Aijotkoo ottaa kolmennen rokotteen?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen vuoden välein tutkimatonta mömmöö elimistöön, mitä siitä seuraa.
Jatkossa saamme lukea ja kokea seurauksia..
Sinä oletkin tutkinut kaiken mitä syöt, millä peset itsesi, mitä laitat kasvoihisi ?
Eliitti on kuule voinut piilottaa sitä piikkiprotskua sun hammastahnaan
Etyleenioksidia on löytynyt elintarvikkeista ja sitä on myös maskeissa. Kannattaa käyttää maskia!
Ai että eliitti on piilottanut hammastahnaani piikkiprotskua? Herranjestas. Onko tietoa, onko sitä piikkiprotskua perunoissakin jo?
Niin, toivottavasti kukaan ei jätä itseään pesemättä tai kuole nälkään tuon kommentin takia. Mutta tosiaankin, olisi helpompiakin keinoja tehdö kansanmurha kuin masinoida pandemia ja sitten rokotteilla surmata porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Rokote ei kiitos kirjoitti:
Mitä se on sinulta pois (rokotettu) kun en ota rokotetta. Mielestäni ei mitään. En ymmärrä miksi jaksatte pitää tätä älämölöä päällä päivästä toiseen. Mielestäni olen tehnyt hyvin selväksi sen etten tule sitä korona rokotetta ottamaan. Pitääkö vielä rautalangasta vääntää se?
Eri. Kun et ota rokotetta, niin mä, rokotettu, joudun taas vastaanottamaan rajoituksia. Onneksi on koronapassi, etten tule syrjäytetyksi koko muusta rokotetusta yhteiskunnasta.
Rokottamattomien vuoksi se kolmaskin pitää ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on sinulta pois (rokotettu) kun en ota rokotetta. Mielestäni ei mitään. En ymmärrä miksi jaksatte pitää tätä älämölöä päällä päivästä toiseen. Mielestäni olen tehnyt hyvin selväksi sen etten tule sitä korona rokotetta ottamaan. Pitääkö vielä rautalangasta vääntää se?
Eri. Kun et ota rokotetta, niin mä, rokotettu, joudun taas vastaanottamaan rajoituksia. Onneksi on koronapassi, etten tule syrjäytetyksi koko muusta rokotetusta yhteiskunnasta.
Kyllä minä otan sen ihan vaan itseni vuoksi. Rokottamattomat syrjäytykööt keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona saan kolmannen rokotteen. Onneksi saan. Sitten varmaan ensi kesänä neljäs ja talvella viides. Näin se menee. Mutta otanhan vitamiinejakin päivittäin ja vuosittain papakokeen.
Pildesi mahtaa olla aika riekaleina kun sitä on ronkittu noinkin useasti...?
Eipä mene umpeen sano entinen impi!
Päinvastoin, ronkkiminen pitää virkeänä kaikki paikat!
Tykkään kaikenlaisista piikeistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä otan sen ihan vaan itseni vuoksi. Rokottamattomat syrjäytykööt keskenään
Mihinköhän tässä nyt pitäisi syrjäytyä? Tää koronakusetus ei ole vielä tähän päivään asti vaikkutanut toimiini mitenkään. Enkä ole mielestäni mitenkään syrjäytynyt. Eikä se kyllä vaikuta jatkossakaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sinne pildeen laittaa mitään luonnotonta... hirveitä geenejä manipuloivia injektioita varsinkaan
Nyt sinulla on kyllä jäänyt biologian tunnit välistä kun menee käsivarsi ja ..hmmhh... muut osat sekaisin.
Vaikka niinhän se on teillä koronankieltäjillä muutenkin, että todelisuus ja harhat menevät suloisesti sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän tässä nyt pitäisi syrjäytyä? Tää koronakusetus ei ole vielä tähän päivään asti vaikkutanut toimiini mitenkään. Enkä ole mielestäni mitenkään syrjäytynyt. Eikä se kyllä vaikuta jatkossakaan
Syrjäytyyhän sitä, jos pääsee vain markettiin ja apteekkiin ja niihinkin vain omilla vuoroillaan
Meillä on aivan erinomaisen huippu rokote, jonka tietenkin olen ottanut jo kahdesti ja otan kolmannenkin piikin.
Otan rokotteen, koska Lordikin otti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mr-lordi-kavi-tanaan-ottamassa-tois…
Mr. Lordi kävi tänään ottamassa toisen koronarokoteannoksen: "Pitäähän h*****tti se rokote hakea, tämähän on selvä homma!
Minun rokotteeni suojelee sinua ja sinun rokotteesi suojelee minua. Käytän aina maskia, koska sitä suositellaan käyttämään. Muistakaa pestä aina kädet huolellisesti, hyvä käsihygieniä estää tartuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyyhän sitä, jos pääsee vain markettiin ja apteekkiin ja niihinkin vain omilla vuoroillaan
Ai jaa. Mihinkäs tässä sitten pitäisi mennä että en mielestäsi syrjäydy? Laita nyt koko lista
Vierailija kirjoitti:
Minun rokotteeni suojelee sinua ja sinun rokotteesi suojelee minua. Käytän aina maskia, koska sitä suositellaan käyttämään. Muistakaa pestä aina kädet huolellisesti, hyvä käsihygieniä estää tartuntoja.
Rokotteesi "suojaa" sinua sen 4kk. Lisäksi se saattaa aiheuttaa jotain muutakin siinä sivussa, ja vain sinulle.
Tämä koko keskustelu on varmaan aika tyhjänpäiväinen. Ne jotka ovat ottaneet kaksi ongelmitta, ottavat kolmannenkin. Ne jotka ovat löytäneet netin syövereistä "oikean totuuden", eivät ota ekaa, tokaa eikä kolmatta. Kaikki netissä kirjoitettuhan on totta, lukuunottamatta THL:n ja Hesarin sivuja. Sivun amatöörimäinen ulkonäkö vain lisää credibiliteettiä.
Korona käy läpi kaikki. Rokotetuilla se on sitten pääsääntöisesti se rokottamattomien mainostama pieni nuha, rokottamattomilla (ihan niistä luontaistuotteista riippumatta) joko pieni nuha tai sitten sairaalakeikka.
Valita voi. Ja SDP:n 90-luvun vaalimainosta mukaillen: "PÖÖ! Piikeissä ei ole oikeasti mitään pelättävää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aivan erinomaisen huippu rokote, jonka tietenkin olen ottanut jo kahdesti ja otan kolmannenkin piikin.
Ai toi suuren eksytyksen myökardiittipiikki mihin bodarirkin lakoaa.
Viimeistään kahdeksas piikki tekee vapaaksi.
Bodarit taitaa kyllä laota idän "turvallisiin" hormonivalmisteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat toistaa tuota samaa mantraasi. Kaikki bodarit eivät kasvata lihaksiaan ihan tavallisella ruoalla. Virustauteihin liittyy AINA sydänlihastulehdusriski kun lähtee puolikuntoisena reuhtomaan.
Lasten ja nuorten joukkuelajien maallikkovalmentajat uhkailevat peliajattomuudella ja siten sitten penskat ovat apteekin käsikauppalääkkeiden voimalla treeneissä ja saavat sydänlihastulehduksia. Urheilujärjestöt saisivat valistaa urheiluseuroja siitä, että tautisena ei saa ketään uhkailla treeneihin.
Kovemman kilpailun maissa lapsia ja nuoria menehtyy tuon asenteen vuoksi. Eihän se edes kehitä kuntoa tai taitoja jos sydän hakkaa jo muutenkin valmiiksi täysillä kofeiinitablettien ja normaalin toipilasajan väsymyksen vuoksi. Se väsymys on merkki levon tarpeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bodarit taitaa kyllä laota idän "turvallisiin" hormonivalmisteisiin
Entä futaajat?
Miksi tossa on mustattu soppari tossa piikissä?
Ja eikö totta ettei noiden piikkkfriikkien tarttisi pelätä jos se piikki edes toimisi.
Gibraltarilla kaikki piikitetty ja tilanne huonompi kuin koskaan.
Pildesi mahtaa olla aika riekaleina kun sitä on ronkittu noinkin useasti...?