Eräs mies, jonka kanssa olemme moi-tuttuja, katsoo minua aina hiukan pitempään kuin olisi tarpeen
Mitä hän ajattelee? Kertokaas, kun av:llä tiedetään kaikki. Olen häntä hiukan vanhempi. Meillä on miehen kanssa samanlainen, hoikka ruumiinrakenne. Näen häntä ohimennen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nuori ja kaunis, niin asia on selvä.
Siinähän se juttu onkin, että olen keski-ikäinen. Olen kyllä nuoren näköinen ja en ollut nuorena ruma. Mutta tiedä häntä nyt sitten. ap
Anna sille sun kuva niin voi töllätä sitä, jos se sit ei jaksa enää kattoo sua kun kävelee vastaan.
Voitko testata et jos vilauttaa tisuja et kattooko niitä vai tuijottaako silmiin siltikin. Sitten voidaan analysoida tilannetta täällä paremmin.
Eipä tämä mikään maailman suurin asia ole, kunhan olen miettinyt, että mitä mahtaa mies meinata. Ehkä minä näytän hänen joltain sukulaiseltaan tms. ap
Miksi naiset yrittää tehdä kaikesta kohtaamisesta miesten kanssa jotain suurta rakkaus draamaa. Miksi on niin vaikeaa vain keskittyä työhön.
Ajattelee, että taas tuo nainen katsoo minua pitempään kuin olisi tarpeen, mitähän sillä on mielessä. Pitäisikö kysyä vauvapalstalta.
Olisi kyllä hyvä tietää. Voitko kysyä tansseihin häntä?
Jos olet nuori ja kaunis, niin asia on selvä.