Lue keskustelun säännöt.
minut palautettiin maan pinnalle!!!!!!!!!!
10.04.2015 |
Olen tottunut siihen, että jos kiinnostun jostain miehestä, niin saan hänet myös ennen pitkää kiinnostumaan minusta. Itse asiassa tämä harvoin vaatii edes paljoakaan vaivannäköä.
Mutta nyt sitten on eräs mies, josta olen kovasti kiinnostunut ja hienovaraisesti tämän hänelle viestittänyt. Mutta hän on ja pysyy jäätävän asiallisena minua kohtaan.
Tuntuu kamalalta huomata, etten saakaan ihan ketä haluan. Ja kun luen edellisen lauseen, älyän, että olen paskamainen pikkuprinsessa, joka on pahan mielensä ansainnut.
Että tämmöistä.
Kommentit (2)
Kauanko siitä abduktiostasi on??? Näitkö jotain mielenkiintoista, tekikö ufot sulle jotain jänniä kokeita/luodattiinko sut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1) Jokin syy etei
Tunnen esim. tyypin, joka yrittää välttää suhteen luomista, koska hänelle tulee PERINTÖNÄ velkoja, eikö halua sitten näin raahata ketään mukaan.
2) Sitä ei kiinnosta. Mielessä ehkä joku muu, on suhteessa jo jonkun kanssa tai ei vaan kiinnosta.
3) Hän ei ehkä ymärrä sinun "hienovaraisia viestejäsi". Näitäkin ihmisiä on nähty. Sano sanoilla asiasi niin eiköhän silloin tule vastaustakin ja lähde ajatukset pyörimään hänenkin päässä.