Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen "vääränlainen" ihminen on yrittänyt iskeä teitä? Millä tavalla hän oli vääränlainen?

Vierailija
21.11.2021 |

Minua yritti iskeä tyyppi, joka oli tylsä kuin mikä, vaikka itse olin huumorinaisia. Hän oli ulkoisesti jonkun mielestä varmasti ihan ok, mutta minulle ihan liian keikari, kalliit vaatteet ja vaatetustyyli ihan väärä. Itse pidin enemmän boheemeista. Pinnallinenkin hän oli näiden vaatteidensa kanssa. Kaikki ulkoinen oli hänelle tärkeää sekä itsessä että muissa. Jopa hänen ihonvärinsä oli liian "harmaa". Kaikki oli pielessä. Mutta hän vain sanoi tapaamisten jälkeen, että olipa hauskaa kun on niin hyvää seuraa. Sanomattakin selvää, että jutusta ei tullut mitään ja se jäi muutamaan, joskin ulkoisilta puitteiltaan hienoon, tapaamiseen.

Onko teitä yrittänyt iskeä vääränlainen ihminen?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen narsistimagneetti ja joutunut myöskin sellaisen uhriksi. Tunnistan nykyisin jo kaukaa ja juoksen aika nopeasti karkuun.

Vierailija
42/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli pielessä mutta kuitenkin tapasitte useita kertoja?

Tämä oli kauan sitten. Tapasimme esimerkiksi illallisen merkeissä. ap

Ei vissiin rahahanat auenneet toivotulla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis 20v vanhempi perheellinen työkaveri. Ei kiitos.

Kai ilmoitit pomolle?

Onko iskuyrityskin rikos, jos sen tekee ”vääränlainen” tyyppi? Mielestäni vain silloin on, jos hän ei usko, ettet halua olla häänen kanssaan ja alkaa pakeista huolimatta vainota.

Vierailija
44/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilfe kirjoitti:

Savolainen hyökkäys tapahtui Ruotsin puolella Ikeassa vieraillessani. Olin aikeissa viettää perheenäidin laatuaikaa eli kiertää rauhassa Ikeaa ja syödä siellä pahaa ruokaa mutta sentään yksin ja omassa rauhassani.

Pöytäni lähellä oli jonkin sortin sohvaryhmä pöytineen kahvittelijoille. Siihen ryykäsi joku eläkeikää hipova ukko hössöhampaineen ja kahvikuppeineen. Eikös se perkele alkanut sönköttää surkealla ruotsilla sanoja hakien jotain kysymyksen tapaista. Ja siihen ansaan lankesin!

Erehdyin vastaamaan, tosin lakonisella äänellä, että hän taitaa olla Suomesta. Siitähän se ukko innostui ja alkoi selittää savolaisuudestaan ja kyseli, tunnenko hänen uskonveljeään sieltä ja sieltä. Ei taida usein käydä flaksi hällä…

Tuskallisen ruokailun jälkeen hylkäsin ajatuksen maksamastani automaattikahvista. Pako oli mielessä päällimmäisenä. Huokasin helpotuksesta päästessäni huonekalujen suojiin.

Vaan eikös se perkele seurannut minua ja tullut kysymään vielä puhelinnumeroa luetellen, että ”kun olet niin mukava ja kauniskin ja kaikkea.” Toivuin viikkoja itkien ystävälleni, että tässäkö on markkina-arvoni! Harvahampainen, ruutupaitainen savolaislahkolainen, joka voisi ikänsä puolesta olla isäni! Onneksi on ystävä, joka lupasi, ettei minun vielä tarvitse vaipua epätoivoon!

Kuten miehillekin sanotaan, ymmärrä tasosi.

Vierailija
45/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ole vääränlaisia ihmisiä, vaan kaikki nyt eivät vain sovi toisilleen. Suhtaudun jotenkin aika lempeästi niihin harvoihin minusta kiinnostuneisiin, vaikken itse tuntisikaan samoin. Ehkä olen tavallaan itse vääränlainen heille.

T. Kotikissahissukkatylsimys

Täällä toinen kotikissa. En olisi missään nimessä sopinut yhteen jonkun juhlijoiden kuninkaiden kanssa. Heitähän on ylitarjonnan verran.

Vierailija
46/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sekaannu toista kulttuuritaustaa oleviin. Lyhyt oli myös ja tumma. Sitä paitsi olin naimisissa ja oon edelleenkin. Varmaan hänkin, en kysynyt

Olikohan kyseessä rasismista käytöstä?

Vierailija
47/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa-anan moinen viherho-o yritti vongata rasvapurkki kädessä per-että

Vierailija
48/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ole vääränlaisia ihmisiä, vaan kaikki nyt eivät vain sovi toisilleen. Suhtaudun jotenkin aika lempeästi niihin harvoihin minusta kiinnostuneisiin, vaikken itse tuntisikaan samoin. Ehkä olen tavallaan itse vääränlainen heille.

T. Kotikissahissukkatylsimys

Juu, minäkin suhtaudun lempeästi, varsinkin kun minusta ei yleensä miehet kiinnostu. Jos kerran vuosikymmenessä joku minusta kiinnostuu, näen hänessä pienet viat pikemminkin sympaattisina kuin että lähtisin niitä tuomitsemaan. En ole tottunut vaatimaan asioita kun ei ole koskaan ollut valinnanvaraakaan. Sivustaseuraajana oppii näkemään ihmiset eri tavalla. Esimerkiksi viimeksi kävin treffeillä pienikokoisen miehen kanssa jolla oli hieman karsastavat silmät ja lievä puhevika. Minusta se oli todella symppis ja seksikäs tyyppi ja ihailin sitä kuinka reipas ja itsevarma hän ongelmistaan huolimatta oli. Ehdin jo ihastua häneen tulisesti, mutta valitettavasti fiilis ei ollut molemminpuolinen. Noh, ehkä sitten kymmenen vuoden päästä taas löytyy joku minusta kiinnostunut tyyppi. 😄

Vierailija
49/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta vanhempi pinnallinen ja naisia esineellistävä ukko, joka jätti jälkeensä hirvittävän hajuvesivanan moneksi tunniksi. Itse olen hajuherkkä feministi.

Erittäom esoteerinen hörhö tykästyi minuun, skeptikkoon joka ei usko mihinkään yliluonnolliseen.

Monet päihdeongelmaiset viehättyvät minusta, koska käytän laittomia substansseja. Itselläni käyttö on satunnaista ja suuntautuu psykedeelipuolen juttuihin, eikä mikään rapanistielämä kiinnosta yhtään.

Vierailija
50/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuyritykset eivät haittaa ja olen aina ystävällinen ihmisille. Mutta ihmyttää miksi luokseni änkeää oudon usein tietyntyyppisiä miehiä, jotka eivät hirveästi kiinnosta. Oma miesmakuni olisi enemmänkin perusjamppa, lyhyt tukka, tavalliset vaatteet, normityö. Mutta tyypit ovatkin:

-pitkä tukka. Pahimmat ovat ne joilla tuuheat kultakiharat jättävät oman tukkani varjoonsa tai sitten ohentumassa oleva, rasvainen liimaletti

-joko hevari tai muu musiikkityyppi tai wannabe taiteilija

-pätee pinnallisella tiedolla jostain mukasyvällisestä aiheesta. Sori, mutta tiedän tähtivaivaan perusjutut, muutaman bändin ja maalaustaiteesta enemmän kuin sinä ikinä.

-usein tulee semmoisia huonoja nice guy -tuntemuksia tai sitten minäminäminä ja mun musiikki/taide -juttuja.

Ja en itse vaikuta miltään luovalta tyypiltä. Vaan hyvin tavalliselta ja jopa pinnalliselta. En tiedä mistä nämä keksivät minut.

Vierailija
51/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihmistyyppi on ne perinteiset, itseäni paljon vanhemmat miehet. Ei siinä muuta, kuin että haluan lähempänä omaa ikääni olevan miehen. Yleensä näillä tosin on myös sen verran ajattelemattomia ja naisia alentavia juttuja, että senkään takia ei kiinnosta.

Pahin oli varmaan tyyppi jonka kanssa olin puhunut tinderissä, mutta koska ei kiinnostanut niin poistin lopulta matcheista. Tuli vastaan yhdessä kuppilassa. Hyvin erinäköinen kuin kuvissa (en oikeasti edes tunnistanut ensin), minua lyhyempi ja selvästi nauttinut opiaatteja. Oli lisäksi päissään ja narisi siinä hetken jotain aivan omia juttujaan,kun en kehdannut heti pyytää lähtemään. Onneksi se sitten ymmärsi poistua. Pakotti vielä ottamaan numeronsa ja pyysi yöksi :D

Vierailija
52/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli pielessä mutta kuitenkin tapasitte useita kertoja?

Tämä oli kauan sitten. Tapasimme esimerkiksi illallisen merkeissä. ap

Ei vissiin rahahanat auenneet toivotulla tavalla?

Hyi, mitä tuo kommentti kertoo kommentoijasta. Mitkä ihmeen rahahanat? Illallisella?

Vierailija
53/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liene yleinen ongelma monille naisille, mutta liian iäkkäät miehet

Taannoin 60v alkoi lähestyä (olen 40v).

Väkisinkin sitä miettii, että miten huono-osaiseksi hän mahtoi minut kuvitella, kun pystyi edes kuvittelemaan meidät yhdessä

Itse juuri opiskelin uutta alaa ja hän mietti eläkettään.

En ole ruma, en lihava, en tyhmä ja en antanut minkäänlaista merkkiä, että oisin niitä naisia, joille vanha kelpaa.

Vierailija
54/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, käytännössä kaikki jotka ovat minua yrittäneet iskeä. Ulkonäkö on ollut yleisin ongelma, esim. kasvonpiirteet ja/tai vartalotyyppi eivät ole miellyttäneet. Lisäksi pukeutuminen: jos mies on jo päällepäin aivan erityylinen kuin minä, ei kiitos. Yleensä näissä miehissä myös persoona on välittömästi tökännyt ja pahasti. Inhoan sitä jos mies on liian innokas, tyrkyttää itseään eikä osaa ollenkaan lukea sanatonta viestintää. Myöskään negatiivinen, jopa aggressiivinen lähestymistapa ei vetoa. Kyllä, osa tulee iskemään sellaisella asenteella.

Kerran varattu avoimessa suhteessa oleva on yrittänyt iskeä, ei kiinnostanut. Sitten osa on ollut liian nuoria tai liian vanhoja.

Vierailija
55/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi ulkoisesti täysin eri kerroksesta oleva henkilö tulee tekemään tuttavuutta.

Vierailija
56/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

• Läski nainen

• Kirjoja lukeva elitistinen nainen

• Juoppo nainen

• Minua monta kymmentä vuotta vanhempi nainen

Pitääkö vielä kertoa, miksi nuo naiset ovat vääränlaisia? On nimittäin melko päivän selvää, miksi en ole kinostunut tuollaisista.

Vierailija
57/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yritti väärä nainen iskeä. Menin juttelemaan kahden naisen kanssa ja tottakai se rumempi alkoi flirttailemaan. Ei voinut vähempää kiinnostaa.

Vierailija
58/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat.

En polta itse, enkä siedä tupakansavua.

Vierailija
59/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi ulkoisesti täysin eri kerroksesta oleva henkilö tulee tekemään tuttavuutta.

Ei se ole tyhmä joka pyytää vai miten se meni.

Vierailija
60/79 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, niin limaiset tätinaiset luulivat, että olisin ollut heistä kiinnostunut. :D No en todellakaan ollut! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi