Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset villasukat sinulla on jalassasi juuri nyt?

Vierailija
21.11.2021 |

Mulla harmaa-viininpunaraidalliset. Itse olen tehnyt 7 veljestä -langasta 3 oikein 1 nurin jatkuu koko sukan paitsi jalkapohjassa. Langat päättelemättä vaikka on tehty vuosi-pari sitten :)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanpunaiset, joissa varressa sinisiä raitoja. Edesmenneen mummon tekemät, aina muistan mummoa kun on hänen tekemät sukat jalassa <3

Vierailija
62/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paljain olen. Muille olen kyllä ison kasan hienoja villasukkia tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerien lempiaihe.

Vierailija
64/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64 v ja kotona yleensä paljain jaloin. Lattia lämmin ja niin on asuntokin.

En käytä villasukkia koskaan. Talvikengät ovat lämpimällä vuorilla, niihinkin riittää normaali sukka.

Nyt on ilmeisesti muotia käyttää kirjavia villasukkia jopa lenkkareiden kanssa. Olen ihmetellyt, miten ne mahtuvat! Villasukat edellyttävät jopa 2 numeroa suuremmat kengät, joten mahtaa olla tiivis tunnelma varpailla.

En ole koskaan neulonut sukkia. Enkä aiokaan.

Vierailija
65/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä villasukkia koskaan. Talvikengät ovat lämpimällä vuorilla, niihinkin riittää normaali sukka.
Nyt on ilmeisesti muotia käyttää kirjavia villasukkia jopa lenkkareiden kanssa. Olen ihmetellyt, miten ne mahtuvat! Villasukat edellyttävät jopa 2 numeroa suuremmat kengät, joten mahtaa olla tiivis tunnelma varpailla.

En ole koskaan neulonut sukkia. Enkä aiokaan.

Talveksi voi ostaa sellaiset kengät, johon mahtuu paksu sukka.

Vierailija
66/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten neulomani vaaleanpunaiset sukat. Ihan lämpimässä kerrostalossa asun, mutta ulkona kylmetin varpaat ja täytyy lämmittää niitä.

Vierailija
67/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä voikin ihmetellä ja vähän salaa paheksuakin. Villasukat jalassa! Kauhistus sentään. 

Moni menee tuolla ilman sukkia ja tennarit jalassa talvipakkasillakin. Ehkä heistä kannattaisi huolestua enemmän kuin niistä, jotka pitävät jalkansa lämpiminä. 

Vierailija
68/68 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun talossa jossa ei vedä ja on lämmin. En pidä rumia, haisevia, pistäviä mummojen villasukkia.

Meillä vetää mut en silti pidä sukkia. Minkäänlaisia. Kuljen vielä kesäkengillä ulkonakin, ilman sukkia siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän