Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen "vääränlainen" ihminen on yrittänyt iskeä teitä? Millä tavalla hän oli vääränlainen?

Vierailija
21.11.2021 |

Minua yritti iskeä tyyppi, joka oli tylsä kuin mikä, vaikka itse olin huumorinaisia. Hän oli ulkoisesti jonkun mielestä varmasti ihan ok, mutta minulle ihan liian keikari, kalliit vaatteet ja vaatetustyyli ihan väärä. Itse pidin enemmän boheemeista. Pinnallinenkin hän oli näiden vaatteidensa kanssa. Kaikki ulkoinen oli hänelle tärkeää sekä itsessä että muissa. Jopa hänen ihonvärinsä oli liian "harmaa". Kaikki oli pielessä. Mutta hän vain sanoi tapaamisten jälkeen, että olipa hauskaa kun on niin hyvää seuraa. Sanomattakin selvää, että jutusta ei tullut mitään ja se jäi muutamaan, joskin ulkoisilta puitteiltaan hienoon, tapaamiseen.

Onko teitä yrittänyt iskeä vääränlainen ihminen?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli pielessä mutta kuitenkin tapasitte useita kertoja?

Vierailija
2/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti vaaleanharmaita Pomarfin-kenkiä. Nythän ne kuulema on taas muotia, jopa nuorilla miehillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole vääränlaisia ihmisiä, vaan kaikki nyt eivät vain sovi toisilleen. Suhtaudun jotenkin aika lempeästi niihin harvoihin minusta kiinnostuneisiin, vaikken itse tuntisikaan samoin. Ehkä olen tavallaan itse vääränlainen heille.

T. Kotikissahissukkatylsimys

Vierailija
4/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaatteet mitään vaan väärä uskoiset . Kristitty on vapaa ja iloinen , ei voi elää minkään synkän kanssa . Eikä noi vaatteita palvovat uskonnot käy kristityille yhtään koska vaate on vain ilmasto ja harrastuskäyttöön tai tilaisuuksiin eikä arkeen . Arjessa mennään sen mukaan kuin tarvii ei siihen uskontoa sekoiteta. Sitten noi rukous jutut myös kristityillä on omat rukoukset ja niitä ei voi mitenkään häiritä muilla . Luonnossa liikkuminen on kristittyjen vapaus ja liikunta sekä taide ja muu .

Vierailija
5/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, josta näki että halusi eoätoivoisesti olla kenen tahansa kanssa, ei siis juuri minun.

Vierailija
6/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen itseäni selvästi nuorempi Trumpin kannattaja. En voi ymmärtää, miten voisin kiinnostua tuollaisesta sovinistista. Hän ihan aidosti näytti hämmästyvän, kun en kiinnittänyt häneen mitään huomiota, kun hän flirttaili ja vaikka olin Tinderissä.

Vierailija
7/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty mies on paras kristitylle . Vauhdikas mies ja hyvä .

Vierailija
8/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihava nainen.

Vierailija
9/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt 1997.

Minä 1977.

Vierailija
10/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostuvat miehet ovat yleensä ns. perässävedettävää ja pahimmillaan myös passiivis-aggressiivista lajia. En ole mikään justiina tai edes äitihahmo, joten en ymmärrä, miksi juuri minä.

Vierailija
11/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapajuopot. Heille sopii paremmin puliakka.

Vierailija
12/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerran sellainen Stubbimainen poliitikonalku. En muista mistä tuli jopa luokseni jatkoille mutta onneksi meitä oli enemmänkin niin ei tarvinnut hänen kanssaan kaksin touhuta mitään

Vierailija
13/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli pielessä mutta kuitenkin tapasitte useita kertoja?

Tämä oli kauan sitten. Tapasimme esimerkiksi illallisen merkeissä. ap

Vierailija
14/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat lähestyvät usein, vaikka itse olen liikunnallinen ja sporttisen näköinen mies. Ei minulla siis ole heitä vastaan ihmisinä mitään, mutta onhan se päivänselvä asia, että ei meillä ole riittävän samanlainen elämäntapa parisuhteeseen.

Vierailija
15/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nuoremmat miehet tai voisi sanoa pikemminkin pojat, ei sytytä sitten ollenkaan.

Vierailija
16/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä sukupuoli. Eiväthän miehet sitä tietysti mistään tiedä tai päälle näe, mutta ovat kyllä tosiaan niin perustavanlaatuisella tavalla vääriä kuin ikinä voivat olla.

Vierailija
17/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis 20v vanhempi perheellinen työkaveri. Ei kiitos.

Vierailija
18/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypistä toli tosi creepy vaikutelma. Ekoilla treffeillä vei ravintolaan ja puhui 3 tuntia taukoamatta jostain Turkin historiasta, kulttuuripiireistä, musiikista, blaa blaa blaa blaa. EI kysynyt yhtään kysymystä tai edes yrittänyt tutustua. Oli ostanut lahjan (enkelipatsaan minun hiustenvärilläni?) ja suurieleisesti maksoi laskun.

Itse pidän treffikumppanin ihan minimivaatimuksena edes yrittää aloittaa tutustumisprosessin. Jos monen tunnin illallistreffien jälkeen ei tiedä treffikumppanistaan kuin nimen ja hiusvärin (koska paasasi jostain Turkin kulttuurista taukoamatta) niin on kyllä mennyt monta asiaa väärin. Tyyppi yritti vielä suudella treffien jälkeen, joo ei!

Vierailija
19/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eli ikäloput miehet elivät harhoissa, että teinityttö olisi kiinnostunut heidän seurastaan.

Vierailija
20/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis 20v vanhempi perheellinen työkaveri. Ei kiitos.

Kai ilmoitit pomolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän