Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää juttu on, että poikaystävää kutsutaan "bae"ksi?

Vierailija
13.02.2015 |

Ei jestas että osaa nyppiä hermoja tuo kirjoitustyyli. :D Siis kirjoitetaan tyyliin "Me & Bae <3" " I just want to cuddle with my bae" yms. yms.

Pari ekaa kertaa luulin että kyse on kirjoitusvirheestä. Miksi pitää kirjoittaa noin aivovammaisesti? Babekin on parempi, vaikka sekin aiheuttaa inhonväreitä. Mutta tää bae nyt on ihan hirveä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen ilmaisu, siellä sitä käyttää muutkin kuin "ghetto-ihmiset" (mitä väkeä täällä oikein kirjoittaa). Ei tarvi kuin seurata esim. Vinestä suosituimpia, niin kaikilla on "bae". Ja joista osa on "hoes".

Vierailija
42/52 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, bæ EI tarkota babea!!!! Bæ tarkottaa "Before anyone else" / "before anything else". Ottakaa asioista selvää ennenku huutelette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee ja me hyväksymme aivan liikaa amerikkalaisia ja muita vaikutteita. Siitä tässä on kyse. 150 vuotta sitten täällä sanottiin että emme ole ruotsalaisia, eikä meistä tule venäläisiä, olkaamme siis suomalaisia! Nyt meistä on tulossa amerikkalaisia kun yleismaailmalliseksi päässyt jenkkiviihde tuhoaa meidän ja koko muun maailman kulttuuria niin paljon kuin sen annetaan! Ranskassa sentään ymmärretään pistää hanttiin ja asettaa rajat englannille mainonnassa ja muussa vastaavassa!

Vierailija
44/52 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita uusia teinihömpötyksiä tulee ja menee. Vähän erikoiselta kuitenkin kuulostaa, kun melkein nelikymppisen amerikkalaisen kaverini tyttöystävä käyttää FB:ssa tuota termiä, mutta taitaa olla kyseessä vähän lapsellisempi ihminen muustakin kommentoinnista päätellen - vaan mitäpä tuo haittaa. :)

Vierailija
45/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tuo Bae tarkoittaa Tanskaksi kakkaa. Että tulee kuville poikaystävän kanssa uusi merkitys.. minä ja mun bae :D

Vierailija
46/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Before anything else... tuo termi on enemmänkin seksistinen kuin romanttinen, mielikuvaksi tulee että mies menee kaiken muun edelle naisen elämässä.

Vierailija
47/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gettoneeperit ja wiggerit molottaa noin. Varmaan jotain paritteluhuutoja.

Vierailija
48/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:10"]

ghettotyylinen tummaihoisten ilmaisu, jonka typerä valkoinen sakki on omaksunut itselleen.

Juuri näin. Sama juttu swagin kanssa, homoilta kopsattu.

Mutta ilmeisesti tarkoitat, että mustat ja homot eivät ole typeriä vaan valkoiset. Eikö näin?

Vierailija
49/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä uudet sanat, enkä oikein tajua, mikä niissä voisikaan ärsyttää. Onko se vain hermostumista siitä, että itse tulee vanhaksi, eikä ole enää perillä kaikista muotijutuista? Se on rouvat ihan luonnollista kehitystä, ei syytä pelkoon! Meillä vanhemmilla on omat juttumme. Terveisin N41

Vierailija
50/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä trendi ole noussut taas? Onhan toi nyt aivan helvetin naurettava. Baebae beibi saatana. Eikä todellakaan paranna sanan statusta tuo before anything else.

Vierailija
51/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietystä vinkkelistä katsottuna voi kyllä nähdä kaiken naurettavana. Jotenkin surullista kun niin kypsäksi kasvetaan. Toivottavasti en minä ikinä.

Vierailija
52/52 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

trash, triggering, bae, blm, jne jne

Kaikki sitä samaa tumblr-feministien typerää meemisanastoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi