Olitteko te kaikki lukion käyneet penkkareissanne?
Itse en nimittäin ollut. Kävin katsomassa abigaalan koululla mutten ollut pukeutunut. Otettiin kaverien kanssa kuvia ennen kuin rekat lähti, mutta itse lähdin autolla kotiin rekka-asjelun sijasta. Syynä tähän oli raskaus. Laskettu aika oli ihan parin viikon päästä penkkareista joten en uskaltanut lähtä rekan kyytiin laitaa vasten tuupittavaksi. Muutenkaan ei oikein ollut energiaa alkaa miksikään pukeutumaan, vaikka äitini ehdottikin että olisin heittänyt paplarit päähän ja vetänyt verkkarit päälle, olisin esittänyt raskaana olevaa naista :D No jätin kuitenkin väliin. Onko täälä ketään muita penkkarit väliin jättäneitä? Mistä syystä jäitte pois?
Kommentit (56)
Olin penkkareissa, oli tosi mahtavaa siellä rekassa kiljua ja heitellä karkkia vihdoin itsekin !:-) mutta vauva on vielä ihanampi juttu kuitenkin, ja kiva että kävit kuitenkin gaalan katsomassa! :-) risteilyn jätin väliin itsekin, vanhojen risteily jo riitti:)
Jätin väliin vapaaehtoisesti niin kuin melkein kaikki muutkin lukioaikaiset joukkojuhlinnat. Olin epäsosiaalinen nörtti, joka ei piitannut tuollaisesta sekoilusta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:28"]
Kiusataanko vielä lukiossakin?
[/quote]
Ei, ei työelämässäkään...
En ollut penkkareissa. Vaihdoin lukiota toisen vuoden lopulla, enkä ehtinyt enkä jaksanut tutustua oikein keneenkään. Mulla oli sitten pari kaveria, joiden kanssa hengailin. Hekään eivät menneet penkkareihin. En edes pukeutunut enkä itse asiassa tainnut mennä kouluun koko päivänä. :D Kuulostaapa kamalalta.
Olin aikoinaan penkkareissa mutta vanhojen päivänä en. Ei johtunut siitä ettei olisi ollut "varaa" koska siihen aikaan ei vaadittu gaala-vaatteita, vaan koska perheemme lähti hiihtolomamatkalle jo vanhojen päivän aamuna.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:26"]Olin penkkaripäivän yksib kotona. Syynä masennus ja se, ettei mulla ollut lukiossa yhtään kaveria. Eipä kukaan perään kysellyt.
[/quote]
Sama!!!
Olin penkkareissa, mutta vanhojen tansseja ei meillä päin (=Porissa) järjestetty. 8v myöhemmin siskoni lukiossa samaisella paikkakunnalla järjestettiin, mutta häntä ei huvittanut osallistua (vaikka minä olen meistä se poikatyttö).
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 08:28"]Kiusataanko vielä lukiossakin?
[/quote]
Kysytkö tosissasi?
Mä en ollut ajelulla, vaikka olin pukeutunut. Chillailtiin kaverin kanssa kaupungilla ja jaettiin karkkeja.
Mistään iltabaareista en edes muista mitään.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:13"]
Oonko jotenkin tyhmä mutta miten abi voi olla ala-ikäinen? :D
[/quote]
Tietysti voi olla, jos on aloittanut vuotta nuorempana koulun, tai hypännyt yhden luokan yli. Minä aloitin aikaisemmin ja täytin 18 vasta lakkiaisten jälkeen kesällä.
Kiusataanko tosiaan lukiossakin? Luulin oikeasti sen loppuvan yläasteelle. Kiusataanko luokattomassakin lukiossa? (Kävin muinoin luokallisen ja muistelin, ettei kiusattu, mutta nyt muistan, että rinnakkaisella yhtä kiusattiin. Kauheaa. Ei ollut mukana 30 v abitapahtumassa)
En ollut, olin ollut yläasteella koulukiusattu enkä sitten lukiossa uskaltanut tutustua kehenkään, kun ei käynyt edes mielessä että joku voisi vapaaehtoisesti haluta seuraani. Vanhojen tansseissakaan en ollut, kun oma poikaystävä ei päässyt enkä kehdannut pyytää muuta paria.
Osallistuin, mutta ei mulla siitä mitään muistoja ole. Ei ollut rahaa eikä intoa hankkia mitään erityistä asua, joten leikkasin mustaan kankaaseen silmäreijät ja pukeuduin kaapuun. Muuta en päivästä muista.