Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varhainen keskenmeno vai mitä tää oikein on?? (koskee)

Vierailija
14.11.2014 |

Minulla on menkat 2 viikkoa myöhässä. Tein viikko sitten raskaustestin, joka näytti negaa.

Minulla on aina ollut hyvin säännölliset kuukautiset. Tämä on eka kerta kun on myöhässä.

Tänään aamulla alkoi vihlomaan alavatsaa, reisiä ja selkää. Kuten aina kun menkat on alkamassa. Vessapaperissa näkyi vaaleanpunaista valkovuotoa kuten aina ennen muutamaa päivää ennen menkkoja.

Nyt koskee aivan älyttömästi alavatsaa. Ei koko ajan, vaan kipu tulee aina välillä.
Verta ei tule. Liikkuessa kipu voimistuu. Särkylääkkeet ei auta.

Liikkuessa tulee niin kovia kramppeja, että olen pari kertaa romahtanut lattialle ulvomaan kivusta. Nyt kun on paikoillaan, olo on ihan siedettävä. Välillä vihloo.

Mitä tämä voi olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin yhteys pikaisesti, voi olla kyse vaikka kohdunulkoisesta raskaudesta!

Vierailija
2/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä lähtisin päivystykseen, jos kerran raskauden mahdollisuus on olemassa. Kohdunulkoinen raskaus on pahimmillaan hengenvaarallinen tila. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna jos vielä koskee.

Mies lämmitti minulle kaurapussin ja hieroi alaselkää, nyt ei enää koske niin kovin.

Ap.

Vierailija
4/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärin vastaanotolle, äläkä täällä rutise!

Vierailija
5/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lepäämään peiton alle lämpöisen kaurapussin kanssa. Jos huomenna vielä koskee niin soita päivystykseen. Keskenmenossa pitäisi kyllä sitä vuotoakin tulla jossain vaiheessa.

Jos kipu muuttuu sietämättömäksi niin heti sairaalaan!