Rehellisesti, oletko oppinut jotain uutta tältä palstalta?
Jos jätetään kaikki "kaikki miehet on sikoja" jne pois niin mitä palsta on sinulle opettanut jota et ole ennen tiennyt?
Minä muutin ensimmäistä kertaa vanhaan kerrostaloon ja ihmettelin pitkään ulkoseinässä olevia putkia keittiön kohdalla. Täällä oli jossain keskustelussa sivuttu kylmäkaappeja ja siitä tajusin niiden merkityksen.
Kommentit (39)
Jotain hyödyllistä? En kyllä ole. Paljon asioita joita en haluaisi tietää kylläkin.
oppinut erilaisten ihmisten ajatustapoja,muutama mehukas juttu paljastunut. tää on vähän kuin tori missä kuulee kaikenlaista juttua.
koukuttava palsta, tarvin eroon vauvapalsta riippuvuudesta ryhmän.
Olen oppinut paljon termejä, jotka liittyvät erilaisiin yhteiskunnan maksamiin tukiin. Ennen vanhuuseläkkeelle jäämistä en niitä tuntenut, kun tein aina töitä.
Naisilta sanan "mitätöiminen"
mies53v
Joku palstalainen opetti minulle, miten smasungin puhelimeen vastataan. Kun vaihdoin toisen merkkisestä siihen. Erittäin hyödyllinen ja käyttökelpoinen oppi. Kiitos!
Olen oppinut rakastamaan anaaliseksiä ja mieheni on ihan haltioissaan.
Joitain uutisia olen nähnyt täältä ensimmäisen kerran.
Ja mitä olen oppinut. Että luetunymmärtäminen on tosi heikoilla aikuisilla ihmisillä.
Ja että yllättävän moni ajattelee niin, että Jos minulla on asia x näin, sen on oltava muillakin.
Eli esim joku sanoo täällä palstalla kuinka hänellä on aina kausiflunssa sitkeä niin siihen kommentoidaan "Pah, pieni kausiflunssa ei tunnu missään. Minä niistän kerran ja menen töihin. Ei se voi olla sitä kummallisempaa. Oletko ihan järjissäsi kun tuollaisesta valitat?"
Siis, se sokeus eri ihmisten kokemusten eroille on välillä niin taaperon kengissä, että huolestuttaa.
Hyppimään yli lapsellisia ja provo tekstejä:)
Oon, ei pidä lämmittää pizzaa uunin pyrolyysi toiminnolla ja myös sen että meitä naisia jotka tykkää "sido minut ota minut" leikeistä pitää/haaveilee noin puolet naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kokeillaan meillä tätä!
Ainoan oikean mielipiteen vastaisia kirjoituksia ei sallita.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös strapon käytössä?
Että tuolla kadulla liikkuu paljon hyvin sairaita ihmisiä.
Että palstaa käytetään mielipidevaikuttamiseen.
Että jotkut ihmiset on ylpeitä pärjäämisestään, vaikka se olisi tapahtunut epärehellisesti.
Ettei ihmiset ymmärrä muita ihmisiä.
Suomessakin valtamedia harjoittaa vaihtoehtoisten mielipiteiden tukahduttamista.
Että parisuhteet ovat yliarvostettuja, paitsi sellaisen mielestä, jolla ei sitä ole ollut.
Olen saanut paljon hyviä niksejä arjen juttuihin.
Olen ollut positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka moni lukee muutakin kuin vain iltapäivälehtiä ja kuinka pitkälle aika monen englanti näyttää riittävän. Osa kirjoittajista näyttää pysyttelevän todella hyvin mukana ulkomaiden uutisissa. Enää ei mene läpi kaikille mikä tahansa vain siksi, että Hesari tai iltapäivälehdet niin sanoo.
Että on olemassa paljon ihmisiä joille tällainen nettipalsta on melkein ainoa ihmiskontakti.