Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mies takaisin?

Vierailija
13.02.2015 |

Mieheni jätti mut pari vuotta sitten,lähti toisen naisen kanssa. Pahinta oli se,että odotin lastamme. Nyt se haluais tulla takaisin. Ajattelin pyytää sen tänään luokseni ja katsoa onko seksi vielä samanlaista kuin ennen. Tiedän kyllä rakastavani sitä vieläkin,mutta luottamus voi olla vaikee saavuttaa. Ei kai mun tarvi ajatella miltä siitä naisesta tuntuu,ei sekään ajatellut minun tunteitani. Että kannattaisko kutsua. Sais ainakin tuttua ja hyväksi koettua kullia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ex-miehesi siis vielä yhdessä sen naisen kanssa, jonka vuoksi sinut aikanaan jätti?

Jotenkin ensimmäinen ajatukseni on sanoa sinulle, että älä vain ota sitä miestä enää sänkyysi! Hän on lähtenyt toisen naisen matkaan ja nyt kyllä kelpaisi seksi sinun kanssasi, älä alennu siihen!!!

Miten nämä pari vuotta ovat kaikenkaikkiaan menneet, onko ollut vastuuntuntoinen isä lapselleen, jota odotit silloin kun erositte?

Jotenkin pelkään, että miehelläsi ja tuolla naisella on nyt parin vuoden jälkeen se alkuhuuma vain laantunut, ja tuo mies vain haluaisi hakea jotakin jännitystä elämäänsä ja sinä olet sitten hänen mielestään jokin helppo kohde.... :( Pelkään, että joudut taas kokemaan pettymyksen ja käykin ilmi, ettei mies ole jättämässä tuota naista.

Voin olla tietysti täysin väärässäkin. Enhän tunne miestäsi tai teidän tilannettanne. Itse olen ottanut ex-mieheni takaisin, mutta me olimme erossa vain pari kuukautta ja meillä oli jo olemassa useampi, hieman isompi lapsi. Me emme eronneet toisen naisen vuoksi, mutta miehellä oli erossa ollessamme ns. laastarisuhde, jonka jätti hyvin pian. Oli Todella vaikeaa päästä tuon asian yli, kyllä siinä oli käsittelemistä ja sulateltavaa :/. Saati että sinun eksäsi on ollut pari vuotta sen toisen kanssa.... Vaikea tilanne ja vaatisi kyllä paljon teiltä molemmilta päästä yli.

Vierailija
2/19 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:56"]

Mieheni jätti mut pari vuotta sitten,lähti toisen naisen kanssa. Pahinta oli se,että odotin lastamme. Nyt se haluais tulla takaisin. Ajattelin pyytää sen tänään luokseni ja katsoa onko seksi vielä samanlaista kuin ennen. Tiedän kyllä rakastavani sitä vieläkin,mutta luottamus voi olla vaikee saavuttaa. Ei kai mun tarvi ajatella miltä siitä naisesta tuntuu,ei sekään ajatellut minun tunteitani. Että kannattaisko kutsua. Sais ainakin tuttua ja hyväksi koettua kullia.

[/quote]

Etkö tiedä, että kosto ei ole sinun. Se kuuluu Luojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Nro 2 jatkaa vielä, että ethän halua eksäsi kanssa sänkyyn vain sen vuoksi, että siten saisit jotenkin kokea voittaneesi kuitenkin tuon toisen naisen? Että saisit jotenkin kostaa täll, ajatellen että "voitinhan sinut lopulta!"...?

Vierailija
4/19 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne asuu yhdessä,mut nukkuvat eri huoneissa. Oli kuulemma vaan hetken ihastus molemmilta, en tiedä onko totta. Koko ajan tullut paremmaksi isäksi. Alussa en antanut sen edes nähdä lastamme, sitten se nainen ei olisi halunnut että mieheni tapaa lastaan. Viime kuukaudet mennyt hienosti. Käsiteltäväähän on tosiaan paljon,mutta kuitenkin sitä rakkautta tunnen. Pelkään tietysti sitä että jos se taas kyllästyy ja lähtee. Mutta soitin kuitenkin sille ja annoin luvan tulla. Lapsen vien hoitoon, voi olla että sanon miehelle muutaman sanankin illan aikana. Saa nähdä kertooko naiselle tulevansa tänne,lupasi ainakin. Ja onhan tuota kostoakin, mutta en varmasti pysty saamaan sitä vosua yhtä hajalle kuin itse olin. Toivottavasti. Vasta vähän aikaa on tuntunut että tekee seksiä mieli. Toivottavasti illalla saan. Tajuais tuoda kortsuja, paljaalla ei ihan heti sisääni pääse.

Vierailija
5/19 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:08"]Ainakin ne asuu yhdessä,mut nukkuvat eri huoneissa. Oli kuulemma vaan hetken ihastus molemmilta, en tiedä onko totta. Koko ajan tullut paremmaksi isäksi. Alussa en antanut sen edes nähdä lastamme, sitten se nainen ei olisi halunnut että mieheni tapaa lastaan. Viime kuukaudet mennyt hienosti. Käsiteltäväähän on tosiaan paljon,mutta kuitenkin sitä rakkautta tunnen. Pelkään tietysti sitä että jos se taas kyllästyy ja lähtee. Mutta soitin kuitenkin sille ja annoin luvan tulla. Lapsen vien hoitoon, voi olla että sanon miehelle muutaman sanankin illan aikana. Saa nähdä kertooko naiselle tulevansa tänne,lupasi ainakin. Ja onhan tuota kostoakin, mutta en varmasti pysty saamaan sitä vosua yhtä hajalle kuin itse olin. Toivottavasti. Vasta vähän aikaa on tuntunut että tekee seksiä mieli. Toivottavasti illalla saan. Tajuais tuoda kortsuja, paljaalla ei ihan heti sisääni pääse.
[/quote]

Mites meni? Mutta oikeastaan tulin kommentoimaan silmääni särähtänyttä juttua. Miksi ihmeessä veit miehen oman lapsen hoitoon? Sitten kuvittelette paluuta yhteen ja ensimmäiseksi yrität peitellä sitä, mitä se lapsiperheseksi oikeasti on? En ymmärrä. Kokeilkaa viikko, niin että lapsi on koko ajan mukana. Kyllä sen näkee sopeutuuko ylipäätään lapsiperhe elämään. Kyllä, lapsen pahat unet voi joskus keskeyttää kiihkeimmänkin seksin, eikä miehen ole edes tätä tarvinnut kokea. Eikä kyllä sinunkaan.

Vierailija
6/19 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkojen krapula kirjoituksia. Pyrkivät takaisin :DDDDD

Vierailija
7/19 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin takaisin sillä ehdolla, että saisin itse suhteen aikana halutessani panna yhtä monen miehen kanssa kuin exä olisi ollut naisten kanssa eron aikana. Miehen pitäisi olla uskollinen ja sietää tämä. Niin vittumaisesti on tehnyt, niin makaa kuin petaa. Nyrkin ja hellan väliin ja elättäjäksi tuollainen äijä kuuluu.

Vierailija
8/19 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain panokamuksi takaisin...?

Vierailija
9/19 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kannattaa seuraaviin käyttötarkoituksiin: kauppaan maksajaksi, pentujen vahdiksi kun minua panettaa ja haluan lähteä juhlimaan.

Yh- mama

Vierailija
10/19 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vastata. En pystynyt harrastamaan seksiä. Nukuttiin kyllä samassa sängyssä. Mutta parempi niin. Puhuttiin moni asia selväksi. Toivottavasti. Nyt toivon että se pitää lupauksensa. Ps. Se oli kertonut tulevansa luokseni. Mutta meni taas tänään sen vosun lua. 

Vierailija
11/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä sisko! 

Minun ex meni naimisiin meidän avioeron syymme kanssa. Ja katui välittömästi. Me paneskeltiin eromme jälkeen ahkerasti 8 vuotta. Se oli upeaa. 

Täytyy tunnustaa, että kyllä tuntui makealta orkut, kun tutun rakastajan kanssa kaikki oli niin luonnollista ja kosto oli niin kiihottavaa. 

Ja te jotka haluatte tuomita tekoni, niin tiedoksi että se narttu kävi ukkoni kanssa naimassa meidän aviovuoteessa kun olin yötöissä, mutta minä en koskaan mennyt heidän aviovuoteeseensa.

Heillä on 2 yhteistä lasta. Olen kirosana siinä perheessä. JA YLPEÄ SIITÄ!!!!

Vierailija
12/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMAPA ON ASIASI , MUTTA ET KYLLÄ VAIKUTA KOVIN VIISAALTA ! OTTAA NYT TAKAISIN JOKU KAPINEN LUTEEN NUSSIMA VANHA SELKÄREPPU, HEI HALOO HELSINKI ! ONKO KETÄÄN KOTONA? NO EI OO ! JOS HÄN ON JÄTTÄNYT SINUT JO KERRAN JA VIELÄ OLLESSASI RASKAANA EHKÄ JOPA HÄNELLE ! TODENNÄKÖISESTI HÄN LÄHTEE TAAS JOS JA KUN LÖYTÄÄ SINUA TASOKKAAMPAA SEURAA JA SITÄ TAITAA LÖYTÄÄ VIELÄ AIKA HELPOSTIKIN . JOS PILLUS KUTISEE NIIN PESE SITÄ EDES MUUTAMAN KERRAN VIIKOSSA JA MADTURBOI KURKUN KANSSA ! SE OLI ILMAINEN VINKKI " EI TARVITSE KIITTÄÄ "  :)

Vierailija
13/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun entinen mies tulis takasin niin veisin lapset kauas  Vetäisin sitä ensin turpaan ja sitten johonkin muuhun...

Vierailija
14/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:23"]

Heillä on 2 yhteistä lasta. Olen kirosana siinä perheessä. JA YLPEÄ SIITÄ!!!!

[/quote]

Normaali ihminen (ainakin jörkevä) jättää myrkylliset ja nagtiiviset kokemukset taakseen ja pitää etäisyyttä niihin ihmisiin, jotka moisia aiheuttavat. Katkera luuseri keskittyy kostoon. Ja vielä että kostat naimalla exääsi?! haha. Eiköhän se mies olisis ennemminkin kostosi ansainnut. Nyt rikot perhettä ja se tuottaa sinulle mielihyvää - ei hyvin mee. 

Vierailija
15/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en haluakaan olla JÖRKEVÄ. 

Se naikkonen sai ihan vaan sitä mitä tilasi! Se kuvitteli jotenkin olevansa parempi, kuin minä. Mutta sai tuta, kuka pelin loppuviimeeks voitti!

Me ollaan exän kanssa tunnettu ihan pennusta asti. On yhteistä historiaa yli 20 vuotta, joista 7 oltiin kimpassa. Se vitun maalaisjuntti ämmä luuli tulevansa tänne pomottamaan kuningatarta. 

Epäonnistui surkeasti. 

Vierailija
16/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI SAATANA!!

Vierailija
17/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä taas. Ihan sen tähden hoitoon että jos olisi tullut isompi riita. Olen aika kiivasluonteinen ja äänekäs. Enkä halua olla humalassa lapseni nähden. Mutta seksiä emme harrastaneet. Mieli teki, mutta kun olimme saunassa ja katsoin sitä vehjettä,niin mielessä rupesi pyörimään ajatus että joutuu imemään sitä,ja se on ollut sen toisen naisen ties missä aukoissa. Kaikesta huolimatta haluaisin että se muuttaisi luokseni. Tuohon kurkku kommenttiin voisi vastata sen verran että mulla on kyllä parikin sauvaa. Mutta ei ne korvaa toisen ihmisen läheisyyttä.Loppuun vielä yksi kysymys. Miksi ns.ystävät on sitä mieltä ettei kannata ottaa miestä takaisin,että pettää taas. Ja samaiset ystävät ovat itse pettäneet puolisojaan. 

Vierailija
18/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:02"]

Miksi ns.ystävät on sitä mieltä ettei kannata ottaa miestä takaisin,että pettää taas. Ja samaiset ystävät ovat itse pettäneet puolisojaan. 

[/quote]

Ne tietää oman kokemuksen kautta mistä ne puhuu (=meinaavat pettää uudestaankin)?

Aika yleisestihän sanotaan, että jos on kerran pettänyt, niin pettää toistekin. En tiedä miten hyvin pitää paikkansa. Kuinka monella jää yhteen kertaan/kiinnijäämiseen ja monellako ei, niin sitähän ei voi kukaan tietää.

-Niksu

Vierailija
19/19 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaankin siitä mikä on pettämisen syy. Kai kaikki miehet pettää jos joku nätti nuori nainen suostuu niille antamaan. Se kohottaa niiden itsetuntoa tai jotain. Mieheni saa kyllä kotonakin seksiä niin paljon kun haluaa mutta silti nai jotain pikkupillua. Mutten halua erota,on kuitenkin pieni lapsikin ja ohimeneviä tuollaiset suhteet on kuitenkin.