Av-mammat mainittiin Suomipop radiossa
siellä keskusteltiin facebookin kirppiksistä missä on aina niin hirveät säännöt ja määräykset. että nämä kirppisten ylläpitäjät ovat "parempia äitejä" ja ylimielisiä jotka syrjivät muita äitejä hiekkalaatikolla ja osallistuvat kaikkiin päiväkodin tapahtumiin komennellen, että näin on aina tehty. ja silloin kun he eivät pyöritä facekirppiksiä he kirjoittelevat vauva.fi keskustelupalstalla.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:37"]Ja Kingissä olen huomannut jotain viitsuksia av- juttuihin. Kuten että Armi Toivosesta tulee mieleen peruna.
[/quote] Tai siis Jaska Saariluoma sanoi Hipulle että tekee mieli uuniperunaa ; D
Mä inhoon niin kun ne puhuu lähes koko ajan seksistä! Laitan vielä palautetta kunhan ehdin. Tänään mm. keskusteltiin onko tikkari suussa eroottista, rakastelun äänistä jne. Ei ole kiva jos lapset kuulee!!!!
Noloa!!!! Ei me olla sellaisia! Minäkin inhoan fb-kirppisten sääntöjä.
Ja Aallon Dynastia mainitsee av-mammat ja aihevapaan vähintään kerran viikossa :D
Ps. terkkuja Jarkolle, oot ihana. Mun sielunveljeni ;)
Ja Kingissä olen huomannut jotain viitsuksia av- juttuihin. Kuten että Armi Toivosesta tulee mieleen peruna.