Noloa kosia ystävänpäivänä?
Kosinta ollut jo pitkään mielessä ja sormus ostettuna. Lauantaina olisi siihen sopivat "puitteet" mutta onko se aivan noloa ja tylsää kosia juuri tuona kyseisenä päivänä?
Kommentit (65)
ON! Koko ystävänpäivä on nolo. Huomenna on perjantai ja 13. päivä. Se ois tyylikkäämpi.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:16"]ON! Koko ystävänpäivä on nolo. Huomenna on perjantai ja 13. päivä. Se ois tyylikkäämpi.
[/quote]
Tiedätkö en edes tajunnu että huomenna on perjantai 13. Kiitos tiedosta ja ideasta joka tuli sen mukana!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:16"]ON! Koko ystävänpäivä on nolo. Huomenna on perjantai ja 13. päivä. Se ois tyylikkäämpi.
[/quote]
Tiedätkö en edes tajunnu että huomenna on perjantai 13. Kiitos tiedosta ja ideasta joka tuli sen mukana!
[/quote]
Vaihtuko kosimispäivä? :D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:16"]ON! Koko ystävänpäivä on nolo. Huomenna on perjantai ja 13. päivä. Se ois tyylikkäämpi.
[/quote]
[/quote]
Vaihtuko kosimispäivä? :D
[/quote]
Sitä on ens yö aikaa pohtia.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:51"]onko sulla kosinta jo suunniteltuna? :) [/quote] Kosinta on ollu suunniteltuna jo parisen kuukautta ekan tapaamisen jälkeen. Sillon jo tiesin. Piti antaa kuitenkin suhteen (ja itseni) kypsyä hetki.
[/quote]
ääää ihanaa <3
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:47"]Kauanko olette olleet yhdessä? :) Kuinka vanhoje olette?
[/quote]
Sinänsä irrelevantteja kysymyksiä mutta okei. Vastaan ympäripyöreästi että yhdessä ollaan oltu kolmisen vuotta ja ollaan parikymppisiä.
[/quote]
eli olette olleet alle kolme vuotta yhdessä ja toinen teistä on juuri täyttänyt 20
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:59"]Saku Sammakko kosi jo matkallaan!
[/quote]
Aaarrgghh taas joku vetää tätä väärin.
Saku Sammakko kosio matkallaan.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:47"]Kauanko olette olleet yhdessä? :) Kuinka vanhoje olette?
[/quote]
Sinänsä irrelevantteja kysymyksiä mutta okei. Vastaan ympäripyöreästi että yhdessä ollaan oltu kolmisen vuotta ja ollaan parikymppisiä.
[/quote]
eli olette olleet alle kolme vuotta yhdessä ja toinen teistä on juuri täyttänyt 20
[/quote]
Eipäs vaan apn aikaisemman viestin perusteella max 2,5 vuotta. Tänne av palstalle kun tulee aina vähän muokkailtua tarinaa
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:47"]Kauanko olette olleet yhdessä? :) Kuinka vanhoje olette?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eka meni oikein, toka meni väärin. Teinikihloista ollaan jo monien vuosien päässä.
Ootkohan mun kavereita? Näin viime yönä (tai siis oikeastaan toissa-) unta, että hän suunnitteli häitä avovaimonsa kanssa. :)
Olin "omaperäinen" ja kosin eilen. Ja olipas kuulkaa täydellinen kosinta vaikka itse sanonkin. Ja onneksi vastauskin oli täydellinen. ALOTTAJA
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:43"]Olin "omaperäinen" ja kosin eilen. Ja olipas kuulkaa täydellinen kosinta vaikka itse sanonkin. Ja onneksi vastauskin oli täydellinen. ALOTTAJA
[/quote]
Hei onnea!!
Just mietinki että kositkohan tänää vai jo eilen :D Onnea!:)
Hemmetin mammat lompsat märkinä täällä kun joku mies aikoo kosia. Big deal.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:34"]
Hemmetin mammat lompsat märkinä täällä kun joku mies aikoo kosia. Big deal.
[/quote]
Iskikö kateus lassukkaan tai liisukkaan? :D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:16"]ON! Koko ystävänpäivä on nolo. Huomenna on perjantai ja 13. päivä. Se ois tyylikkäämpi.
[/quote]
[/quote]
Miksi mulle tuli mieleen se ketju, jossa poikaystävä kyseli olisiko millaista jättää tyttöystävä ja seuraavana päivänä kosia tätä? :D Sillai "Vitsi vitsi, tuukko vaimoksi?"
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:59"]Saku Sammakko kosi jo matkallaan!
[/quote]
Aaarrgghh taas joku vetää tätä väärin.
Saku Sammakko kosio matkallaan.
[/quote]
Etpä säkään sen paremmin onnistu. Kosiomatka on yhdyssana.
Onnea kosintaan, rakkautta ei oo koskaan liikaa! Ja muista nämä hetket, kun vauvan kanssa valvot :)
Awww ap, sää sulatat mun sydämen.