Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka katsoi Gran Hotelin alusta loppuun?

Vierailija
12.02.2015 |

Jos en, niin voisiko joku vastata kysymykseeni:

Mikä oli Don Jesus Cisnerosin sisaren suhde Diegon edesmenneeseen vaimoon Marthaan?

Jossain vaiheessa olin siinä ymmärryksessä että tämä sisar oli Marthan rakastaja, olen muistavinani kohtauksen, jossa etsivä Ayala sanoo:" Don Diegon vaimon rakastaja oli nainen" tms..

Sitten se muuttuikin, että Don Jesus oli se rakastaja..?

Ja olen niin prttynyt, että Dona Teresa ei saanut Don Jesusia itselleen :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:50"]

Vähän OT, mutta mistä voi katsoa sarjan alusta alkaen ilmaiseksi?

[/quote]

En todella tiedä. Haluaisin itsekin alusta aloittaa. Liekköhän Netflixissäkään?

Vierailija
2/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on epäuskottavaa, että Maite rakastui Andresiin, joka on kouluttamaton ja superkiltti. Maite on kuitenkin temperamenttinen ja älykäs hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, ei  olen yksin ajatusteni kanssa. Ei se mitään, tilaan huonepalvelusta viiniä ja pikkusuolaista.

Ap

Vierailija
4/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:39"]

Mikä oli Don Jesus Cisnerosin sisaren suhde Diegon edesmenneeseen vaimoon Marthaan?

Jossain vaiheessa olin siinä ymmärryksessä että tämä sisar oli Marthan rakastaja, olen muistavinani kohtauksen, jossa etsivä Ayala sanoo:" Don Diegon vaimon rakastaja oli nainen" tms.. 

Sitten se muuttuikin, että Don Jesus oli se rakastaja..?

[/quote]

Se teoria naispuolisesta rakastajattaresta oli vain sitä, teoria. Mikään ei muuttunut, paitsi poliisien oletus aiheesta.

Sofia tappoi Christinan, se tapahtui siellä keittiössä ja siitähän näytettiin jopa muisteluita.

Diego teki kyllä sen verran pahaa että rangaistus oli ihan kohdillaan (jos nyt ajatellaan että kuolemanrangaistus olisi jossain tapauksessa ok). Murhasi mm. ekan vaimonsa, Alician isän, ties ketä joita en nyt muista.

Vierailija
5/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:39"]

Mielestäni on epäuskottavaa, että Maite rakastui Andresiin, joka on kouluttamaton ja superkiltti. Maite on kuitenkin temperamenttinen ja älykäs hahmo.

[/quote]

Andres oli muuten tosi symppis, ei hyväntahtoisuus ihmisestä tyhmää tee. Itse kyllä mietin ettei tuo loppuratkaisu ollut kovin reilu Camilalle.

Vierailija
6/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös sarjan alusta loppuun:) Siihen jäi koukkuun:)

Vierailija
7/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sarjasta ei noussut yhtä suuri juttu kuin downton abbeystä vaikka tätä mainostettiinkin downton abbeyn espanjalaisena versiona?

Vierailija
8/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:56"]

miksi sarjasta ei noussut yhtä suuri juttu kuin downton abbeystä vaikka tätä mainostettiinkin downton abbeyn espanjalaisena versiona?

[/quote]

Vaikka molemmat ovat historiallisia ja hienosti puvustettuja/lavastettuja, Downton Abbey on draamasarja; tämä osoittautui saippuasarjaksi. 

-9 ja 10

Vierailija
9/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ymmärrä, miksi Dona Alician kaltainen älykäs nainen rakastui härkäpäiseen uhoajaan, Julioon!

Ja sekin jäi epäselväksi, että tappoiko dona Sofia oikeasti Julion sisaren. Muijahan on tuplamurhaaja!

Vierailija
10/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Don Diego sai mielestäni kohtuuttoman kovan rangaistuksen pahoista teoistaan!

Vierailija
11/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja!

Vierailija
12/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta mistä voi katsoa sarjan alusta alkaen ilmaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi