Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen "vääränlainen" ihminen on yrittänyt iskeä teitä? Millä tavalla hän oli vääränlainen?

Vierailija
21.11.2021 |

Minua yritti iskeä tyyppi, joka oli tylsä kuin mikä, vaikka itse olin huumorinaisia. Hän oli ulkoisesti jonkun mielestä varmasti ihan ok, mutta minulle ihan liian keikari, kalliit vaatteet ja vaatetustyyli ihan väärä. Itse pidin enemmän boheemeista. Pinnallinenkin hän oli näiden vaatteidensa kanssa. Kaikki ulkoinen oli hänelle tärkeää sekä itsessä että muissa. Jopa hänen ihonvärinsä oli liian "harmaa". Kaikki oli pielessä. Mutta hän vain sanoi tapaamisten jälkeen, että olipa hauskaa kun on niin hyvää seuraa. Sanomattakin selvää, että jutusta ei tullut mitään ja se jäi muutamaan, joskin ulkoisilta puitteiltaan hienoon, tapaamiseen.

Onko teitä yrittänyt iskeä vääränlainen ihminen?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vääränlainen ihminen tekee iskuyrityksen, se on seksuaalista häirintää. 

Vierailija
22/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käytti sinistä silmämeikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joiden kanssa en tunne mitään kemiaa. Ei heissä muuta vikaa välttämättä ole.

Vierailija
24/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan väärän näköinen.

Esim. vääränlainen nenä on turn off, en voi ihastua jos nenä on vääränlainen.

Samoin väärä tuoksu yms.

En tietenkään anna väärille tyypeille yhtään siimaa.

Vierailija
25/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset naiset yrittävät ja yritykseksi jää.

En koskisi kepilläkään ylipainoista.

Vierailija
26/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat lähestyvät usein, vaikka itse olen liikunnallinen ja sporttisen näköinen mies. Ei minulla siis ole heitä vastaan ihmisinä mitään, mutta onhan se päivänselvä asia, että ei meillä ole riittävän samanlainen elämäntapa parisuhteeseen.

Vai elämäntavasta se on kiinni? Kutsu joskus sellainen kanssasi lenkille ja katso pysyykö se vauhdissasi mukana. Ei kaikki ylipainoiset ole sohvaperunoita.

Vierailija
27/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vääränlainen ihminen tekee iskuyrityksen, se on seksuaalista häirintää. 

T: palstamies, sillä yksikään nainen ei noin oikeasti ajattele

Vierailija
28/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin.Lähinnä siis liian nuori tai vanha.Viimeksi lenkillä 80 v papparainen pokaili...Itse nuorekas 40v.Mutta ihan omanikäisiä deittailen mieluiten.

Vierailija
29/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Hyvin ylipainoinen ja huonokuntoinen pullaposki. Muuten ihana, mutta epäluotettava naistennaurattaja.

Syitä on monia. En ole kedon kaunein kukkanen, mutta kriteerit ne saa olla horsmallakin.

Vierailija
30/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen rasistinen juntti yritti iskeä kerran. Ei millään uskonut, että en viehäty hänestä, koska arvomaailmamme ja elämänkatsomuksemme ovat niin erilaiset. Joku hanken-idiootti myös yritti. Ei kauheasti kiinnostanut kuinka kalliit kengät hänellä oli jalassa ja kenelle hän oli sukua. Siis ihan oikeasti oli sellainen stereotypia hankenilainen.

Vierailija
31/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen hyökkäys tapahtui Ruotsin puolella Ikeassa vieraillessani. Olin aikeissa viettää perheenäidin laatuaikaa eli kiertää rauhassa Ikeaa ja syödä siellä pahaa ruokaa mutta sentään yksin ja omassa rauhassani.

Pöytäni lähellä oli jonkin sortin sohvaryhmä pöytineen kahvittelijoille. Siihen ryykäsi joku eläkeikää hipova ukko hössöhampaineen ja kahvikuppeineen. Eikös se perkele alkanut sönköttää surkealla ruotsilla sanoja hakien jotain kysymyksen tapaista. Ja siihen ansaan lankesin!

Erehdyin vastaamaan, tosin lakonisella äänellä, että hän taitaa olla Suomesta. Siitähän se ukko innostui ja alkoi selittää savolaisuudestaan ja kyseli, tunnenko hänen uskonveljeään sieltä ja sieltä. Ei taida usein käydä flaksi hällä…

Tuskallisen ruokailun jälkeen hylkäsin ajatuksen maksamastani automaattikahvista. Pako oli mielessä päällimmäisenä. Huokasin helpotuksesta päästessäni huonekalujen suojiin.

Vaan eikös se perkele seurannut minua ja tullut kysymään vielä puhelinnumeroa luetellen, että ”kun olet niin mukava ja kauniskin ja kaikkea.” Toivuin viikkoja itkien ystävälleni, että tässäkö on markkina-arvoni! Harvahampainen, ruutupaitainen savolaislahkolainen, joka voisi ikänsä puolesta olla isäni! Onneksi on ystävä, joka lupasi, ettei minun vielä tarvitse vaipua epätoivoon!

Vierailija
32/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, kun suoraan sanon, että olen jo parisuhteessa, niin vielä yritetään. Joskus on sattunut näin. Jopa vielä niin, että yrittää udella kumppanistani. En voi käsittää tällaisia ihmisiä.

Vierailija
33/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vääränlainen minulle, kun hän:

- ei selvästikään ole kiinnostunut meistä yhdessä, saati minusta ihmisenä, vaan hän on hakemassa seksikumppania, ihan itse tiedostaen, ettei meillä ole juuri mitään yhteistä

- hän ei ole läsnä, vaan jossain muualla, yleensä puhelimessa kiinni ja hänellä on valmis suunnitelma toteutettavana omaksi tyydytyksekseen, jota hän ajaa siinä ohessa

- mies jolla ei ole mitään tekemistä tai kiinnostusta minuun, vaan häneen omiin tarpeisiinsa, yleensä huomion tarpeeseen ja seksitarpeisiin, joskus hän haluaa että maksan tapaamisen kulut

Vierailija
34/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuoret, liian vanhat, liian humaltuneet ja muuten sekavat.

Vierailija
35/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana vanhat ukot yrittivät iskeä. Se oli jotain todella vastenmielistä. Myös sellaiset hieman avuttomat, tyhmät ja lapselliset miehet, joihin en tunne minkäänlaista mielenkiintoa.

Vierailija
36/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käytöllään retosteleva. Juu, käyttäköön vaan mutta en ymmärrä miksi pitää retostella ryyppäämisellä jollekin kaltaiselleni alkottomalle.

Parantajaa etsivät vähän reppanat. Mä en oo mikään hoitsutyyppi, jota kiinnostaa ketään parannella.

Vierailija
37/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku nuorempi mies yritti selvästi iskeä käskemällä kauniin ja hyvin hoidetun koiransa istumaan vierelleni penkille juna-asemalla. En ole koiraihminen ja mies oli varmasti arvioinut minut ikääni nuoremmaksi, joten en ryhtynyt juttelemaan koirasta, vaikka se oli selvästi miehen tarkoitus. Huvittavinta oli kun joskus myöhemmin parivaljakko käveli vastaan. Nuori mies mulkoili minua kiukkuisesti mutta koira tunnisti ja heilautti minulle ystävällisesti häntäänsä. Ikäero olisi ollut liian suuri.

Vierailija
38/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskijä ei ollut laatikkoleukainen lentäjälääkäri tai muu miljonääri, joten tein siitä metoon

Vierailija
39/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaannu toista kulttuuritaustaa oleviin. Lyhyt oli myös ja tumma. Sitä paitsi olin naimisissa ja oon edelleenkin. Varmaan hänkin, en kysynyt

Vierailija
40/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Taas harmittaa kun muistan tämän. Kerran kanssani alkoi juttelemaan ulkoisesti aivan täydellinen mies. Siististi ja asiallisesti pukeutunut, oikein hyvän näköinen ja sopivan urheilullisen jäntevä. Kaikin puolin täysi 10. Mutta puhe sammalsi ja pupillit olivat pienet, ja muutenkin keskusteluaiheesta tuli selväksi että asenteemme laittomiin päihteisiin olivat täysin vastakkaiset. Vieläkin melkein itkettää miksi niin ihana, vähän itseäni nuorempi mies katsoo tarvitsevansa laittomia päihteitä. Niistä ei ole koskaan ollut pitkällä tähtäimellä mitään hyötyä kenellekään. Ellei miehestä olisi huomannut hänen olevan jonkin vaikutuksen alaisena, olisin heti siinä paikassa antanut puhelinnumeroni. Mutta en koe tarvetta "pelastaa" ketään päihdekierteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan