Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin soittaa teinille Guns n' rosesia, mutta se ei tykännyt!

Vierailija
12.02.2015 |

Voi voi mitä nuo nykykakarat menettävät kun rokkia dissaavat :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että heti kun vauva mahassa alkaa kuulla niin kuuntelen lempibändiäni yötä päivää. Oppiipahan penska ymmärtämään hyvän musan päälle. :)

Vierailija
2/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teinit voi kuunnella samaa mitä vanhemmat vaikka se olisi mitä. Periaatteesta pitää dissata. Minun vanhempani kuuntelivat samoja bändejä kuin ikätoverini - minusta tuli hevari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on eräs 14- vuotias tyttö jonka ehdoton suosikki on Guns 'n Roses :)

Vierailija
4/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun penskat osaa vetää ainakin aces high:n , let there be rockin, stairway to heavenin ja child in timen jo sillä hetkellä kun putkahtavat maailmaan, ainakin hyräillä jos ei sanat vielä luonnistu:D lupaan tän:D

Vierailija
5/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:08"]

No ei teinit voi kuunnella samaa mitä vanhemmat vaikka se olisi mitä. Periaatteesta pitää dissata. Minun vanhempani kuuntelivat samoja bändejä kuin ikätoverini - minusta tuli hevari.

[/quote]

Jaa, no, mun vanhemmat on black sabbath ja led zeppelin faneja, ja niin olen mäkin.

Vierailija
6/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:13"]

Täällä on eräs 14- vuotias tyttö jonka ehdoton suosikki on Guns 'n Roses :)

[/quote]

Tykkäätkö sä rihannasta yms.

Mietin vain, että jos tykkää oikeasta musiikista, niin voiko sitten tykätä jostain beyoncesta ja rihannasta ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:08"]

[/quote]

Jaa, no, mun vanhemmat on black sabbath ja led zeppelin faneja, ja niin olen mäkin.
[/quote]

Minäkin isin ja ukin jalanjäljissä. Deep Purple upposi pikkutyttöön jo pienestä pitäen ja on erityisen tärkeät muistot siitä kun ihan pienenä kuuntelin aina isän kanssa autossa kaikkea rockia ja metallia, se oli meidän juttu. Enkä usko että tulee ikinä asia muuttumaan, olen ikuinen hevari,mummonakin.

Vierailija
8/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun teini on tainnut tuotakin kuunnella, ja taitaa tuntea tuotantoa paremmin kuin minä. Noita biisejä taidettiin vähän halveksua sellaisena kevyenä purkkapoppina tai minä lie sukkahousuhevinä eikä niinkään pidetty kunnon rokkina aikoinaan.

Normaalisti on vähän raskaampaa musaa meidän teininkin musalistalla, joskus meillä menee maut hyvin yhteen, joistain suosikeistani ei niin piittaa. Mutta minulla onkin niin laaja musiikkimaku etten odota teinin ihan venyvän hevistä humppaan, vaikka itse niin jo teininäkin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän