Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria Climbién murha

Vierailija
12.02.2015 |

Juuri löysin tämän Eerikan murhan Wikipedia-artikkelia lukiessa ja kyllä pahaa tekee :( hirveä kohtalo tälläkin lapsella.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Victoria_Climbi%C3%A9n_surma

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:05"]

Ketä kiinnostaa joku maaahanmuuttajalapsi jonka omat vanhemmat tyhmyyttään antoivat jollekin tuntemattomalle akalle? Omaa syytään, toivottavasti oppivat nyt.

[/quote] Häpeäisit, jokainen lapsi on arvokas!

Vierailija
2/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tän jutun vuosien takaa. Siinä oli tosin sosiaalityöntekijöillä se oikea ongelma, että eivät täysin tunteneet kulttuuria, josta tyttö tuli. Hän pelkäsi selvästi tätiään (tai kuka se nainen nyt olikin, joka hänet tappoi), mutta sosiaalityöntekijät tulkitsivat sen kulttuuriin kuuluvaksi. Karibialaisilla on usein kova kuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsunluurannikko ei ole Karibialla vaan Afrikan länsipuolella..

Vierailija
4/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää, voin kuvitella vanhempien itsesyytökset kun hyväuskoisina antoivat tytön pois paremman koulutuksen ja hyvän elämän toivossa.

Vierailija
5/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.. Hakanneet tyttöä vasaralla ja pyörän ketjuilla ja pakottaneet nukkumaan kuukausia omassa ulosteessaan.. Aivan kauhea kohtalo

Vierailija
6/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako muut tätä? Itse olin silloin ihan lapsi vielä mutta kauhea tapaus

Vierailija
7/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku maaahanmuuttajalapsi jonka omat vanhemmat tyhmyyttään antoivat jollekin tuntemattomalle akalle? Omaa syytään, toivottavasti oppivat nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi