Mitä tunteita sinussa herää, jos joku sanoo sinulle "rauhoitu", vaikka
Kommentit (15)
Rauhotu vittu ite! Eli en tuon kommenton jälkeen ole enää lainkaan rauhallinen.
Sama, takuuvarma tapa saada hermostumaan.
Mieheni bravuuri saada minut raivoihini. Yleensä siinä vaiheessa alan huutaa niin että kitapurje lepattaa.
Ei tuollaista sanota ihmiselle, joka on oikeasti rauhallinen.
Tiedän tämän, koska olen rauhallinen, eikä minulle sanota koskaan noin.
Jos saisin euron, joka kerta kun hysteerinen ihminen huutaa: "Minä olen rauhallinen", miinulla olisi noin kymmenen euroa.
Harvoin mitään, yleensä kyseessä surkea provokaatioyritys.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:59"]
Jos saisin euron, joka kerta kun hysteerinen ihminen huutaa: "Minä olen rauhallinen", miinulla olisi noin kymmenen euroa.
[/quote]
Hihii, provokaatio se tuokin :)
Juuri noin, provosoidun :D Surkeaa!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:59"]
[/quote]
Oletko siis itse käskenyt muita ihmisiä rauhoittumaan?
Mieheni mielestä olen aggressiivinen, huutava mielipuoli joka kerta, kun olen eri mieltä kuin hän. Ihan joka kerta! Niin rauhallisesti en voi kantaani esittää, ettei hän noin väitä. Ja sitten hän vaatii minua rauhoittumaan ja olemaan järkevä. Eli minun pitäisi hyväksyä hänen kantansa. Onneksi olemme eri mieltä hyvin harvoin.
No en hermostu ainakaan. Koska jos joku sanoo minulle noin, vaikka itse olen rauhallinen, se sanoja on itse ihan hiilenä. Lähinnä jotain naurahdan että kuule, kenenkähän tässä olisi syytä rauhoittua.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:03"]
Oletko siis itse käskenyt muita ihmisiä rauhoittumaan?
[/quote]
En. Se on hyödytöntä, koska huutajat vain provoituvat siitä lisää. Jos keskustelukumppanini ei voi esittää asiaansa korottamatta ääntään, poistun tilanteesta. Minulla ei ole aikaa tuollaiseen. -6
Hakisin kirveen ja Iltalehti saisi kirjoitettavaa.
Sen jälkeen oon kaikkea muuta kun rauhallinen.