Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä hittoa? Suomi24

Vierailija
12.02.2015 |

En ole käynyt sivustolla aikoihin, olen kyllä kuullut että siellä on joku uudistus ollut. Mutta ei kai se sivu nyt oikeasti voi olla tuollainen kuin minä se mulle nyt aukeaa?

Sinisellä kirjoitettuja linkkejä vasemmassa reunassa, välissä muutama iso otsikko "keskustelut", "posti" jne ja oliko peräti kaksi epämääräisen kokoista kuvaa. Yli puolet sivun leveydestä on pelkkää valkoista ja tyhjää. Sivua saa selata alaspäin vaikka kuinka paljon, kun asiat on laitettu yhteen pötköön vasempaan reunaan.

Tuoko nyt ihan oikeasti on se uudistunut sivu? Kuuluuko sen oikeasti olla tuollainen, vai onko mun nettiselaimessa jotain kummallista vikaa? O_o

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häröilee

Vierailija
2/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin keskustelut linkkiä ja totesin, ettei tuo sivu voi olla oikeasti tuollainen. Kaikki samalla sinisellä fontilla, ei mitään erittelyä mitenkään, iloisesti sekamelskassa kaikki teksti. Onko siellä joku bugi taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on joku bugi.

Vierailija
4/5 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitti infosta :)

Vierailija
5/5 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään bugi, sivut jätettiin tuommoisiksi puolikuntoisiksi. En tiedä miksi, ylläpito jätti homman kesken kun sai huonoa palautetta, eikä mikään ole muuttunut sen jälkeen. Iso sivusto romuttui täysin :(