Rehellisesti, oletko oppinut jotain uutta tältä palstalta?
Jos jätetään kaikki "kaikki miehet on sikoja" jne pois niin mitä palsta on sinulle opettanut jota et ole ennen tiennyt?
Minä muutin ensimmäistä kertaa vanhaan kerrostaloon ja ihmettelin pitkään ulkoseinässä olevia putkia keittiön kohdalla. Täällä oli jossain keskustelussa sivuttu kylmäkaappeja ja siitä tajusin niiden merkityksen.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut, että suomalaiset kirjoittavat todella huonoa suomea.
Kyllä, eivätkä pysty tekemään yksinkertaisia laskutoimituksia.
Ilkeitä ihmisiä riittää tässä maassa!
Hiukan ohis, mutta olen saanut palstalta tietää monta uutista.
Kakaroitten palsta , jossa törkyä jok ilinen päivä.Siistikää kirjoituksianne ja ilkeilyä.
Oken huomannut, että luetun ymmärtäminen on ihmisillä heikompaa kuin olisin ikinä uskonut. En ole kyllä tainnut itse mitään oppia.
Kiinnostavimmat uutiset olen lukenut täältä.
Olen oppinut sen että miehet vihaavat naisia TODELLA paljon.
Tämä palsta on elämämkorkeakoulun oppimäärä.
Enää en voi suoraan sanoa samaa, mutta vielä joku vuosi sitten kun AV oli vähemmän tunnettu ja naispainotteinen oli upeaa nähdä miten ystävällisiä, fiksuja ja hauskoja naiset (oli siihen aikaan).
Ja aina valmiita neuvomaan.
Kuten sanoin ennen.
Harmi kun miehet tuli ja aloitti trollailun….
En sitten yhtään mitään sellaista, josta olisi elämässä hyötyä. Tyhjänpäiväinen palsta täynnä paškaa, mutta on toki myönnettävä, että joskus tämä on viihdyttävää paškaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut sen että miehet vihaavat naisia TODELLA paljon.
Mä opin sen elämässä.
Olen oppinut suhtautumaan kaikkeen ja kaikkiin skeptisesti. Mihinkään ei kannata luottaa 100%:sti.
Luulisin oppineeni että hyvin monilla suomalaisella on sisäisiä patoutumia, joita sitten puretaan tänne ilkeilyn ja typerien provojen muodossa. Lisäksi pitkissä ketjuissa monilla on tapana ruveta jankkaamaan jostain ihan muusta, ja näin saattaa syntyä jopa 3-4 "ketjua" ketjun sisälle. :D
Olen oppinut ainakin sen, että nainen ei voi IKINÄ näyttää itseään nuoremmalta. Senkin olen oppinut, että naisen arvo voidaan laskea hänen laukkunsa perusteella. Eli vanhan kirppislaukun kantaja on täyden kympin nainen.
Olen oppinut, että olenkin sivistyneempi ja fiksumpi kuin monet muut ihmiset. Ennen pidin itseäni tyhmyyden esikuvana, mutta palsta muutti näkemyksiäni.
Olen oppinut sen, että tämä on nillittäjien palsta.
Olen oppinut, että suomalaiset kirjoittavat todella huonoa suomea.