Olen hermafrodiitti homoliitossa. kysy mitä vaan!
Kommentit (16)
Mihin kaikkialle teillä pannaan ja millä?
Eikös se ollut niin että tuo nimitys on nykyisin vanhentunut, eikä sitä mielellään käytetä.
3: No yleensä mua pannaan peppuun. Meillä on tosi suosittua anaaliseksi, yleensä mä oon bottomina.
4: Jokainen määrittelee itse identiteettinsä.
5: Jos en runkkaa, niin mua pannaan peppuun.
En ole koskaan kuullut kenenkään kutsuvan itseään hermafrodiitiksi. Olet trolli.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:36"]
En ole koskaan kuullut kenenkään kutsuvan itseään hermafrodiitiksi. Olet trolli.
[/quote]
En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan minua trolliksi. Olen loukkaantunut. Ap.
Miten hermafrodiitti voi olla homoliitossa? Siis sitä jälkimmäistä termiä käyttäen?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:40"]
Miten hermafrodiitti voi olla homoliitossa? Siis sitä jälkimmäistä termiä käyttäen?
[/quote]
Poikaystäväni ovat liitossa keskenään ja olen tässä kolmantena osapuolena. Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:38"]
[/quote]
En ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan minua trolliksi. Olen loukkaantunut. Ap.
[/quote]Höpö höpö. Ei kukaan kutsu itseään tai muita hermafrodiiteiksi. Jos siis tietää aiheesta mitään. Oikea termi on intersukupuolisuus ja se sulkee sisäänsä kaikenlaiset biologiset sukupuolet jotka eivät mahdu bipolaariseen järjestelmään. Trolli mikä trolli.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:38"]
[/quote]
[/quote]Höpö höpö. Ei kukaan kutsu itseään tai muita hermafrodiiteiksi. Jos siis tietää aiheesta mitään. Oikea termi on intersukupuolisuus ja se sulkee sisäänsä kaikenlaiset biologiset sukupuolet jotka eivät mahdu bipolaariseen järjestelmään. Trolli mikä trolli.
[/quote]
Sano mitä sanot, Mr./Mrs. Science! Helppo huudella, ku itsellään ei ole kahta vermettä.
Miten sinun kohdallasi ilmenee sekä naisen että miehen sukuelimet? Millainen karyotyyppi sinulla on, eli XX vai XY kromosomit? Onko sinulle tehty kattavaa geenitestiä?
Oletko koskaan kokenut itseäsi naiseksi tai mieheksi, entä ahdistaako sinua perinteiset sukupuoliroolit tai jaottelu kahteen, selkeästi toisista poikkeavaan sukupuoleen? Millaisia ajatuksia nämä herättävät sinussa :)?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:52"]
Miten sinun kohdallasi ilmenee sekä naisen että miehen sukuelimet? Millainen karyotyyppi sinulla on, eli XX vai XY kromosomit? Onko sinulle tehty kattavaa geenitestiä? Oletko koskaan kokenut itseäsi naiseksi tai mieheksi, entä ahdistaako sinua perinteiset sukupuoliroolit tai jaottelu kahteen, selkeästi toisista poikkeavaan sukupuoleen? Millaisia ajatuksia nämä herättävät sinussa :)?
[/quote]
Olet selvästikin asiasta valveutunut. Laita yhteystietosi, jos sinua oikeasti kiinnostaa keskustella asiasta, sillä kerron mielelläni tarkempia yksityiskohtia. Idea oli enemminkin käydä keskustelua käytännön asioita, koska ne kiinnostavat todennäköisesti keskivertopalstailijaa enemmän. ;)
Elätkö selkeästi jomman kumman - naisen tai miehen roolissa vai yritätkö tuoda kaksineuvoisuutesi esille myös ulkoisilla piirteillä?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:09"]
Elätkö selkeästi jomman kumman - naisen tai miehen roolissa vai yritätkö tuoda kaksineuvoisuutesi esille myös ulkoisilla piirteillä?
[/quote]
Olen ollut enemmin miehinen, niin ulkoisesti kuin henkisestikin. En kuitenkaan ole kokenut tarpeelliseksi korjauttaa sukupuoltani. Ap.
mitä helvettiä