Oletteko hylänneet kivaa asuntoa sen vuoksi että on niin likaisessa kunnossa?
Edellinen asunto oli jätetty niin huonosti siivoamatta, että siinä meni monella ihmisellä useita päiviä saada se itselle kuntoon kun muutettiin. Nyt ois asunnon vaihto edessä ja tykättiin jo yhdestä mutta oli taas tosi likaisen oloinen. Tuntuu tyhmältä syyltä kuitenkin jättää ottamatta sen vuoksi meille sopiva asunto, mutta oli se viime kerta niin tympeä opetus. Olen vielä raskaana niin pelottaa jaksaisinko siivota toisten kakkoja isolla mahalla. Olenko siis hölmö?
Kommentit (6)
mutta silti. Eihän se siivoaminen ikuisesti kestä ja ehkä saat apuakin siihen vaikka joltain ystävältä?
ja lisäksi itse mietin sitä, onko kaikki muukin taloon liittyvä yhtä leväperäisesti hoidettu. Mutta toisaalta taas sellaisen asunnon voi saada halvemmalla ja lika lähtee pesemällä ja maalauksella/tapetoinnilla.
Me muutetaan parin kuukauden päästä tälläiseen sotkuasuntoon. Pestään ja jynssätään, ja tehdään pintaremonttia. Uskotaan saaneemme asunto hiukan halvemmalla, koska moni ei nähnyt sen p****n alle.:)
Muutto on muutenkin riittävän rankkaa, eikä raskaana kannata nyt järjettömästi itseään rasittaa (oletan että olet pidemmällä kuin rv 6 tai 10).
pari vuotta vanha asunto, jossa hinta sen mukainen, täydellisen pintaremontin olisi vaatinut, että olisi hajut saanut pois.
Usein tulee vielä remontoituakin, pelkkä uusi maalipntakin freesaa paljon.
Jos se on vuokra-asunto, voit varmaan pyytää vuokranantajalta siivousapua. Jos se on osakekämppä, kyllä se paska irtoaa kun on kunnon pesuaineet siivousliikkeestä. Ja olen siivonnut ison vatsan kanssa. Vältä kiipeilyä, ja hommaa kunnon jatkovarret. Pahimmat kuten seinät meni meillä suoraan maalattavaksi. Helpommalla pääsi..