaikäinen mutta politiikasta kiinnostunut ja Sipilä on minun mielestä paras vaihtoehto pääministeriksi! 

Keskusta on muutenkin ainoa puolue joka puolustaa maataloutta kun muut puolueet keksii järjettömiä lakeja.

Tää on vaan mun kanta asiaan.

Vierailija
46/49 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:59"]

Sipilä edustaa sellaista vanhan ajan ukkotyyliä. Älkää ainakaan te naiset ja vielä nuoret naiset menkö siihen. Sellaisen ukkopolitiikan aika pitää olla takana päin. Äänestäkää nuoria ihmisiä. 

[/quote]

Mulla on sellainen "sääntö", että äänestän aina itseäni nuorempaa. Nytkin olen jo löytänyt hyvän ehdokkaan, nuoren koulutetun miehen.

[/quote]

Miksi nuoria? Eikö oikeasti kokemuksella ja näkemyksellä ole mitään arvoa? Ei missään yrityselämässäkään vailla kunnon työkokemusta nosteta ihmisiä niin isoihin asemiin, kun politiikassa pääsee.

Nykyinen hallitus on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun liian isoille palleille nostetaan nuoria ja kokemattomia! Ei saada päätöksiä aikaan, venkoillaan, fantsutetaan ja lopuksi karataan kesken kauden ties mihin, kun alkaa maa polttaa jalkojen alla. Tulee mieleen, että lennetään kevyesti pinnassa ja vastuuta ei kestetä. Jotenkin on alkanut nähdä näiden pitkän linjan poliitikkojen (ehkä "vanhojen ja samojen naamojen") kauneus erottua. Eivät hötky, pystyvät paljon kovempaan linjaan ja kestävät paskamaisia tilanteita.

Vierailija
47/49 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikoksi harvinaisen rehellinen ja inhimillinen

Vierailija
48/49 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija