Noloa kosia ystävänpäivänä?
Kosinta ollut jo pitkään mielessä ja sormus ostettuna. Lauantaina olisi siihen sopivat "puitteet" mutta onko se aivan noloa ja tylsää kosia juuri tuona kyseisenä päivänä?
Kommentit (65)
Kauanko olette olleet yhdessä? :) Kuinka vanhoje olette?
Ihanan ällöromanttista, ja juuri sellaista tarvitaan. Anna paukkua :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:47"]Kauanko olette olleet yhdessä? :) Kuinka vanhoje olette?
[/quote]
Sinänsä irrelevantteja kysymyksiä mutta okei. Vastaan ympäripyöreästi että yhdessä ollaan oltu kolmisen vuotta ja ollaan parikymppisiä.
Mua kosittiin ystävänpäivänä. Tosin mies ei tiennyt, että on ystävänpäivä.
Ehkä hyvä, että muistan edes jonkun päivän.
Mulla, eikä miehelläkään, ole hajuakaan mikä on meidän ensitapaamispäivä, ensimmäistä kertaa kun mentiin minnekään. No, joulun viettoon anoppilaan. Eipä joulukaan sen kummempi kosimispäivä olis ollut.
Anna palaa! Todennäköisesti olet jo varma, että hän suostuu :).
onko sulla kosinta jo suunniteltuna? :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:51"]Mua kosittiin ystävänpäivänä. Tosin mies ei tiennyt, että on ystävänpäivä.
Ehkä hyvä, että muistan edes jonkun päivän.
Mulla, eikä miehelläkään, ole hajuakaan mikä on meidän ensitapaamispäivä, ensimmäistä kertaa kun mentiin minnekään. No, joulun viettoon anoppilaan. Eipä joulukaan sen kummempi kosimispäivä olis ollut.
Anna palaa! Todennäköisesti olet jo varma, että hän suostuu :).
[/quote]
Niin varma kun tämmösestä asiasta vaan voi olla.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:51"]onko sulla kosinta jo suunniteltuna? :)
[/quote]
Kosinta on ollu suunniteltuna jo parisen kuukautta ekan tapaamisen jälkeen. Sillon jo tiesin. Piti antaa kuitenkin suhteen (ja itseni) kypsyä hetki.
Just do it! Naisesi ilahtuu varmasti, eikä edes mieti mitään "olisipa ollut ensitreffiemme vuosipäivä nyyh byhyy!!"
Onnea matkaan! :)
Ihana ap! Tuollaista miestä on varmasti hyvä rakastaa! Tule kertomaan miten kävi, otan ketjun suosikkeihini.
Ei, eieieieieieiei missään nimessä älä. Ei ystävänpäivänä, jouluna, uutenavuotena, synttäreinä jne. Jos multa kysytään.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:55"]Ihana ap! Tuollaista miestä on varmasti hyvä rakastaa! Tule kertomaan miten kävi, otan ketjun suosikkeihini.
[/quote]
No jopas olet kohtelias! Tulen kertomaan jos muistan.
Vaikutat ap tosi ihanalta mieheltä! Haluat vaan puolisos parasta :))
Onko sulla vakityöpaikka? Hyvät tulot? Et ole väkivaltainen? Et petä? AKA oletko avioliittomateriaalia?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:57"]Vaikutat ap tosi ihanalta mieheltä! Haluat vaan puolisos parasta :))
[/quote]
Eikös se ole se koko parisuhteen idea? Helppohan sitä on olla "ihana" mies kun on ihanan naisen kans yhdessä.
Saku Sammakko kosi jo matkallaan!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:47"]Ihanan ällöromanttista, ja juuri sellaista tarvitaan. Anna paukkua :)
[/quote]
Oon selvästikin ollu liikaa av:llä. Luin ja luulin että tässä oli kirjotusvirhe ja olis pitäny lukea "Anna peukkua" :D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:58"]Onko sulla vakityöpaikka? Hyvät tulot? Et ole väkivaltainen? Et petä? AKA oletko avioliittomateriaalia?
[/quote]
Huhhuh, mikä kuulustelu! Olen "avioliittomateriaalia", se saa luvan riittää vastaukseksi.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:55"]Ei, eieieieieieiei missään nimessä älä. Ei ystävänpäivänä, jouluna, uutenavuotena, synttäreinä jne. Jos multa kysytään.
[/quote]
No tässä elämässä on jo muutenkin niin paljon muistettavia päivämääriä niin sehän ois vaan hyvä että kaks juhlaa on samana päivänä :D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:43"]
Ystävänpäivä on vähän sellainen, että aika paljon pareja kosii juuri sinä päivänä.
[/quote]
Mitä väliä? Vähentääkö se jotenkin kosinnan painoarvoa, että muita kosotaan samana päivänä?