Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kauhea?

Vierailija
17.09.2012 |

Onko kukaan muu ollut kiinnostunut tällaisesta vähän nolosta jutusta? Jotenkin viime kevääänä joitakin kertoja kun kuljen junalla päivittäin satuin vilkaisemaan vastapäätä istuvan miehen jalkoväliin ja kyllähän se jotenkin kiinnosti jos siellä sitten jotain näkyi.

Sitten jonkun ajan päätstä minulle tuli oikeastaan vähän kuin tapa aina katsoa sinne ja minua alkoi vähitellen kiihottaa enemmän ja enemmän tuo asia. Ikäänkuin jäin siihen koukkuun. Koskaan ennen en ole tuollaisesta ollut kiinnostunut, mutta nyt tuo kiinnostus jotenkin heräsi minussa ja sitä on vaikea lopettaa kun oikeasti nautin tuollaisesta. Toisaalta haluaisin lopettaa ja toisaalta en.

Miten voi aikauisella ihmisellä alkaa kiihottaa jokin tällainen uusi asia yhtäkkiä? Minulla ei ole koskaan ollut seksin suhteen mitään erikoisia mieltymyksiä, mutta onko tämä nyt sitten jonkinlainen perversio minussa tai fetissi?

Tapa on tietysti siinäkin mielessä nolo, että ns. vastapuoli voi huomata. Yritän tietysti vilkuilla vaivihkaa, mutta jonkun kerran mies on kyllä huomannut ja oikeastaan on sitten sekin tuntunut jollakin tavoin jännältä. Vähänkuin olisi sellainen sähköinen yhteys syntynyt vaikkei kumpikaan ole sanonut mitään. Joku on joskus korjannut asentoaan, että paremmin näkyy.

Onko tämä miten sopimatonta mielestänne? Olenko minä jonkinlainen ahdistelija? Itse en välttämättä ilahdu jos joku tuijottaa junassa minua ja nyt sitten itse teen sitä koko ajan. Olen jopa välillä ihan laiturilta seurannut vaivihkaa jotain hyvännäköistä miestä ja sitten istunut häntä vastapäätä tahallani. Välillä pelkään, että vastapäätä istuukin joku joka minun pitäisi tuntea ja hän huomaa mitä teen.

Miten voi aikuinen nainen näin seota? Pitäisikö minun hakea apua vai onko normaaleilla ihmisillä tällaisia kiinnostuksia josta eivät sitten vaan puhu? Kertokaa mitä olette mieltä? Nolottaa jotenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt on ihan normaalia. Kaikkihan tuollaista pientä "skannausta" tekevät. Sekä miehet että naiset. Ehkä se on vähän epänormaalia, että tuon seudun vilkuilu ei ole jo alkanut teini-iässä. Mitä "paikkoja" tai asioita olet tähän asti katsastellut etsiessäsi itsellesi sopivaa petikumppanikandidaattia? Sinunkin jalkoväliäsi on kuule salaa skannailtu satoja tuhansia kertoja muiden toimesta samat mielessä. Et ole kauhea vaan täysin normaali terve henkilö.

Vierailija
2/4 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat 32vuotiaalta :) eli kyllä mullakin on tänä keväänä asiat muuttunut ja seksuaaliset fantasiat menneet ihan uuteen uskoon ja järjestykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä naisena kuulostaa vähän erikoisen innokkaalta meiningiltä=)

Kyllähän sitä kaikki vilkuilee, mutta minusta tuossa on jo vähän jos ei nyt pakkomielteen makua, mutta vähän addiktion makua.

Vierailija
4/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen usein mielessäni katsellessani naisten keinuvia perseitä, että mites se pillu siellä oikein hinkkautuu ja vääntelehtii. Erityisesti pyöräilevät naiset saavat ajatukseni lentoon.