Koulussa tytöt pukeutuu pojiksi, pojat tytöiksi päivä
ja miesopet naisiksi ja naisopet miehiksi. En antaisi tytön laittaa pojan vaatteita päälleen. Ihan älytön tuollainen päivä. Tämä Paimiossa
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:31"]En ole ammattivalittaja ja sinänsä koulu voi pitää noita päiviä. Mun mielestä kuitenkin tytön kuuluu pukeutua tytön vaatteisiin, pojan poikien vaatteisiin. En ymmärrä miksi tarkoituksella halutaan rikkoa sukupuolten välisiä rajoja ja eroja. ap [/quote] Hyh. Kamalaa että sinulla on lapsiakin. Mitä jos rakastaisit heitä sellaisina kuin ovat
[/quote]Niin eli tyttöjä tyttöinä ja poikia poikina!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:31"]
En ole ammattivalittaja ja sinänsä koulu voi pitää noita päiviä. Mun mielestä kuitenkin tytön kuuluu pukeutua tytön vaatteisiin, pojan poikien vaatteisiin. En ymmärrä miksi tarkoituksella halutaan rikkoa sukupuolten välisiä rajoja ja eroja. ap
[/quote]
Tuossahan suorastaan korostetaan sukupuolten välisiä eroja. Ei olla omanlaisiaan yksilöitä, vaan tiettyä sukupuolta, jonka kuuluu pukeutumisessaan noudattaa ko. sukupuolen pukeutumiseen liitettäviä stereotypioita.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:31"]
En ole ammattivalittaja ja sinänsä koulu voi pitää noita päiviä. Mun mielestä kuitenkin tytön kuuluu pukeutua tytön vaatteisiin, pojan poikien vaatteisiin. En ymmärrä miksi tarkoituksella halutaan rikkoa sukupuolten välisiä rajoja ja eroja. ap
[/quote]
Minä elin ajan kun naiset rupesivat pitämään housuja. Nykyäänkin se on järkyttävää katsottavaa. Naisella kuuluu olla hame, ei housuja. Eikä farkkuja.
[/quote]
Älä nyt, sarkasmi ei asu av:lla :D
Ehkä pukeutumisen kautta lapset/nuoret voivat oppia hieman jotakin toisesta sukupuolesta? Toisen sukupuolen ymmärtäminen on varmasti haastavaa meille kaikille, mutta ei yrittämisestä ainakaan haittaa ole.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:31"]En ole ammattivalittaja ja sinänsä koulu voi pitää noita päiviä. Mun mielestä kuitenkin tytön kuuluu pukeutua tytön vaatteisiin, pojan poikien vaatteisiin. En ymmärrä miksi tarkoituksella halutaan rikkoa sukupuolten välisiä rajoja ja eroja. ap [/quote] Hyh. Kamalaa että sinulla on lapsiakin. Mitä jos rakastaisit heitä sellaisina kuin ovat
[/quote]Niin eli tyttöjä tyttöinä ja poikia poikina!
[/quote]
Muista antaa selkäsauna jos tyttösi leikkaa tukan lyhyeksi. Ja hakkaat pojan sairaalaan jos onkin vaikka biseksuaali
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:50"]
Ehkä pukeutumisen kautta lapset/nuoret voivat oppia hieman jotakin toisesta sukupuolesta? Toisen sukupuolen ymmärtäminen on varmasti haastavaa meille kaikille, mutta ei yrittämisestä ainakaan haittaa ole.
[/quote]
Ei siinä ole mitään haastavaa, jos ei ole ahdasmielinen.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:51"]
[/quote]
Ei siinä ole mitään haastavaa, jos ei ole ahdasmielinen.
[/quote]
Väittäisin kyllä, että toisen ihmisen täydellinen ymmärtäminen on aina ja kaikille haastavaa, oli sitten kuinka vapaamielinen tahansa. Esimerkiksi vapaamielisen voi olla vaikeaa ymmärtää ahdasmielistä. Me olemme jokainen erilaisia, tämän lisäksi sukupuolilla tiettyjä keskimääräisiä eroavaisuuksia. Ei yksi ihminen voi millään ikinä tietää, millaista on olla joku toinen.
Onpa hauskaa :) meillä oli yläasteella kerran vuodessa erilaisen pukeutumisen päivä. Pukeuduin pojaksi, intialaiseksi ja skinheadiksi. Olen itä-Suomesta, ja koulussamme oli siis "oikeita" skinejä, eivät suuttuneet asustani vaan päinvastoin. Ja hekin olivat muuten pukeutuneet teemaan vaikka käyttivätkin muuten aina isiensä mallin mukaan maihareita ja pilottitakkia. En voi uskoa, että tuosta olisi kenellekään haittaa. Nuorelle on myös hyvä irrotella kavereiden kanssa ihan luvallisesti ja kyseenalaistaa omia tapojaan. Eräänä tuollaisena päivänä mm. eräs hyvin hiljainen tyttö pukeutui lolita-tyyliin. Ysiluokalla uskaltautuikin sitten jo pukeutumaan niin aina, koska oikeasti halusi :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:26"]
ja miesopet naisiksi ja naisopet miehiksi. En antaisi tytön laittaa pojan vaatteita päälleen. Ihan älytön tuollainen päivä. Tämä Paimiossa
[/quote]
Onpa tyhmä idea. Totutellaan lapsia, että transuilu on ihan normaalia. Tuohon ei voi olla osallistumispakkoa.
Taas mukava tilaisuus pitää naiseutta naurunaiheena, kun kumminkin on niin hassunhauskaa nähdä ne miesopettajat ja pojat naisten ja tyttöjen vermeissä, sillä välin kun naisten ja tyttöjen pukeutuminen vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin on yhtä tyhjän kanssa.
Hahah! Monesta lapsesta tuo on hauskaa. Meillä oli yläasteella samanlaine päivä. Lainasin veljen tyttöystävältä minihameen, sukkanauhat ja -housut, tennarit, pinkki napapaita, sekä pinkki perukki ja kunnon överimeikit. Oli kyllä superhauska päivä! Sitä hametta oli käytävällä kiva vilautella kaikille ;) oli kyllä hyvä itsetunto silloin, enää ei olis pokkaa tehda samaa. Old god times.... m21
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:26"]
[/quote]
Onpa tyhmä idea. Totutellaan lapsia, että transuilu on ihan normaalia. Tuohon ei voi olla osallistumispakkoa.
[/quote]
Transuilua (oletan sinun tarkoittavan transvetismiä, ei transseksuaalisuutta) tuo olisi vain, jos tarkoitus olisi saada tapahtumasta seksuaalista mielihyvää, ja tämän tuskin kukaan uskoo olevan tapahtuman tausta-ajatuksena.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:13"]
Taas mukava tilaisuus pitää naiseutta naurunaiheena, kun kumminkin on niin hassunhauskaa nähdä ne miesopettajat ja pojat naisten ja tyttöjen vermeissä, sillä välin kun naisten ja tyttöjen pukeutuminen vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin on yhtä tyhjän kanssa.
[/quote]
Täytyy olla aika vannoutunut miesvihaaja, että näkee tuossa jotain tasa-arvoon liittyviä ongelmia...
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:31"] En ole ammattivalittaja ja sinänsä koulu voi pitää noita päiviä. Mun mielestä kuitenkin tytön kuuluu pukeutua tytön vaatteisiin, pojan poikien vaatteisiin. En ymmärrä miksi tarkoituksella halutaan rikkoa sukupuolten välisiä rajoja ja eroja. ap [/quote] Minä elin ajan kun naiset rupesivat pitämään housuja. Nykyäänkin se on järkyttävää katsottavaa. Naisella kuuluu olla hame, ei housuja. Eikä farkkuja. [/quote] Älä nyt, sarkasmi ei asu av:lla :D
[/quote]
sarkahousut av mammalla?
Meill ei ole tommosia päiviä, mutt silti käytän poikien vaatteita. Oon 14v tyttö. Miksi et antaisi tytön käyttää poikien vaatteita?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:31"]
Welcome to 1883.
[/quote]
Minä elin ajan kun naiset rupesivat pitämään housuja. Nykyäänkin se on järkyttävää katsottavaa. Naisella kuuluu olla hame, ei housuja. Eikä farkkuja.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:47"]Sairasta. Tuollaisesta epäterveestä ympäristöstä lähtisi minun mukulat toiseen kouluun ja äkkiä. Hyi helvetti.
[/quote]
Ei kannata ihmetellä, jos lapsesi eivät enää pidä mitään yhteyttä sinuun kunhan pääsevät pois kotoa
[/quote]
Hahah. Se, että kasvatan lapseni terveiden arvojen mukaan ei saa heitä vihaamaan minua vaan ajattelemaan omilla aivoillaan, eikä lähtemään mukaan tuollaiseen idiotismiin kuten sinä ja monet muut joita viedään kuin pässiä narussa erilaisten sairaiden ilmöiden mukana. Ihan oikea aivojen käyttäminen (sinulle lienee täysin vieras käsite) on sallittu.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:47"]Sairasta. Tuollaisesta epäterveestä ympäristöstä lähtisi minun mukulat toiseen kouluun ja äkkiä. Hyi helvetti.
[/quote]
Ei kannata ihmetellä, jos lapsesi eivät enää pidä mitään yhteyttä sinuun kunhan pääsevät pois kotoa