Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita Eerikan tapaus?

Vierailija
12.02.2015 |

Olen itkenyt koko päivän sen vuoksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:24"]Ahdistaa ja itkettää suunnattomasti. Miten kukaan ei ole ottanut vakavasti sitä jos lapsi sanoo ettei halua mennä kotiin!!! Mietin myös aina sitä jos hän olisi jäänyt henkiin. Ei tuollaisesta voi selvitä. Ei tuollaisen jälkeen olisi pystynyt luottamaan enää ikinä kehenkään. Ja se 89 väkivallanmerkkiä ruumiissa :( Lepää rauhassa pieni
[/quote]
Kyllä voi selvitä ja kyllä pystyy luottamaan. :) Oma lapsuus aikalailla samanlaista kuin Eerikalla, tosin olen hengissä. (Ihme) Ja meitä ikävä kyllä on paljon.

Vierailija
2/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18jatkaa. . Olen pahoillani puolestasi. En voi kuvitella mitä olet joutunut läpikäymään. Sanattomaksi vetää. Olet todellinen selviytyjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. En ole itkenyt, mutta hyvin koen vaikeaksi lukea juttuja asiasta. Kuinka pieni ihminen joutui tuon kaiken kokemaan ja ollut niin surullinen ja turvaton. 

Vierailija
4/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja tunnen voimattomuutta ja katkeruutta sen vuoksi miten vähällä murhaajat pääsevät.

Vierailija
5/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä on? Miksi ketään ei ahdistaisi?

Vierailija
6/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kovasti. En ole itkenyt mutta voin pahoin. Voi pientä :(

Vierailija
7/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, oksettaa. Lapsi yksin aikuisten pahassa maailmassa.
t. lapseton ja silti riipaisee lukea asiasta

Vierailija
8/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa se, että ihmiset pitävät lasta omana vallankäytön ja uranetenemisen välineenä.

Vierailija
9/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi mutta mua alkoi ahdistamaan tänään se kun luin, että se tyttö oli käynyt kakalla siellä roskiskatoksessa. Useamman kerran. Joku oli nähnyt et hän oli vieny roskia ja samalla raukka kakannut sinne. :( Miksi? Eikö se saanut kotona tehdä niitä tarpeitaan vai miksi hän noin käyttäytyi? Voi hyvä Jumala miksi et pientä auttanut? On mun usko taas niin koetuksella.

Vierailija
10/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että se hirviö äitipuoli teki kotona vessassa käynneistäkin helvettiä. Oli tullut ilmi, että oli hakannut tyttöä kun istui vessan pöntöllä. Ja kerran oli väittänyt tytön sotkeneen vessan seinät ulosteella! Tyttö oireili tätä pahuutta tekemällä tarpeet ulos.

Minä sanon, että tämä hirviö akka pitäisi päästää sellistään tänne ulkomaailmaan kohtaamaan todellisen oikeuden!!! Hittoako sitä ihmissaastaa suojelemaan verovaroin!!

Vierailija
11/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ketä kiinnostaa? Ei kuulu asia ulkopuolisille millään tavalla.

Vierailija
12/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:54"]Olen itkenyt koko päivän sen vuoksi.
[/quote]

Ahdistaa. En edes lue juttuja enää. Lopetin siihen kun luin että kuoli muovinen prinsessatiara päässään. En vaan kestä enempää.

Vierailija
13/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surullisin tapaus mitä suomessa on sattunut.. Voi pientä tyttöä.

Vierailija
14/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:05"]Hei ketä kiinnostaa? Ei kuulu asia ulkopuolisille millään tavalla.
[/quote]
Niin, juuri sunlaisten "vittuakaan kiinnosta" idioottien takia tämä pieni tyttö on kuollut. Aatteleppa sitä hetki.

Vierailija
15/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Tätäkään ketjua en pystynyt lukemaan loppuun. Tuohon prinsessatiara-kohtaan jäi.
Mietin kuitenkin myös toisinaan, millainen lapsuus on ollut vaikka tuolla Sirpalla. Sitten mietin, että jos tuollaisesta kohtelusta jää henkiin, miten todennäköistä on, että sama jatkuu suvussa.
(Käsittämätöntä, että niin moni taho teki ilmoituksia, eikä reagoitu. Miten moni nytkin kärsii, kun vaan seuraillaan.)

Vierailija
16/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt mistään niin suunniltani kuin tästä tapauksesta. Tuntuu niin.. ei mulla ole sanoja, ne takertuvat kurkkuuni, anteeksi. 

Vierailija
17/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, itkettää, järkyttää. Siellä työntekijöissä, sossut, lääkärit, ei ole ollut yhtään tervettä ihmistä. On jotain vikaa jos omat tunteet ei tule esille noissa työtilanteissa. Oikeestihan työntekijä ei tuollaisessa epäilyttävässä tilanteessa pysty nukkumaankaan. Ne lapsen oireet pyörivät mielessä kotonakin ja kyllä niistä on pakko alkaa ottamaan paremmin selvää ja tehtävä pikaisia päätöksiä. Niin lääkäreiden kuin sossujenkin. En voi mitään mutta tulee keskitysleirien työntekijät mieleen: nehän kanssa sanoi että noudattivat määräyksiä. Tämähän se järkyttää että työntekijät tottelivat sokeasti määrääjiä, mummoa. Jotakin on hirveän pahasti vialla kun tähän tapaukseen ei ole suomalaiset juurikaan reagoineet. Luulisi että olisi jotain yhteistä muistokynttilää medioissa levinnyt, en ole nähnyt. Tästä ei juurikaan edes puhuta. Järkyttävää.

Vierailija
18/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ahdista. Toivottavasti kumminkin poikii resursseja lastensuojeluun

Vierailija
19/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja itkettää suunnattomasti. Miten kukaan ei ole ottanut vakavasti sitä jos lapsi sanoo ettei halua mennä kotiin!!! Mietin myös aina sitä jos hän olisi jäänyt henkiin. Ei tuollaisesta voi selvitä. Ei tuollaisen jälkeen olisi pystynyt luottamaan enää ikinä kehenkään. Ja se 89 väkivallanmerkkiä ruumiissa :( Lepää rauhassa pieni

Vierailija
20/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:05"]Hei ketä kiinnostaa? Ei kuulu asia ulkopuolisille millään tavalla.
[/quote

Niinpä :( Sääliksi käy sitä rehtoriakin, joka teki erinäisiä lastensuojeluilmoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi