Miksi kukaan haluaa parisuhteeseen, kun voi ottaa lemmikin?
Parisuhteessa ei ole kyse mistään rakkaudesta vaan valtasuhde taistelusta. Lemmikit ovat paljon helpompia, koska ovat kuin lapsen korvike jonka kanssa voi harrastaa ja joka pitää seuraa
Kommentit (43)
Kuka harrastaa seksiä lemmikkinsä kanssa?
Minä haluan 100%:sti mieluummin parisuhteen kuin lemmikin. Minusta on mukavaa kun keskustelukumppani vastaa takaisin ja saan muitakin mielipiteitä asiaa. Lemmikistä on yleensä vaan riesaa ja rahanmenoa.
Lemmikki ei: juttele puolison kanssa, ei osallistu kotitöihin ja kunnostustöihin, ei auta puolisoa tämän sairastaessa, harrasta seksiä puolison kanssa, matkusta puolison kanssa, kokkaa, tule leffaan, jne jne.
Lapsen korvike? Ei hitto.
Puolisosta on seuraa ja saa seksiä.
Lemmikki ei ole lapsen korvike, joka sellaista kuvittelee on päästään vialla ja pahasti.
Rakastan lemmikkiäni ja puolisoani, mutta puolisoani rakastan enemmän.
Mielummin otan lemmikin, mutta en kyllä löydä minkäänlaista yhteyttä lemmikin, parisuhteen, lapsen saati harrastuksen välillä.
Olen pahoillani ap että olet joutunut vakavasti kaltoin kohdelluksi syntymästäsi lähtien. Toivottavasti löydät vielä itsesi kaiken kokemasi jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin otan lemmikin, mutta en kyllä löydä minkäänlaista yhteyttä lemmikin, parisuhteen, lapsen saati harrastuksen välillä.
Olen pahoillani ap että olet joutunut vakavasti kaltoin kohdelluksi syntymästäsi lähtien. Toivottavasti löydät vielä itsesi kaiken kokemasi jälkeen.
Agility on harrastus jota lemmikin kanssa harrastetaan
Rakastelimme puolisoni kanssa yöllä.
Nukahdimme sylikkäin. Aamulla kahvitteiimme sängyssä, silittelimme toisiamme ja juttelimme.
En oikein osaa kuvitella lemmikin kanssa vastaavaa...
Meillä on lapsia(jo aikuiset).
T: keski-ikäinen aviopari
Hmm. Paneekohan hevosmiehet hevostaan?
Musta olis kiva jos mun kissa maksais puolet vuokrasta. Mutta ei, laiskuri vaan netää lonkkaa päivät pitkät!
En halua parisuhteeseen, mutta en halua myöskään lemmikkiä. Ainakaan koiraa. Itse "asun" ruokapöydän ääressä ja mikään ei olisi masentavampaa. kuin kuolaava koira odottamassa suupalaa. Jos banaanikärpäset katsotaan lemmikiksi, niin niistä olen aina pitänyt!
Puoliso auttaa tietenkin siinä lemmikin hoidossa! Eli molempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen korvike? Ei hitto.
Puolisosta on seuraa ja saa seksiä.
Saiskin
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki ei: juttele puolison kanssa, ei osallistu kotitöihin ja kunnostustöihin, ei auta puolisoa tämän sairastaessa, harrasta seksiä puolison kanssa, matkusta puolison kanssa, kokkaa, tule leffaan, jne jne.
Moni ihmispuolisokaan ei välttämättä tee kaikkia edellämainittuja asioita.
Lemmikit on kyllä ihania. Itselläni koira & kolme kissaa. Toivon, että pystyisin pitämään lemmikkejä ihan elämäni loppuun saakka, jaksaisin huolehtia ja hoivata. Niin paljon iloa ja merkitystä tuovat elämääni.
Mutta ei lemmikit kumppania korvaa. Enkä ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Kumppani ja lemmikit ovat kaksi eri asiaa.
Mutta täytyy sanoa, että näin sinkkuna en huolisi miestä, joka ei ole eläinrakas tai alkaisi valittamaan rakkaistani. Yksi orastava suhde loppui lyhyeen, kun selvisi että mies ei juurikaan välitä kissoista. Puhui paljon mm. siitä kuinka kissat olisivat parempia ulkokissoina. Eikö ne olis kiva vaan päästää ulos. Omani ovat siis sisäkissoja... Että kyllä lemmikkini vaikuttavat miehen valintaan, mutta eivät ne miestä korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka harrastaa seksiä lemmikkinsä kanssa?
Harrastatko sinä seksiä lapsen kanssa? Ap kirjoitti, että lemmikki on kuin lapsen korvike, jonka kanssa voi harrastaa, mutta tuskin hän seksin harrastamista tarkoitti.
Lapsen kanssa voi harrastaa liikuntaa ja katsoa leffaa sohvalla ym ym, mutta ei lasta tai lemmikkiä käytetä seksiin.
ja turha paheksua sitä, että lemmikki on monelle lapsen korvike. jopa niille joilla on lapsia, mutta ne ovat kasvaneet ja lähteneet kotoa, silloin monseti lemmikki nousee lapsen asemaan. ja tiedämpä sellaisia aikuisia ihmisiä, joill eon pesän tyhjennyttyä tullut joku pehmolelu lemmikiksi. jokna kanssa sitten leivotaan ja tehdään ruokaa "yhdessä"
Lemmikki, elävä tai pehmolelu helpottaa monien ihmisten yksinäisyyttä, kun lapset on lähteneet ja puoliso kuollut. Ei siinä ole mitään pahaa, että eläin on ihmiselle"kuin lapsi".
itselläkin 4 lasta, mutta he jo pois kotoa ja kyllä lemmikki on nyt "lapsen asemassa" ja sanonpa vaan, että se ei ole keneltäkään pois, että meillä lellitään lemmikkiä. Ei pidä olla niin kapeakatseinen, ettei ymmärrä lemmikin tarpeellisuutta.
Mullapa on molemmat. Mies ja kissa. Enkä antas kumpaakaan pois.
Varmaan siksi, että lemmikki ei maksa puolta asumiskuluista.