Haloo Helsinki! muiden mielestä lattea?
Todella kovia melodioita ja sovituksia, mutta lyriikat jää aina jotenkin latteiksi. Muutamia kivoja fraaseja siellä täällä ja joku etäinen löyhä idea, joka saattaa olla ihan jännäkin, mutta useimmiten lyriikat ovat todella hiomattomia, huonosti rytmitettyjä ja niistä puuttuu oikeasti syvällisen ajattelun tuoma moniulotteisuus ja vivahteikkuus. Kiitos ei ole kirosana on tästä malliesimerkki. Harmittaa, haluaisin pitää k.o. bändistä mutta en pääse eroon siitä mielikuvasta, että sitä kuuntelevat lähinnä lukioikäiset tai sitten sellaiset mukasyvälliset ja yksinkertaiset ihmiset.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 01:17"]
En ole kuullut heiltä ainuttakaan biisiä. Onko kyseessä oikeasti suosittu yhtye?
[/quote]
Etkö kuuntele radiota?
[/quote]
Minä kuuntelen radiota noin kahdeksan tuntia päivässä. Radio Rockia, Radio Cityä, Radio Helsinkiä ja Yle Puhetta. En ole kyseiseen yhtyeeseen ko. kanavilla törmännyt.
Niitä on kato muitakin kanavia kuin Nova, Voice ja SuomiPop.
Voisivat palkata ammattilaisia kirjoittamaan lyriikat.
Myös toi beibi on hyvä biisi.
Tää on vähän niinkuin ultra bra, ensin vihasin, mutta mitä enemmän kuuntelen sitä enemmän tykästyn tähän.
Eikös tuo ole sellaista alakoululaisten musiikkia. En tunne ketään aikusta, joka diggaisi noista.
Inhoan koko bändiä, varsinkin se laulaja ärsyttää. Oli kaverini koulukiusaaja aikoinaan.
En osaa sanoa varmuudella, oletan että melko sontaa kun en kanavaa vaihtamatta yhtäkään biisiä ole pystynyt kuuntelemaan kokonaan...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 01:30"]
Eikös tuo ole sellaista alakoululaisten musiikkia. En tunne ketään aikusta, joka diggaisi noista.
[/quote]
Oon 32v mies ja diggaan. :) Nyt tiiät ainakin yhden.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 01:30"]
[/quote]
Jaa. Mä oon kyllä yli viidenkymmenen ja diggaan Haloo Helsinkiä. Elli on söpö ja ihana.
Jokainen biisi jää päähän soimaan! Hyvä bändi:)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:51"]Harmittaa, haluaisin pitää k.o. bändistä mutta en pääse eroon siitä mielikuvasta, että sitä kuuntelevat lähinnä lukioikäiset tai sitten sellaiset mukasyvälliset ja yksinkertaiset ihmiset.
[/quote]
Yäk näille musiikkisnobeille.
Elli "Haloo" on Asko Kallosen tytär, mutta tämähän on tarkoin varjeltu salaisuus. Bändin pinnalle pääseminen johtuu vain ja ainoastaan siitä, kun on ollut isi auttamassa. Tuollaisia pop-bändejä kun on 13 tusinassa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 06:30"]
Elli "Haloo" on Asko Kallosen tytär, mutta tämähän on tarkoin varjeltu salaisuus. Bändin pinnalle pääseminen johtuu vain ja ainoastaan siitä, kun on ollut isi auttamassa. Tuollaisia pop-bändejä kun on 13 tusinassa.
[/quote]
Niin varmaan. Viime viikolla Elli oli Mike MOnroen tytär. Joopajoo.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 01:22"]
Lattea? Ei ole! Latte on maitokahvia, mutta Haloo on vahvaa kahvia mustana! Muista se AINA!
[/quote]Ei kun Haloo Helsinki on vihreä teekuppi liedellä.