Miten paljon te naiset haluatte seksiä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä halua seksiä monien miesten kanssa. Olen elämäni aikana tuntenut seksuaalista vetoa vain ihan muutamaan mieheen. Kahden kanssa olen ollut pitkässä parisuhteessa, ja vain heidän kanssaan olen koskaan rakastellut.
Ja idea on juuri se, että en harrasta seksiä kuin sellaisen kumppanin kanssa jota rakastan, silloin se tuntuu taivaallisen hyvältä. En voisi kosketella intiimisti vierasta ihmistä jota en rakasta, se tuntuisi hyvin epämukavalta. Ja seksi on mielestäni rakkauden osoitus fyysisellä tavalla.
Nuorena olisin halunnut seksiä vaikka joka päivä, minulla on ollut aina kauhea läheisyyden kaipuu, mutta en tunne sitä tunnetta muita kuin omaa miestä kohtaan.
Kolmekymppisenä tuntui että pää ja kaikki räjähtää jos en saa edes kerran viikossa, nyt kun lähestyy viittä kymppiä olisin erittäin kiitollinen jos saisin edes kerran kuussa tai vaikka pari.
Mulla on vaan käynyt niin huono tuuri miesten suhteen joihin olen rakastunut ja he minuun, että minä olen aina ollut se osapuoli joka haluaa enemmän seksiä kuin miehet voivat antaa.
Nykyään mies ei halua/jaksa kuin muutaman kerran vuodessa, ja joka kerta minä odotan ja odotan, ja lopulta en enää jaksa ja alan itkeä epätoivoisena ja sanon miehelle että nyt loppuu tämä rakkaudeton avioliitto että otan eron kun et kerran enää rakasta. Mies sitten vakuuttaa että tottakai rakastaa, ei vaan tule kosketeltua kun on aina niin väsynyt, sairas ja stressaantunut. Ja minä sanon että niin minäkin olen mutta se koskettaminen ja rakastelu auttaisi siihen huomattavasti. Ja mies lupaa että yrittää enemmän. Ja taas menee kuukausia eikä mitään tapahdu.
Woi, kuolisin moiseen suhteeseen!! Vie miehesi hoitoon.
Jokapäivä saatava, onneksi ukkoni samaa mieltä. Ihana kulli, ihanat sormet,ihana kieli! Ihana mies. Ja minä halukas nainen.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä halua seksiä monien miesten kanssa. Olen elämäni aikana tuntenut seksuaalista vetoa vain ihan muutamaan mieheen. Kahden kanssa olen ollut pitkässä parisuhteessa, ja vain heidän kanssaan olen koskaan rakastellut.
Ja idea on juuri se, että en harrasta seksiä kuin sellaisen kumppanin kanssa jota rakastan, silloin se tuntuu taivaallisen hyvältä. En voisi kosketella intiimisti vierasta ihmistä jota en rakasta, se tuntuisi hyvin epämukavalta. Ja seksi on mielestäni rakkauden osoitus fyysisellä tavalla.
Nuorena olisin halunnut seksiä vaikka joka päivä, minulla on ollut aina kauhea läheisyyden kaipuu, mutta en tunne sitä tunnetta muita kuin omaa miestä kohtaan.
Kolmekymppisenä tuntui että pää ja kaikki räjähtää jos en saa edes kerran viikossa, nyt kun lähestyy viittä kymppiä olisin erittäin kiitollinen jos saisin edes kerran kuussa tai vaikka pari.
Mulla on vaan käynyt niin huono tuuri miesten suhteen joihin olen rakastunut ja he minuun, että minä olen aina ollut se osapuoli joka haluaa enemmän seksiä kuin miehet voivat antaa.
Nykyään mies ei halua/jaksa kuin muutaman kerran vuodessa, ja joka kerta minä odotan ja odotan, ja lopulta en enää jaksa ja alan itkeä epätoivoisena ja sanon miehelle että nyt loppuu tämä rakkaudeton avioliitto että otan eron kun et kerran enää rakasta. Mies sitten vakuuttaa että tottakai rakastaa, ei vaan tule kosketeltua kun on aina niin väsynyt, sairas ja stressaantunut. Ja minä sanon että niin minäkin olen mutta se koskettaminen ja rakastelu auttaisi siihen huomattavasti. Ja mies lupaa että yrittää enemmän. Ja taas menee kuukausia eikä mitään tapahdu.
Käsitän tämän tekstin niin, että sinulla on todella vähän kokemusta miehistä ja saattaa olla, että et osaa asettua miehen asemaan.
On naisia, jotka rakastavat sekä miehuutta että seksiä ja naisia, jotka rakastavat vain seksiä. Jälkimmäisiin kuuluva nainen suostuu katselemaan erektiossa olevaa penistä ja kiihottuu miehestä silloin, kun hänelle itselleen sopii, mutta ei tee itse aloitteita seksiin (seksikkäät alusvaatteet tms. keimailu on tavallaan aloite, mutta vain yksi passiivinen tapa) tai saa miestä tuntemaan itseään halutuksi muutoin kuin suorittavassa roolissa. Tällaisen naisen motto on: "en kiihotu miehestä itsestään, vaan siitä, kun mies kiihottuu minusta".
Nälkäkuolemaa välttääkseen ihminen syö vaikka koiranmakkaraa, mutta jossain vaiheessa miehellä voi mennä maku tuohon rooliin ja hän voi tuntea itsensä hölmöksi siinä roolissa tai kokea menettävänsä arvokkuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mies ei halua/jaksa kuin muutaman kerran vuodessa, ja joka kerta minä odotan ja odotan, ja lopulta en enää jaksa ja alan itkeä epätoivoisena ja sanon miehelle että nyt loppuu tämä rakkaudeton avioliitto että otan eron kun et kerran enää rakasta. Mies sitten vakuuttaa että tottakai rakastaa, ei vaan tule kosketeltua kun on aina niin väsynyt, sairas ja stressaantunut. Ja minä sanon että niin minäkin olen mutta se koskettaminen ja rakastelu auttaisi siihen huomattavasti. Ja mies lupaa että yrittää enemmän. Ja taas menee kuukausia eikä mitään tapahdu.[/quote
Elämä on monesti epäreilua, kosketus on kaikille tärkeätä niin meille miehillekin, lämmöntäytteistä syksyä sinulle
Haluaisin päivittäin mutta en saa. Ei kyllä millään viitsi jokapäivälle uutta hoitoa hommata. Minulla on muutama fwb kaveri, mutta eivät hekään joka päivä ole käytettävissä. Tinderistä varmaan löytyisikin, mutta on se niin raskasta tavata aina usi henkilö ettei rahkeet riitä. Vibra on siis ahkerasti käytössä.
Haluan päivittäin, masturboin pari krt/vrk. Sääli vain, että olen sinkku joka ei halua pelkkää seksiä. Joudun siis turvautumaan hyvän ja parisuhteeseen valmiin miehen puutteessa omiin keinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Ja vain oman mieheni kanssa. Jo 28 vuotta :))
Kukaan ei halua 28 vuoden jälkeen joka päivä eikä varsinkaan viitsi.
Joka päivä, vain omaa miestäni. Hån ei vaan halua eikä jaksa. Muut miehet osoittavat kiinnosta.
Parisuhteessa olen ja seksiä haluan joka päivä! Useammankin kerran jos vain halut ja aika riittää molemmilla! Mutta johtunee pitkälti rakkauden määrästäni miestäni kohtaan ja siitä että pidän häntä niin komeana.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Ja vain oman mieheni kanssa. Jo 28 vuotta :))
Kukaan ei halua 28 vuoden jälkeen joka päivä eikä varsinkaan viitsi.
Onneksi sinun kokemuksesi ei ole kaikkien kokemus.
Eksän kanssa ei mieli tehnyt. Nykyisen kanssa panisin vaikka koko ajan :D Masturboin usein. Halua löytyy mutta riippuu juuri siitä toisesta! Kuinka paljon koen seksuaalista kiinnostusta häneen.
Jotenkin näistä vastauksista tulee sellainen olo, että naiset liioittelevat omaa halukkuuttaan yhtä lailla kuin miehet omaa kyvykkyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näistä vastauksista tulee sellainen olo, että naiset liioittelevat omaa halukkuuttaan yhtä lailla kuin miehet omaa kyvykkyyttään.
Ei sen noin tarvitseolla. On vaan lanseerattu käsitys, ettei naiset halua. Miehetkun pitävät enempi meteliä niistä vaimoista, jotka eivät halua...naiset vaan pitävät itsellään jos mies pihtaa. Ja ihan varmasti osa naisten haluttomuuta johtuu itse miehestä; jos seksi on vain miehen halujen tyydytystä, kää sen naisen halut häipyy ymmärettävästi.
Itse olen aivan seksihullu, haluan jokapäivä ja monastikin, ja kyllä vaan on todella pitkä liitto meillä ja aina vaan kumpaakin himottaa. Eikä varpilla olla ainoita!
Mitä tekee aseksuaali Vauva-lehden Seksi-palstalla? Erikoista.
Kahdesta neljään kertaa keskimäärin/viikko oman miehen kanssa.
N51M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen noin tarvitseolla. On vaan lanseerattu käsitys, ettei naiset halua. Miehetkun pitävät enempi meteliä niistä vaimoista, jotka eivät halua...naiset vaan pitävät itsellään jos mies pihtaa. Ja ihan varmasti osa naisten haluttomuuta johtuu itse miehestä; jos seksi on vain miehen halujen tyydytystä, kää sen naisen halut häipyy ymmärettävästi.
Itse olen aivan seksihullu, haluan jokapäivä ja monastikin, ja kyllä vaan on todella pitkä liitto meillä ja aina vaan kumpaakin himottaa. Eikä varpilla olla ainoita!
Mitenkähän lienee... Tullut semmoinen käsitys että palstalla muutama vakiokommentoija naisoletettu, tai sitten yksi ja sama, joka kohkaa joka ikiseen aiheeseen kuinka meillä köyritään joka ikinen päivä vähintään kuudesti (koska mies on kuudestilaukeava) mutta vaimolle kävisi yhdeksän tai viisitoistakin kertaa. Miksi ihmeessä tämä naisten tolkuton seksi-ilotulitus ei sitten näy perus-parisuhteissa? Sen sijaan kun toisessa keskusteluketjussa oli aiheena miksi seksi ei huvita oman puolison kanssa, niin siellä oli paljon (ja rehellisen tuntuisia) vastauksia naisilta siitä kuinka ei kertakaikkiaan huvita, kuinka ei jaksa, lapset voivat herätä, kuinka voisi olla kokonaan ilman seksiä, kuinka halut loppuivat kertakaikkiaan hieman päälle nelikymppisenä jne jne. Ja sitten tietysti se eräs tuttu neito (?) joka ilmoitti heillä kyllä nusaistavan joka ikinen päivä neljästä kahteentoista kertaan, ja juhlapyhinä tuplasti. Itselleni on tullut ajatus, että naiset haluavat paljon PERIAATTEESSA. Siis jos olisi sopiva,uusi partneri, aikaa parisuhteelle, työt eivät uuvuttaisi, terveys ei reistaileisi, lasten harrastukset tai pikkulapsiarki ei veisi niin paljon aikaa yms. Kun kysytään "kuinka paljon te naiset haluatte seksiä" niin vastaukset ovat sitten tyyliä "joka päivä!" .On tulkittavissa niin että haluavat haluta joka päivä, mikäli edelläkuvatut olosuhteet toteutuisivat. Jos esitetään jatkokysymys "mitenkäs paljon sitä seksiä sitten käytännössä on?" niin vastaukset olisivatkin aivan toisenlaisia (paitsi tällä yhdellä joka kuksii viisi kertaa tai enemmän joka ikinen päivä,vaikka on yli kuusikymppinen), eli kolmikymppiset kaksi kertaa viikossa, nelikymppiset kaksi kertaa kuukaudessa ja viisikymppiset ja yli viisikymppiset kaksi kertaa vuodessa. Se kuinka paljon haluaa tai haluaisi, ja se kuinka paljon sitä todellisuudessa on ovat kaksi täysin eri asiaa, niin naisilla kuin miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän lienee... Tullut semmoinen käsitys että palstalla muutama vakiokommentoija naisoletettu, tai sitten yksi ja sama, joka kohkaa joka ikiseen aiheeseen kuinka meillä köyritään joka ikinen päivä vähintään kuudesti (koska mies on kuudestilaukeava) mutta vaimolle kävisi yhdeksän tai viisitoistakin kertaa. Miksi ihmeessä tämä naisten tolkuton seksi-ilotulitus ei sitten näy perus-parisuhteissa? Sen sijaan kun toisessa keskusteluketjussa oli aiheena miksi seksi ei huvita oman puolison kanssa, niin siellä oli paljon (ja rehellisen tuntuisia) vastauksia naisilta siitä kuinka ei kertakaikkiaan huvita, kuinka ei jaksa, lapset voivat herätä, kuinka voisi olla kokonaan ilman seksiä, kuinka halut loppuivat kertakaikkiaan hieman päälle nelikymppisenä jne jne. Ja sitten tietysti se eräs tuttu neito (?) joka ilmoitti heillä kyllä nusaistavan joka ikinen päivä neljästä kahteentoista kertaan, ja juhlapyhinä tuplasti. Itselleni on tullut ajatus, että naiset haluavat paljon PERIAATTEESSA. Siis jos olisi sopiva,uusi partneri, aikaa parisuhteelle, työt eivät uuvuttaisi, terveys ei reistaileisi, lasten harrastukset tai pikkulapsiarki ei veisi niin paljon aikaa yms. Kun kysytään "kuinka paljon te naiset haluatte seksiä" niin vastaukset ovat sitten tyyliä "joka päivä!" .On tulkittavissa niin että haluavat haluta joka päivä, mikäli edelläkuvatut olosuhteet toteutuisivat. Jos esitetään jatkokysymys "mitenkäs paljon sitä seksiä sitten käytännössä on?" niin vastaukset olisivatkin aivan toisenlaisia (paitsi tällä yhdellä joka kuksii viisi kertaa tai enemmän joka ikinen päivä,vaikka on yli kuusikymppinen), eli kolmikymppiset kaksi kertaa viikossa, nelikymppiset kaksi kertaa kuukaudessa ja viisikymppiset ja yli viisikymppiset kaksi kertaa vuodessa. Se kuinka paljon haluaa tai haluaisi, ja se kuinka paljon sitä todellisuudessa on ovat kaksi täysin eri asiaa, niin naisilla kuin miehilläkin.
Miehen röyhkeyttä. Väitätkö, että naiset valehtelevat täällä? Ja sinä liioitelet miten tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen röyhkeyttä. Väitätkö, että naiset valehtelevat täällä? Ja sinä liioitelet miten tahdot.
Eivät välttämättä valehtele, vaan kertovat kuinka paljon haluaisivat seksiä. Se, että kuinka paljon sitä seksiä sitten on, niin se onkin ihan toinen tarina.
Onhan täällä monetkinnaiset kertonee, miten haluavat, ja miten myös heidän miehensä ovat viriilejä. Onhan täällä miehetkin niin kertoneet! Mites tämä herra isokalu, jonka vaimon pilde mankeloi...valehteleekos hänkin?
Ja miten kattavan gallupin olet tehnyt, kun tasan tiedät miten naiset tykkäävät?
Itse olen se nainen joka tykkään jokapäivä, kun saan hyvää seksiä miheltäni..joka muuten on minua nuorempi. Hänkin haluaa jokapäivä, muutoinhan ei olisi mahdollistakaan.
Kannattaa aina hetki miettiä ennen kuin lausuu ns, totuuksia.