Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan vahingossa näpistänyt mitään?

Vierailija
12.02.2015 |

Itse olen vahingossa näpistänyt tupakkaa ja sytkän.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa marketista autolle ja kaivoin taskusta avaimia, kun käteen osui jotain outoa, paketti piipputupakkaa. Tuli aika epätodellinen olo.

Tämä tapahtui jo 80-luvulla, jolloin vaatteet olivat melkoisen reilun kokoisia, lisäksi suuret taskut. Ilmeisesti tupakat olivat livahtaneet taskuun, kun kassalla nostelin tavaroita hihnalle. En kehdannut mennä selvittelemään asiaa. Eikä kukaan lähipiirissä edes polta :)

Vierailija
22/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:36"]

Miten näpistetään vahingossa?

[/quote]

Helposti...kerran käytyämme tunnetussa sisustusliikkeessä matkasin kotiin maksamattomien magneettien kanssa. Olivat kiinni taulun etuosassa ja viivakoodi takana. Kerran oli omenapussi lapsen sylissä kärryissä, kukaan ei huomannut mitään. Ostoskärryn alla koiranruokapussi tai kori on myös yleinen.

[/quote]Se muuttuu näpistykseksi silloin kun jätät maksamatta. Eli kun huomaat asian ja jätät maksamatta, se on näpistys. Ei se ole vahinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näpistys, mutta kerron silti:

Menin junan kyytiin (matkalippu ostettuna ja mukana) ja matkustin yli 200km. Konduktoori ei tullut koskaan tarkistamaan lippuani ja jäädessäni junasta pois tunsin oloni salamatkustajaksi. :)

Vierailija
24/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli niin nälkä että heikotti, joten ajattelin että syön pari viinirypälettä sellaisesta rasiasta jolla on kiinteä hinta. Siinä sitten pyöriessä tuli huomaamatta syötyä kaikki, enkä sitten olisi kehdannut viedä tyhjää rasiaa kassalle joten tiputin sen vaan lattialle ja potkaisin hyllyn alle. Olen vähän sähäkämpi tapaus :)

Vierailija
25/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälässä olin ostamassa ponnareita ja silmään osui vaate, jota kävin sovittamassa ja päädyin ostamaankin. Maksoin ja autolla huomasin, että mulla oli edelleen ne ponnarit vielä aika näkyvästikin kädessä, eikä myyjä huomannut mitään.

Vierailija
26/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:36"]

Miten näpistetään vahingossa?

[/quote]

Helposti...kerran käytyämme tunnetussa sisustusliikkeessä matkasin kotiin maksamattomien magneettien kanssa. Olivat kiinni taulun etuosassa ja viivakoodi takana. Kerran oli omenapussi lapsen sylissä kärryissä, kukaan ei huomannut mitään. Ostoskärryn alla koiranruokapussi tai kori on myös yleinen.

[/quote]Se muuttuu näpistykseksi silloin kun jätät maksamatta. Eli kun huomaat asian ja jätät maksamatta, se on näpistys. Ei se ole vahinko.
[/quote]
Totta. Mutta AV-mammat on täydellisiä ja eivät näpisti. Niin pitkä matka kassalle aijaij.

Vierailija
27/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippapaketin. Kävin joskus aikoja sitten esikoiseni kanssa kaupassa, vaipat laitoin vaunujen alakoriin, kaikki muut ostoskoriin. Kotiin ku pääsin tajusin et vaipat jäi maksamatta. Noh, tiukkaa oli niin en mennyt takaisin, yleensä kävisin rehellisesti kertomassa ja maksamassa.

Vierailija
28/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:37"]Resepti-lääkkeen. Ensimmäistä kertaa hain resepti lääkettä, enkä tiedä mitä minä ajattelin(että kela-korttia vastaan ne ovat "ilmaisia"?), mutta saatuani sen sieltä farmaseutin tiskiltä, kävelin vain ulos. Kotona näin että hetkinen :D tämähän olisi pitänyt maksaa. Koska en tiennyt minkälaisia merkintöjä sinne jää jos en maksa, niin kävin erikseen maksamassa.
[/quote] Hei mä oon tehnyt tämän saman..! Ja just eka kerta teininä kun kävin reseptillä hakemassa. Kyseessä oli e-pillerit, joten oli muutenkin jännittävää ja vasta ulos mentyäni tajusin ettei tän kai näin pitänyt mennä... Olin niin nolo, että laitoin poikaystävän maksamaan, se oli reipas tommosissa asioissa :)

Vierailija
29/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

92cm poikien slipoveri:) Oli tarttunut henkareineen repunremmiin. Kotona vasta huomasin.

Vierailija
30/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pariisissa kävelin ruokakaupasta ulos pihvi kainalossa ja suomessa muropaketti jäi vaunujen alaosaan.