Millainen "vääränlainen" ihminen on yrittänyt iskeä teitä? Millä tavalla hän oli vääränlainen?
Minua yritti iskeä tyyppi, joka oli tylsä kuin mikä, vaikka itse olin huumorinaisia. Hän oli ulkoisesti jonkun mielestä varmasti ihan ok, mutta minulle ihan liian keikari, kalliit vaatteet ja vaatetustyyli ihan väärä. Itse pidin enemmän boheemeista. Pinnallinenkin hän oli näiden vaatteidensa kanssa. Kaikki ulkoinen oli hänelle tärkeää sekä itsessä että muissa. Jopa hänen ihonvärinsä oli liian "harmaa". Kaikki oli pielessä. Mutta hän vain sanoi tapaamisten jälkeen, että olipa hauskaa kun on niin hyvää seuraa. Sanomattakin selvää, että jutusta ei tullut mitään ja se jäi muutamaan, joskin ulkoisilta puitteiltaan hienoon, tapaamiseen.
Onko teitä yrittänyt iskeä vääränlainen ihminen?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen rasistinen juntti yritti iskeä kerran. Ei millään uskonut, että en viehäty hänestä, koska arvomaailmamme ja elämänkatsomuksemme ovat niin erilaiset. Joku hanken-idiootti myös yritti. Ei kauheasti kiinnostanut kuinka kalliit kengät hänellä oli jalassa ja kenelle hän oli sukua. Siis ihan oikeasti oli sellainen stereotypia hankenilainen.
Idiolektisi perusteella et ole yhtään rassea tai hanken-juppia parempi. Itse asiassa päinvastoin, sillä he ovat omia itsejään, kun taas sinä verhoudut moraalisen ylevyyden keeppiin osoittaaksesi kvasiivista paremmuutta. Toivon, että ymmärrät mitä tarkoitan, sillä vain siten skemaattinen muutoksesi mahdollistuu. T. Rasse hankenlainen ja elämäntapaloukkaantuja
Ruma mies kirjoitti:
Saako mies vastata? No vastaan silti.
Asun maassa jossa ei ole Kelaa. Naisten todellinen kyky tuottaa hyvää elämää itselleen ja jälkeläisilleen on täällä selvää ameeballekin eli miehen tarjoamat resurssit ovat enemmän kuin haluttuja. Koska ulkomaalaisena olen kävelevä lottovoitto niin naiset heittävät luontaisen häveliäisyytensä roskakoppaan ja käyvät suoraan kiinni ennen kuin joku muu ehtii ensin.
Siis h vetti mitä lehmiä on saanut hätistellä pois. Ne eivät osaa edes mitään ihmisen kieltä mutta siitä huolimatta ovat tunkemassa sisään osoittamaan kokkaustaitojaan, ja tämä on ihan totta. Mitkään kohteliaat en ole tällä hetkellä etsimässä ketään -sanomat eivät tehoa vaan salapoliisiseura ottaa selville missä kahviloissa saatan pistäytyä ja sinne lähdetään päivystämään aamusta lähtien.
V ttu että ottaa päähän. Suomalainen stalkkauskulttuuri ei ole mitään tähän verrattuna. Jos jotain hyvää tästä voisi sanoa niin terveisiä suomalaisille miehille. Lopettakaa Kela ja muutkin tulonsiirrot niin naiset alkavat nähdä teidänkin sisäisen kauneutenne.
Sen verran pitkälti nimenomaan sinkkumiehet on niiden kaikkien työttömyys- ja asumistukien varassa Suomessa, että Kelan lakkauttaminen veisi hengen nopeammin kuin toisi naisen. Ja miksi kukaan nainen edes haluaisi alkaa elättää ketään miestä? Ihme logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen rasistinen juntti yritti iskeä kerran. Ei millään uskonut, että en viehäty hänestä, koska arvomaailmamme ja elämänkatsomuksemme ovat niin erilaiset. Joku hanken-idiootti myös yritti. Ei kauheasti kiinnostanut kuinka kalliit kengät hänellä oli jalassa ja kenelle hän oli sukua. Siis ihan oikeasti oli sellainen stereotypia hankenilainen.
Idiolektisi perusteella et ole yhtään rassea tai hanken-juppia parempi. Itse asiassa päinvastoin, sillä he ovat omia itsejään, kun taas sinä verhoudut moraalisen ylevyyden keeppiin osoittaaksesi kvasiivista paremmuutta. Toivon, että ymmärrät mitä tarkoitan, sillä vain siten skemaattinen muutoksesi mahdollistuu. T. Rasse hankenlainen ja elämäntapaloukkaantuja
Naisia riittää joka sormelle, kun höpötät heille päälleliimatuilla sivistyssanoilla?
Ainut kerta 40 vuoden aikana kun nainen on minua lähestynyt, niin annoin pakit siitä syystä, ettei hän viehättänyt ulkoisesti yhtään ja hänellä oli myös lapsia. Nainen oli lyhyt, pullea, tatuoitu ja naama täynnä lävistyksiä.
Eipä ole koskaan lähestytty, ainakaan vieraiden ihmisten toimesta.
Ihan mukava mies muuten ja samalla alalla kuin itse olen, mutta oli minua 16 vuotta vanhempi. Eli väärä ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia riittää joka sormelle, kun höpötät heille päälleliimatuilla sivistyssanoilla?
Hyvin on riittänyt. Kiitos kysymästä. "Päälleliimatut sivistyssanat" ovat näille naisille normaalia verbaliikkaa, joten ymmärtävät niitä aivan yhtä sulavasti kuin sinä alkon valikoiman diversiteettiä. Mukavaa sunnuntaita sinulle lapsellisesta ivaamisyrityksestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat lähestyvät usein, vaikka itse olen liikunnallinen ja sporttisen näköinen mies. Ei minulla siis ole heitä vastaan ihmisinä mitään, mutta onhan se päivänselvä asia, että ei meillä ole riittävän samanlainen elämäntapa parisuhteeseen.
Vai elämäntavasta se on kiinni? Kutsu joskus sellainen kanssasi lenkille ja katso pysyykö se vauhdissasi mukana. Ei kaikki ylipainoiset ole sohvaperunoita.
Elämäntavalla tässä varmaan kirjoittaja tarkoitti myös terveellistä ruokavaliota elämäntapana, ei pelkästään liikunnallisuutta. Tulee eteen kodin arjessa hyvin nopeaan, jos ruokailutavat ja mieltymykset poikkeavat oleellisesti.
Elämäntapa ja -arvo voi joillekin olla myös tietyn ulkonäön ja painon ylläpito, jolloin kumppani, jolle painonhallinta ei ole arvo, ei ole puoleensavetävä eikä sille oikein voi mitään.
Yleisin on varmaan se, että ovat liian vanhoja. Ei vain kiinnosta 6-kymppiset, kun olen itse 40. Eikä 2-kymppisenä kiinnostanut 4-kymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on riittänyt. Kiitos kysymästä. "Päälleliimatut sivistyssanat" ovat näille naisille normaalia verbaliikkaa, joten ymmärtävät niitä aivan yhtä sulavasti kuin sinä alkon valikoiman diversiteettiä. Mukavaa sunnuntaita sinulle lapsellisesta ivaamisyrityksestä huolimatta.
Okei. Elämme vain eri aaltopituudella. Minuun se ei vetoa, vaikka on kuviteltu niin syystä tai toisesta.
Oli vääränlainen. Ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
• Läski nainen
• Kirjoja lukeva elitistinen nainen
• Juoppo nainen
• Minua monta kymmentä vuotta vanhempi nainenPitääkö vielä kertoa, miksi nuo naiset ovat vääränlaisia? On nimittäin melko päivän selvää, miksi en ole kinostunut tuollaisista.
Pakko antaa alapeukku "kirjoja lukeva elitistinen nainen" 😯 Mistä lähtien kirjojen lukeminen on elitististä? Kaikkea ei edelleenkään saa netistä, paitsi saahan audiokirjoja yms.
ongelmia varmaan pikkupäänupissa syntyy mikäli ajattelee että kaikki kommunikointi mielletään iskemiseksi. mikäli joku vaihtaa ehkä muutaman sanan kanssasi, EI TARKOITA ETTÄ OLISI ISKEMÄSSÄ SINUA (ellet sitten liiku sellaisissa paikoissa joissa sellaisa enemmälti liikkuu). vai onko tarve saada viimeinen sana?
mutta talossa ei kannata huutaa jotain vaikka keikariksi siksi kun sinä huudat sitä.
yritätkö saada vertaishoitoa ongelmiisi?
usein tulee tuollaisia aloituksia kun itse yrittänyt iskeä epätoivoisesti jotain miestä; mutta täytyy avata se tyhmä sanainen arkkunsa siksi ettei yläpää oikein toimi ja iskeminne meni pahasti pieleen..
esim. kateus ja mustasukkaisuus vievät silloin kun toisen ulkonäön perusteella yrittää tehdä luulotiedon perusteella itselleen .. lisää ongelmia.
jos meinaat kiinnostua jostain henkilöstä kannattaa lähesty tätä, eikä vatkata liikaa taikinaa vaikka kaverien kanssa tai somessa.
et ole sinut itsesi kanssa mutta kun mikäli vielä jaat sitä itseäsi, siitä herää kysymyksiä mikset jaa sitä kadulla.
Lapsena oli ihan arkipäivää että netissä isääkin vanhemmat miehet kutsuivat hotelliin kanssaan, kun "sattumoisin ens viikolla työmatka just sun kotikaupunkiin". Pidin heitä silloin ala-asteikäisenä lähinnä todella outoina, mutta oikeasti Suomessa on tänä päivänä tosi paljon henkisesti pahoinvoivia lapsia ja nuoria jotka voisivat olla sopivia kohteita näille (uutisistakin joutunut lukemaan kaikenlaista). Tapahtui vuosituhannen vaihteessa kun oli kaikenlaisia pelisivustoja joissa myös chat-ominaisuus, esim. jippii.
Jotkut tubettajat tehneet aiheesta videoita.
Ne ovat yleensä ventovieraita, joilla on typerät puheet.
Selkeästi liiaksi alkoholiin mieltyneitä on osoittanut kiinnostustaan useampikin. Osasta siis on nähnyt jo ulkonäöstäkin että huikkaa on otettu jo jonkin aikaa ja osa sitten on vaan ollut aivan liian humalahakuisia juomistavoiltaan.
Sitten on ollut sohviksia joille liikunta ei kuulu edes viikko-ohjelmaan ja elämäntavat ei muutenkaan ole terveyttä tukevia.
Nämä siis tulee torjuttua sen enempiä keskustelematta. Lisäksi lyhyen keskustelun jälkeen on myös iskijöitä osoittautunut vääränlaisiksi monestakin syystä.
Näissä sitten on ollut pelimiesmäisiä naistennaurattajia puujalkavitseineen ja esim miehiä joilla on exiä ja muksuja jonoksi asti kun yksikin lapsi on jo liikaa. Ei kiitos.
En pitänyt hänen luonteestaan, ei juurikaan keskustellut kuin itsestään. Tuntui aika itsekeskeiseltä, ja kokeili muuten vain, innostuisinko. Ei vaikuttanut edes mitenkään erityisen ihastuneelta.
Horsmat ne juuri onkin pörriäisten suosiossa. Siinä saa jalostetut lajikkeet kateellisena katsella vierestä, kun luonnonkukat houkuttelee luokseen kaikki pörriäiset.