Koulussa tytöt pukeutuu pojiksi, pojat tytöiksi päivä
ja miesopet naisiksi ja naisopet miehiksi. En antaisi tytön laittaa pojan vaatteita päälleen. Ihan älytön tuollainen päivä. Tämä Paimiossa
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:31"]En ole ammattivalittaja ja sinänsä koulu voi pitää noita päiviä. Mun mielestä kuitenkin tytön kuuluu pukeutua tytön vaatteisiin, pojan poikien vaatteisiin. En ymmärrä miksi tarkoituksella halutaan rikkoa sukupuolten välisiä rajoja ja eroja. ap
[/quote]
Jaaha. Nyt jo paljasti provonsa.....
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:26"] ja miesopet naisiksi ja naisopet miehiksi. En antaisi tytön laittaa pojan vaatteita päälleen. Ihan älytön tuollainen päivä. Tämä Paimiossa [/quote] Onpa tyhmä idea. Totutellaan lapsia, että transuilu on ihan normaalia. Tuohon ei voi olla osallistumispakkoa. [/quote] Transuilua (oletan sinun tarkoittavan transvetismiä, ei transseksuaalisuutta) tuo olisi vain, jos tarkoitus olisi saada tapahtumasta seksuaalista mielihyvää, ja tämän tuskin kukaan uskoo olevan tapahtuman tausta-ajatuksena.
[/quote]
Ei kiinnosta sinun itseäsi ylentävä filosofointisi. Tiedät mitä tarkoitin. Nyt painu mäkeen siitä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:47"]Sairasta. Tuollaisesta epäterveestä ympäristöstä lähtisi minun mukulat toiseen kouluun ja äkkiä. Hyi helvetti. [/quote] Ei kannata ihmetellä, jos lapsesi eivät enää pidä mitään yhteyttä sinuun kunhan pääsevät pois kotoa
[/quote]
Suurin osa ihmisistä ei halua mitään miehiä lähelleen jotka pukeutuvat mekkoon.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:47"]Sairasta. Tuollaisesta epäterveestä ympäristöstä lähtisi minun mukulat toiseen kouluun ja äkkiä. Hyi helvetti. [/quote] Ei kannata ihmetellä, jos lapsesi eivät enää pidä mitään yhteyttä sinuun kunhan pääsevät pois kotoa
[/quote]
[/quote]
Sinun lähiöräkäläsi kantapöydän porukka ei ole sama asia kuin suurin osa ihmisistä! ;)
Näitä päiviä on ollut kouluissa jo vuosikymmeniä, eli hamemiehiä liikkuu joka päivä keskuudessamme :D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:56"]
Onpa hauskaa :) meillä oli yläasteella kerran vuodessa erilaisen pukeutumisen päivä. Pukeuduin pojaksi, intialaiseksi ja skinheadiksi. Olen itä-Suomesta, ja koulussamme oli siis "oikeita" skinejä, eivät suuttuneet asustani vaan päinvastoin. Ja hekin olivat muuten pukeutuneet teemaan vaikka käyttivätkin muuten aina isiensä mallin mukaan maihareita ja pilottitakkia. En voi uskoa, että tuosta olisi kenellekään haittaa. Nuorelle on myös hyvä irrotella kavereiden kanssa ihan luvallisesti ja kyseenalaistaa omia tapojaan. Eräänä tuollaisena päivänä mm. eräs hyvin hiljainen tyttö pukeutui lolita-tyyliin. Ysiluokalla uskaltautuikin sitten jo pukeutumaan niin aina, koska oikeasti halusi :)
[/quote]
Vedit siis itsesi kaljuksi. Koska skinit vetää itsensä kaljuksi. Vai oletko vaan näitä pelleilijöitä joilla ei kuitenkaan kantti riitä viedä asiaa loppuun
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:04"]
[/quote]
[/quote]
Sinun lähiöräkäläsi kantapöydän porukka ei ole sama asia kuin suurin osa ihmisistä! ;)
Näitä päiviä on ollut kouluissa jo vuosikymmeniä, eli hamemiehiä liikkuu joka päivä keskuudessamme :D
[/quote]
Lopeta toi jauhanta. Olet nyt postannut tähän ketjuun reilusti yli puolet viesteistä. Ei ole kovin tervettä vastailla itselleen täällä
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:13"]
Taas mukava tilaisuus pitää naiseutta naurunaiheena, kun kumminkin on niin hassunhauskaa nähdä ne miesopettajat ja pojat naisten ja tyttöjen vermeissä, sillä välin kun naisten ja tyttöjen pukeutuminen vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin on yhtä tyhjän kanssa.
[/quote]
Täytyy olla aika vannoutunut miesvihaaja, että näkee tuossa jotain tasa-arvoon liittyviä ongelmia...
[/quote]
No kyllähän noi on täysin eri asioita. Se että nainen pukeutuu mieheksi tarkoittaa että hän ei tee juuri mitään. Eikä ketään edes kiinnosta se.
Mies joka pukeutuu naiseksi tarkoittaa että hän nolaa itsensä ja joutu muuttamaan KAIKKI pukeutumisessaan.
Sitten ehkä jos naiset esim. pitkähiuksisina leikkaisit kaljun, ei aja karvojaan kuukausiin ja muuta vastaava voisi asioita edes verrata
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:47"]Sairasta. Tuollaisesta epäterveestä ympäristöstä lähtisi minun mukulat toiseen kouluun ja äkkiä. Hyi helvetti.
[/quote]
Ei kannata ihmetellä, jos lapsesi eivät enää pidä mitään yhteyttä sinuun kunhan pääsevät pois kotoa
[/quote]
Hahah. Se, että kasvatan lapseni terveiden arvojen mukaan ei saa heitä vihaamaan minua vaan ajattelemaan omilla aivoillaan, eikä lähtemään mukaan tuollaiseen idiotismiin kuten sinä ja monet muut joita viedään kuin pässiä narussa erilaisten sairaiden ilmöiden mukana. Ihan oikea aivojen käyttäminen (sinulle lienee täysin vieras käsite) on sallittu.
[/quote]
Meillä taitaa olla hieman eri käsitykset siitä, mitkä ovat terveitä arvoja. Minun mielestäni sellaisia ovat esimerkiksi toisten kunnioittaminen, oikeus olla oma itsensä ja että ihmisen arvoa eivät määrittele vaatteet tai sukupuoli.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:56"]
Onpa hauskaa :) meillä oli yläasteella kerran vuodessa erilaisen pukeutumisen päivä. Pukeuduin pojaksi, intialaiseksi ja skinheadiksi. Olen itä-Suomesta, ja koulussamme oli siis "oikeita" skinejä, eivät suuttuneet asustani vaan päinvastoin. Ja hekin olivat muuten pukeutuneet teemaan vaikka käyttivätkin muuten aina isiensä mallin mukaan maihareita ja pilottitakkia. En voi uskoa, että tuosta olisi kenellekään haittaa. Nuorelle on myös hyvä irrotella kavereiden kanssa ihan luvallisesti ja kyseenalaistaa omia tapojaan. Eräänä tuollaisena päivänä mm. eräs hyvin hiljainen tyttö pukeutui lolita-tyyliin. Ysiluokalla uskaltautuikin sitten jo pukeutumaan niin aina, koska oikeasti halusi :)
[/quote]
Vedit siis itsesi kaljuksi. Koska skinit vetää itsensä kaljuksi. Vai oletko vaan näitä pelleilijöitä joilla ei kuitenkaan kantti riitä viedä asiaa loppuun
[/quote]
Hehe, oletpa tosikko :) pukeutunut viittaa käsittääkseni vaatteisiin. Vai pukeudutko sinä kenties joka päivä hiuksiisi?
Miks ihmeessä? Kysyy transihminen.
Tässä nainen miehen vaatteissa. Tunnistaako naiseksi?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:33"]
Tässä nainen miehen vaatteissa. Tunnistaako naiseksi?
http://data2.whicdn.com/images/162750362/large.jpg
[/quote]
Joo, tolta ne Paimion teinijätkätkin varmasti näytti koulussa!
Ihme ettei joku ammattiloukkaantuja ole aiemmin valittanut aiheesta. Mikä tässä(kin) nyt tarkalleen ottaen nyppii?
Heh, kymmenen vuotta sitten yläasteella oli samanlainen päivä. Sitten tuli uusi uskonnonopettaja, joka keksi asiasta ainakin kymmenen miinuspuolta ja mahdollisesti loukkaantuvaa tahoa, eikä koko päivää saanut enää järjestää. Ei ollut mikään oppilaiden suosikki enää sen jälkeen tuo opettaja, nuoret kyllä muistavat moiset jutut.
Toimisi paremmin maassa jossa on koulupuvut hameineen :D Nythän voi käyttää omia tavallisia vaatteitaan
Cross dressing on tullu suomeenkin :(
On kyllä helvetin lapsellista, mikähän on osallistumisprosentti?
En ole ammattivalittaja ja sinänsä koulu voi pitää noita päiviä. Mun mielestä kuitenkin tytön kuuluu pukeutua tytön vaatteisiin, pojan poikien vaatteisiin. En ymmärrä miksi tarkoituksella halutaan rikkoa sukupuolten välisiä rajoja ja eroja. ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:47"]Sairasta. Tuollaisesta epäterveestä ympäristöstä lähtisi minun mukulat toiseen kouluun ja äkkiä. Hyi helvetti. [/quote] Ei kannata ihmetellä, jos lapsesi eivät enää pidä mitään yhteyttä sinuun kunhan pääsevät pois kotoa [/quote] Hahah. Se, että kasvatan lapseni terveiden arvojen mukaan ei saa heitä vihaamaan minua vaan ajattelemaan omilla aivoillaan, eikä lähtemään mukaan tuollaiseen idiotismiin kuten sinä ja monet muut joita viedään kuin pässiä narussa erilaisten sairaiden ilmöiden mukana. Ihan oikea aivojen käyttäminen (sinulle lienee täysin vieras käsite) on sallittu.
[/quote]
http://i.imgur.com/1IvfEAp.jpg
Mitkähän mahtavat olla ne sinun "terveet arvosi"?