Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies, jonka kanssa olemme moi-tuttuja, katsoo minua aina hiukan pitempään kuin olisi tarpeen

Vierailija
21.11.2021 |

Mitä hän ajattelee? Kertokaas, kun av:llä tiedetään kaikki. Olen häntä hiukan vanhempi. Meillä on miehen kanssa samanlainen, hoikka ruumiinrakenne. Näen häntä ohimennen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori ja kaunis, niin asia on selvä.

Vierailija
22/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nuori ja kaunis, niin asia on selvä.

Siinähän se juttu onkin, että olen keski-ikäinen. Olen kyllä nuoren näköinen ja en ollut nuorena ruma. Mutta tiedä häntä nyt sitten. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille sun kuva niin voi töllätä sitä, jos se sit ei jaksa enää kattoo sua kun kävelee vastaan.

Vierailija
24/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko testata et jos vilauttaa tisuja et kattooko niitä vai tuijottaako silmiin siltikin.        Sitten voidaan analysoida tilannetta täällä paremmin.

Vierailija
25/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä mikään maailman suurin asia ole, kunhan olen miettinyt, että mitä mahtaa mies meinata. Ehkä minä näytän hänen joltain sukulaiseltaan tms. ap

Vierailija
26/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset yrittää tehdä kaikesta kohtaamisesta miesten kanssa jotain suurta rakkaus draamaa. Miksi on niin vaikeaa vain keskittyä työhön.

Vierailija
27/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee, että taas tuo nainen katsoo minua pitempään kuin olisi tarpeen, mitähän sillä on mielessä. Pitäisikö kysyä vauvapalstalta.

Vierailija
28/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä tietää.  Voitko kysyä tansseihin häntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän