Aijotkoo ottaa kolmennen rokotteen?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin tuore tauti ja tuore piikki etten luota siihen mitä näin lyhyessä ajassa on voitu tutkia. Luotan pitkällä aikavälillä tehtyihin ja käytännössä faktaksi todettuihin tutkimuksiin.
Mitenkä minulla on tunne, että et sinä mitään lääketieteellisiä tutkimuksia yleensäkään lue. Korkeintaan seiskalehden ja MVn tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Otan, mutta sitä enempää en.
Hain juuri kolmannen Covid-piikkini ja viidennentoista influenssapiikkini samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään verrokiksi vertailuryhmään. Tuen tiedettä.
Minäkin olen verrokkiryhmää. Testaan kuinka monta kertaa koronan voi sairastaa saamatta yhtään mitään jälkioireita. Hyvältä näyttää.
Montako kertaa olet sairastanut? Yleisesti arvellaan, että sairastunut sairastaa sen uudestaan 16 kuukauden välein.
Arvellaan 😂 sulla on luotettavan kuuloista tietoa käsillä
Mahtaiskohan sillä olla tekemistä asian kanssa, että tautia ei kovin kauaa enempää ole ollut olemassakaan.? Ei tieteellisiä tutkimuksia realiaikaisesti voida julkaista, kuten varmaan korkeakoulutettuna ihmisenä hyvin ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi vitussa ottaisin jotain hämärää litkua kehooni kun en sitä tieteen mukaan edes tarvitse?
Mahtaakohan sinulla olla mitään käsitystä siitä tieteen kannasta. Suuresti epäilen.
Voin kertoa sulle tieteestä. Ei ole muuten kaunis tarina.
No odotan tarinaasi tosi suurella mielenkiinnolla. Yleisesti ajatellaan, että tieteen kehitys on ollut huimaava menestystarina. Ilman tiedettä et sinä tällekään palstalle mietteitäsi kirjoittelisi.
Miksi ottaisin?
Jos sulla on piiki, niiin eikö se suojaa sua? Miksi kyselet mun piikkistatusta?
Ne ketkä sai taudin ennen piikkejä saa taudin nyt kolmenkin piikin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Jos sulla on piiki, niiin eikö se suojaa sua? Miksi kyselet mun piikkistatusta?
Rokotekattavuus pitäisi saada mahdollisimman suureksi, että terveydenhoito ja tehohoito eivät kuormittuisi. Näin suojattaisiin kaikkia muitakin kuin Covid-potilaita. Etkö ole tätä ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Jos sulla on piiki, niiin eikö se suojaa sua? Miksi kyselet mun piikkistatusta?Rokotekattavuus pitäisi saada mahdollisimman suureksi, että terveydenhoito ja tehohoito eivät kuormittuisi. Näin suojattaisiin kaikkia muitakin kuin Covid-potilaita. Etkö ole tätä ymmärtänyt?[/quote
Uskotko muka oikeasti tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Jos sulla on piiki, niiin eikö se suojaa sua? Miksi kyselet mun piikkistatusta?Rokotekattavuus pitäisi saada mahdollisimman suureksi, että terveydenhoito ja tehohoito eivät kuormittuisi. Näin suojattaisiin kaikkia muitakin kuin Covid-potilaita. Etkö ole tätä ymmärtänyt?[/quote
Uskotko muka oikeasti tuohon?
Minä jopa tiedän sen. Rokottamattoman riski joutua sairaalaan on 19 kertaa suurempi kuin rokotetun ja tehohoitoon joutumisen riski 33 kertaa suurempi. Luvut kertovat kyllä varsin selkeää kieltää rokotusten tarpeellisuudesta.
Kolmenkin piikin jälkeen saa taudin. Ihan turha riskeerata terveyttään noilla piikeillä.
Voin ehkä ottaa joskus ensi vuonna kolmannen,ehtii hyvin seurata kauanko kehuttu teho kestää.Asko Järvinenkin sanoi että kolmannesta ei ole paljoakaan hyötyä ja kohta ollaan taas samassa tilanteessa.
Jos epidemia ei tästä laannu, niin kyllä. Elän eristyksessä niin paljon kuin mahdollista, mutta silti on se pieni mahdollisuus että jostain tulee tartunta. En halua ottaa riskiä sairaalaan päätymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen jolla on ymmärrystä, ymmärtää ottaa rokotteen, joka häntä suojelee.
Niin vaikka pitkäaikais haitoista/ hyödyistä ei ole mitään tietoa?
Hyödyistähän on aivan loistavaa dataa. Esim tehohoitoon joutuu ilman rokotusta 33 kertaa useammin. Kerrotko jonkun esimerkin rokotteen pitkäaikaishaitoista? Ei sellaisista ole tietoa, koska rokotteiden haitat tulevat esiin parissa kuukaudessa jos ovat tullakseen.
Ai niinkuin ne narkolepsiatapaukset?Ei tullut parissa kuukaudessa esiin.Saahan sitä uskoa kaikkea...
Toki pitää ottaa, koska Trump suosittelee.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008212607.html
Trump suositteli kannattajilleen koronarokotteen ottamista
Yhdysvaltain entinen presidentti Donald Trump puhui lauantaina Alabaman Cullmanissa järjestetyssä kampanjatilaisuudessa.
Koululaisten joululoman aikana tilanne voi hetken olla parempi, mutta sitten taas pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Jos epidemia ei tästä laannu, niin kyllä. Elän eristyksessä niin paljon kuin mahdollista, mutta silti on se pieni mahdollisuus että jostain tulee tartunta. En halua ottaa riskiä sairaalaan päätymisestä.
Mutta riskin otat että tuo rokote jää muhimaan elimistöösi loppuiäksesi ja siellä alkaa rikkoa solujasi ..
Meinasin kuolla ensimäisestä. Toisesta olin sänkykunnossa päivän.
Että kolmas? Juu ei, nämä on nyt nähty ja kun vielä henkiin jäin niin hyppään tästä venäläisestä ruletista sivuun.
Pian on edessä sellainen tilanne, että ei ole enää vara valita. Kaikki jotka liputtaa pakkorokotusten puolesta, tulevat ottamaan myös sen kolmannen ja neljännen rokotuksen, koska tilanne on siinä vaiheessa ajettu siihen pisteeseen ettet voi enää valita.
Eli keskustelu tällä palstalla suljetaan, sensuroidaan ja tilalle tulee kenties muutamia kauhistuneita kyselijöitä siitä kauanko enää kukaan elämme ja mikä on oireilun taso viidennen rokotteen jälkeen, mutta pakkorokotus tarkoittaa sitä että tämäkin kysymys jonka Ap esitti olisi turha.
Sinähän otat sen jälkeen kaikki piikit, mitä määrätään. Tosin luulen että ilman aseellista yhteenottoa ei tällaisesta selvittäisi, niin suuri osa ihmisistä vastustaa pakkoa missään asiassa.
Taasko täällä uhkaillaan yhteiskuntarauhan rikkomisella. Isänmaan toivot minäminät.
Hyödyistähän on aivan loistavaa dataa. Esim tehohoitoon joutuu ilman rokotusta 33 kertaa useammin. Kerrotko jonkun esimerkin rokotteen pitkäaikaishaitoista? Ei sellaisista ole tietoa, koska rokotteiden haitat tulevat esiin parissa kuukaudessa jos ovat tullakseen.