Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-mammat mainittiin Suomipop radiossa

Vierailija
12.02.2015 |

siellä keskusteltiin facebookin kirppiksistä missä on aina niin hirveät säännöt ja määräykset. että nämä kirppisten ylläpitäjät ovat "parempia äitejä" ja ylimielisiä jotka syrjivät muita äitejä hiekkalaatikolla ja osallistuvat kaikkiin päiväkodin tapahtumiin komennellen, että näin on aina tehty. ja silloin kun he eivät pyöritä facekirppiksiä he kirjoittelevat vauva.fi keskustelupalstalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kingissä olen huomannut jotain viitsuksia av- juttuihin. Kuten että Armi Toivosesta tulee mieleen peruna.

Vierailija
2/6 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:37"]Ja Kingissä olen huomannut jotain viitsuksia av- juttuihin. Kuten että Armi Toivosesta tulee mieleen peruna.
[/quote] Tai siis Jaska Saariluoma sanoi Hipulle että tekee mieli uuniperunaa ; D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annin nauru on hirvee

Vierailija
4/6 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon niin kun ne puhuu lähes koko ajan seksistä! Laitan vielä palautetta kunhan ehdin. Tänään mm. keskusteltiin onko tikkari suussa eroottista, rakastelun äänistä jne. Ei ole kiva jos lapset kuulee!!!!

Vierailija
5/6 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa!!!! Ei me olla sellaisia! Minäkin inhoan fb-kirppisten sääntöjä.

Vierailija
6/6 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Aallon Dynastia mainitsee av-mammat ja aihevapaan vähintään kerran viikossa :D

Ps. terkkuja Jarkolle, oot ihana. Mun sielunveljeni ;)